Review over ZuidZorg van een medewerker

Bekijk alle reviews over ZuidZorg

bedrijf dat goede zorg leverd aan oudere en zieke medemensen.In welke vorm dan ook.
thuishulp (huidige medewerker) –  Veldhoven, NB31 maart 2014
Ik heb vier dagen in de week mijn vaste clienten, erg lieve mensen, ik ben er kind aan huis, voelt erg vertrouwd. Ze mogen mij graag en willen me niet missen, of met ziekte geen vervang.
Ik doe mijn werk en praat met de mensen, en ga tevreden naar huis met een goed gevoel dat ik de mensen goed heb geholpen.Als er problemen zijn kan ik bij mijn leidinggevende terecht. mijn team zie ik een keer in de twee maanden. In deze tijd moeten we veel zelf gaan regelenen en met elkaar dit gaat ons tot nu toe goed af. Het leukste vind ik de omgang met de mensen, en de hulp die jij ze geeft en de dankbaarheid. Soms doe ik wel iets extra's als boodschappen buiten mn werktijd om of even op bezoek. Ik ben geen machine en heb het beste voor met mn clienten.
Pluspunten
je hoort bij een mooi bedrijf die hulp biedt aan oudere en zieke
Minpunten
lichamelijk zwaar werk, verdien niet zoveel.

Andere reviews over ZuidZorg van medewerkers

Fijn bedrijf met goede begeleiding
Gezinshulp en kraamverzorgende (voormalige medewerker) –  Veldhoven1 mei 2019
Zuidzorg is een fijn bedrijf met goede begeleiding. De lijnen tussen het personeel op de werkvloer en leidinggevenden zijn kort wat bijdraagt aan het flexibel kunnen werken.
Lieve collega's maar veel korte diensten
Verpleegkundige in de wijk (voormalige medewerker) –  Veldhoven26 april 2019
Lieve collega's en leuk en afwisselend werk. Maar om aan je uren te komen moet je veel korte diensten draaien waardoor je veel van huis bent. Ook word er van je verwacht dat je veel in je vrije tijd voor het werk doet.
Pluspunten
Collega's zijn fijn, afwisselend werk
Minpunten
Korte diensten, vaak komen om aan je uren te komen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ZuidZorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.