Hoe schrijf ik een Debiteuren-specialist functieomschrijving

Uw functiebeschrijving is het eerste contactpunt tussen uw bedrijf en uw nieuwe contract. Met miljoenen mensen die elke maand op Indeed zoeken naar Indeed, kan een goede functieomschrijving u helpen de meest gekwalificeerde kandidaten naar uw open positie te trekken. Om u op weg te helpen, volgen hier enkele tips voor het maken van een effectieve taakomschrijving.

Vacature Plaatsen

Ben je een werkzoekende? Vind banen.

Debiteuren-specialist functietitel

Een geweldige functienaam omvat meestal een algemene voorwaarde, niveau van ervaring en eventuele speciale vereisten. De algemene term optimaliseert je functiebenaming om te verschijnen in een algemene zoekopdracht naar banen van dezelfde aard. Het ervaringsniveau zal u helpen de meest gekwalificeerde kandidaten aan te trekken door de hoeveelheid verantwoordelijkheid en vereiste voorkennis te schetsen. En als je positie gespecialiseerd is, overweeg dan om ook de specialisatie in de functie op te nemen. Gebruik echter geen interne titels, afkortingen of acroniemen om te zorgen dat mensen begrijpen wat uw vacature is voordat ze klikken.

Voorbeelden van Debiteuren-specialist functietitels

    Debiteuren-specialist
    Griffier voor boekingen op instapniveau
    Debiteuren-specialist (met Xero-vaardigheid)
    Debiteurenadministrateur (parttime)
    Debiteurenvertegenwoordiger

Debiteuren-specialist taakoverzicht

Een goede functieomschrijving begint met een overtuigende samenvatting van de functie en de rol binnen uw bedrijf. Uw samenvatting moet een overzicht van uw bedrijf en verwachtingen voor de functie geven. Geef een overzicht van de soorten activiteiten en verantwoordelijkheden die nodig zijn voor de baan, zodat werkzoekenden kunnen bepalen of ze gekwalificeerd zijn, of dat de baan goed bij ze past.

Voorbeeld van een Debiteuren-specialist taakoverzicht

Ons boutique hotel is op zoek naar een betrouwbare debiteurenadministrateur om zich bij ons accountingteam aan te sluiten. De succesvolle kandidaat zal genieten van het proces van het volgen van facturen en het oplossen van accounts voor onze klanten. Hij of zij moet extreem gedetailleerd zijn en een teamspeler zijn. We hebben iemand nodig die kan samenwerken met de Accounts Payable Clerk en onze interne boekhouder om ervoor te zorgen dat onze boeken altijd up-to-date en nauwkeurig zijn, zodat we effectieve beslissingen over het bedrijf kunnen nemen. Als u op zoek bent naar cijfers, willen we graag van u horen.

Debiteuren-specialist Verantwoordelijkheden en Plichten

Het hoofdstuk over verantwoordelijkheden en taken is het belangrijkste onderdeel van de taakomschrijving. Hier moet u de functies beschrijven die deze functie op regelmatige basis zal uitvoeren, hoe de functie binnen de organisatie functioneert en naar wie de taak rapporteert.

Voorbeelden van Debiteuren-specialist verantwoordelijkheden

    Plaats dagelijkse stortingen
    Binnenkomende e-mail verwerken met betrekking tot facturering en facturering
    Communiceer met klanten over factuurafwijkingen en vragen
    Betrek het management bij alle AR-problemen die u tegenkomt
    Initiëren van collecties op achterstallige rekeningen
    Onderhouden boekhoudkundige grootboeken zoals vereist
    Maak en werk een logboek bij voor kwaliteitscontrole
    Behandel alle speciale factureringssituaties, inclusief groepsreserveringen en conventies
    Controlelijsten om ervoor te zorgen dat ze correcte informatie bevatten, zoals factuuradressen en factuurnummers

Debiteuren-specialist kwalificaties en vaardigheden

Geef vervolgens de vereiste en gewenste vaardigheden voor uw functie weer. Dit kan onder meer onderwijs, eerdere werkervaring, certificeringen en technische vaardigheden omvatten. Je kunt ook soft skills en persoonlijkheidskenmerken opnemen die je voor ogen hebt voor een succesvolle huur. Hoewel het verleidelijk kan zijn om een lange lijst met vaardigheden en vereisten op te nemen, kan een te groot aantal gekwalificeerde kandidaten ervan afzien om een aanvraag in te dienen. Houd uw lijst met kwalificaties beknopt, maar voorzie voldoende details van relevante zoekwoorden en termen.

Voorbeelden van Debiteuren-specialist vaardigheden

    Bachelor's Degree in Accounting of aanverwant vakgebied
    2 jaar ervaring in AR kan worden vervangen door een opleidingsvereiste
    Geavanceerde wiskundige en logische afleidingsvaardigheden
    Ervaring met klantenservice en communicatie met klanten
    Uitstekende communicatie en probleemoplossende vaardigheden
    Gemiddeld tot gevorderde vaardigheden met 10 toetsen
    Mogelijkheid om Excel-spreadsheets te maken en te bewerken
    Bekendheid met boekhoudsoftwareprogramma's

Klaar om te huren
a Debiteuren-specialist ?

Vacature Plaatsen