ZuidZorg Reviews

goede werkgever.
Verzorgingshulp mbo 2 (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB9 maart 2015
fijn werken met cliënten en collega's en andere instellingen.Veel contacten en samenwerkingsverbanden leggen.Altijd veel overleg mogelijk,problemen bespreekbaar,en oplossing aandragend.de zorg dragen voor en samen met met de cliënt,die bepaald zijn eigen regie met wat er mogelijk is voor hem of haar.Veel contacten met mensen van allerlei rangen en standen maakt het werk erg leuk en interessant,en gevarieerd.Dat er doorstroomingsmogelijkheden zijn maakt het werk voor veel collega's extra aantrekkelijk.Ik heb veel geleerd over de communicatiehandelingen tussen cliënten,collega's en andere mensen,hoe je bepaalde situaties kunt aanpakken.Je werkt solo,daar moet je tegen kunnen,als er iets is kun je wel altijd je beroepen op collega's in de buurt,die komen je altijd bijstaan.Daarom is een hecht passend team wat op elkaar is ingespeeld wel noodzakelijk en dat kan lastig zijn wanneer je met veel invallers te maken krijgt soms.
Pluspunten
fijn teamwerk, ontwikkelingsmogelijkheden, via cursussen en opleidingen, naast het werk met je team en zuidzorg veel uitjes georganiseerd.
Minpunten
Door korte uren aan het werk te zijn, heb je het gevoel altijd aan het werk te zijn terwijl je toch niet veel uren draait, zo kun je je vrije tijd niet altijd even goed regelen met partner en kinderen.
Ik heb mijn werk bij Zuidzorg altijd met plezier gedaan.
ThuishulpA (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB3 februari 2015
Mijn werkzaamheden waren zeer divers.
Het ging van ondersteunen in het huishoudelijk werk tot signalering
van de gesteldheid van de persoon, tot een luisterend oor.
Ik was altijd net als mijn collega's een eenling, en had buiten een vergadering totaal geen contact met college of meerdere.
Het moeilijkste was dat ik verantwoordelijkheden moest dragen voor werkzaamheden
waar ik totaal geen opleiding of instruktie voor genoten had.
Het leukste was de omgang met oudere mensen , en vooral de waardering die ik daarvoor kreeg.
Pluspunten
Minpunten
per dag minimaal een uur computerwerk pro deo
productief en een gezelige sfeer
helpende zorg en welzijn niveau 2 (huidige medewerker) –  Son, NB15 januari 2015
De dag start om 7 uur 15 in de ochtend. samen met andere collega's start je de dag op je vaste locatie. je hebt dan op tijd om je routen door te lezen en ook voor een lekker bakje koffie te drinken voordat je om 7 uur 30 vertrekt om je routen te rijden.
de routen die je rijd bestaat meestal uit 5 a 13 cliënten waarvan soms cliënten zijn van 60 minuten of 10 licht er aan wat je moet uitvoeren bij de cliënt. je dag eindigt rond 11 uur 30 of 12 uur. dit kan later zijn als je middag cliënten hebt, of als je een dagdienst hebt.
Pluspunten
een gezelig team
Minpunten
Blok uren
Heerlijke baan in het hartje van Valkenswaard
Helpende plus (huidige medewerker) –  Valkenswaard, NB16 december 2014
Altijd met veel plezier gewerkt bij zuidzorg maar door een reorganisatie wordt ik boventallig per februari 2015
Pluspunten
fijne collega, s
Minpunten
korte diensten waardoor veel dagen aan het werk
Heel fijn en provisioneel bedrijf.
Hulp in huishouden (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB27 november 2014
Fijne collega's
Team vergaderingen.
Leuke cliënten.
Goede werksfeer.
Pluspunten
goed bedrijf, cliënt gericht.
Minpunten
te weinig uren
hulp in de huishouding
Huishoudelijke hulp, thuiszorg (voormalige medewerker) –  valkenswaard14 oktober 2014
Je werkt vooral met oudere mensen die het huishouden niet meer zelf kunnen doen. Ik zelf vond het een leuke baan omdat je zeer gewaardeerd werk verricht en de clienten enorm dankbaar waren.
Het is een zelfstandige baan je nauwelijks contact met je leidinggevende of collega's.
Pluspunten
werktijden onder schooltijd
Minpunten
je moet je eigen vakantie regelen dmv collega's
Een dagje zuidzorg
Zorgbemiddelaar (huidige medewerker) –  Eindhoven, NB22 augustus 2014
Mijn werkzaamheden bestonden uit het zo goed mogelijk de cliënten die onder zuidzorg vielen te helpen met de zorg die ze nodig hadden op het gebied van Huishoudelijke Zorg.
Daarnaast het ondersteunen van cliënten bij aanvragen voor andere soorten zorg of diensten.
Was ook een vraagbaak voor zowel de gemeente,teamleider en de huishoudelijke hulpen
hard work, friendly clients
Housekeeper (voormalige medewerker) –  Eindhoven19 mei 2014
Zuidzorg is a company were elderly hire a housekeeper. I was usually falling in for other housekeepers, which means a lot variety in people and locations. The job itself was fine the people were usually happy to see me. (But the elderly usually were less happy about the constantly changing housekeepers, with reasons to be found in management.) But it was simple work and I found that just your precence in the house can make a real difference in the day of the clients.
Pluspunten
only working per availability
Minpunten
moving from one to the next client usually takes half an hour and so did my breaktime.
bedrijf dat goede zorg leverd aan oudere en zieke medemensen.In welke vorm dan ook.
thuishulp (huidige medewerker) –  Veldhoven, NB31 maart 2014
Ik heb vier dagen in de week mijn vaste clienten, erg lieve mensen, ik ben er kind aan huis, voelt erg vertrouwd. Ze mogen mij graag en willen me niet missen, of met ziekte geen vervang.
Ik doe mijn werk en praat met de mensen, en ga tevreden naar huis met een goed gevoel dat ik de mensen goed heb geholpen.Als er problemen zijn kan ik bij mijn leidinggevende terecht. mijn team zie ik een keer in de twee maanden. In deze tijd moeten we veel zelf gaan regelenen en met elkaar dit gaat ons tot nu toe goed af. Het leukste vind ik de omgang met de mensen, en de hulp die jij ze geeft en de dankbaarheid. Soms doe ik wel iets extra's als boodschappen buiten mn werktijd om of even op bezoek. Ik ben geen machine en heb het beste voor met mn clienten.
Pluspunten
je hoort bij een mooi bedrijf die hulp biedt aan oudere en zieke
Minpunten
lichamelijk zwaar werk, verdien niet zoveel.
werd weinig georganiseerd
Woonassistent (voormalige medewerker) –  Veldhoven, NB6 februari 2014
tijd nemen voor de cliënten.

Het moeilijkste was > om de problemen van de mensen in alle omstandigheden niet mee te nemen naar huis.

Dat je de mensen kan helpen> die ouderen hebben het nodig
Pluspunten
reiskoste vergoeding
Zeer verscheiden per cliënt was vaak een uitdaging.
Gezinshulp (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB10 december 2013
Velen cliënten jaren wekelijs bezocht,dat is een mooie band die dan ontstaat.
Geleerd dat er heel veel verschillende ouderen zijn,allen even eigenwijs.
Fijne team-managers meegemaakt al die jaren.
Collega's sprak ik 2 uur per maand dus weinig verbinding.
Moeilijk om oudere mensen te ontmoeten die niet kunnen vergeven en nog niet snappen dat zijzelf dingen in de hand hebben.
Fijn was het dat blijkt dat je met elk mens in goed contact kan zijn.
Pluspunten
Inzicht verkregen in alle facetten en verschillne van senioren.
Minpunten
Herhalende werkzaamheden elke week.
mooie ruimte zeer ruimtelijk
verzorgende (voormalige medewerker) –  eindhoven13 november 2013
ik heb geleerd om met mensen om te gaan ook heb ik geleerd om het beste uit de kast te halen alles goed schoon te maken ik heb een oog voor details
Pluspunten
feestjes
fijne werkomgeving en contacten
Thuishulp (voormalige medewerker) –  Bergeijk, NB5 november 2013
een leuke baan waarin ik veel kon geven en kon betekenen voor de mensen.
Ik had 5 vaste cliënten waar ik elke week was.
Daardoor bouw je een leuk contact op en kun je ook echt iets beteken voor de mensen
Pluspunten
veel waardering voor je werk
Minpunten
soms te weinig tijd om de mensen persoonlijke aandacht te geven
werken bij mensen thuis geeft veel voldoening.
huishoudelijke medewerker (huidige medewerker) –  Veldhoven, NB29 oktober 2013
Het werk bij zuidzorg is leuk en iedere dag brengt weer wat anders.
Het leuke van deze baan is dat de cliënten er op zitten te wachten tot wij komen , en dit is voor ons als medewerkers een van de mooiste redenen om dit werk te doen.
gezellige leuke collega's
diverse functies (voormalige medewerker) –  Veldhoven, NB28 oktober 2013
gezellige collega's die je steunen in moeilijke tijden. Bij dit bedrijf kan je goed werken alleen geven ze certifcaten af en geen diploma. Dat is erg jammer. Verder heb ik er met veel plezier gewerkt 18 jaar.
De leidinggevende kunnen het je soms heel moeilijk maken.
Werken in een gezellige sfeer met fijne collega's die veel voor elkaar over hebben.
Secretaresse Jeugdgezondheidszorg (huidige medewerker) –  Eindhoven, NB18 september 2013
Ik werk in een zeer prettige werkomgeving met fijne collega's. Het werk is afwisselend waardoor de baan ook uitdagend blijft. Omdat ik niet meer uren kan krijgen bij deze baan ben ik op zoek naar nog een functie voor enkele uren erbij.
Omdat ik vroeger in de zorg heb gewerkt heb ik veel ervaring met het omgaan met verschillende mensen en culturen. Tevens gewend om flexibel te zijn. In mijn huidige baan heb ik veel geleerd wat betreft communicatie onderling, administratieve taken en ook om te gaan met stress en zo nu en dan hoge werkdruk.
Pluspunten
Evt. de mogelijkheid tot thuis werken
Minpunten
Deze functie kan niet verder uitgebreidt worden
Een gezellig helpend bedrijf
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Valkenswaard12 september 2013
Ik heb leuke dingen meegemaakt daar maar ook minder leuke dingen.
Ik heb geleerd om goed met oudere mensen om te gaan en goed voor die mensen te zorgen en een luisterd oor te zijn.
Met mijn collega,s heb ik niet veel te maken gehad want je werkt altijd alleen.
Pluspunten
Dat je naar huis gaat met een lach omdat de mensen weer blij zijn met een schoon huis
Minpunten
??
gezellig
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB17 juni 2013
Ik werk hier met plezier allen de mogelijkheden tot een vast contract zijn er niet ivm bezuinigingen.
Pluspunten
Werken tot 12 uur en goed te combineren met kinderen.
zeer sociaal wer
huishoudelijke hulp (huidige medewerker) –  eindhoven4 januari 2013
mijn dag begint met client zeer gezellige mensen.
heb geleerd met wat voor soort middel ik moet en mag werken
heb ik weinig contackt mee bellen niet als goed gaat.
ik werk alleen dus heb weinig contact met me collega s.
vind niet echt moeilijk
de mensen waar ik werk geven zoveel wardering
Verzorgingshulp (huidige medewerker) –  Best2 november 2012
Om half 8 in de morgen ben ik aanwezig om op te schijven naar welke clienten ik toe moet die morgen. Ik ben meestal rond 11 uur half 12 klaar met de route. Als ik in de avond weer moet werken ben ik rond 7 uur aanwezig.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ZuidZorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.