Review over ZuidZorg van een werknemer

Bekijk alle reviews over ZuidZorg

thuiszorg
Verzorgende C (voormalige medewerker) –  Geldrop18 mei 2017
Heel veel variatie in cliënten verzorgen,van jong tot oud.Je werkt alleen op de route en kunt ook een goede band opbouwen bij de mensen waar je komt.Als het nodig is kun je altijd je collega's vragen voor hulp.
Soms is het emotioneel zwaar zeker bij terminale mensen,maar het is ook heel dankbaar werk omdat je zo dicht bij de mensen staat in moeilijke tijden want het is echt wel meer als alleen lichamelijke verzorging!
Het leukste vind ik de afwisseling,je gaat van het ene adres naar het andere en achter elke voordeur tref je weer wat anders aan.Ik vind het heel fijn om wat voor de mensen te betekenen en een luisterend oor te bieden.
Pluspunten
zelfstandig
Minpunten
fysiek zwaar

Andere reviews over ZuidZorg van werknemers

Fijn bedrijf met goede begeleiding
Gezinshulp en kraamverzorgende (voormalige medewerker) –  Veldhoven1 mei 2019
Zuidzorg is een fijn bedrijf met goede begeleiding. De lijnen tussen het personeel op de werkvloer en leidinggevenden zijn kort wat bijdraagt aan het flexibel kunnen werken.
Lieve collega's maar veel korte diensten
Verpleegkundige in de wijk (voormalige medewerker) –  Veldhoven26 april 2019
Lieve collega's en leuk en afwisselend werk. Maar om aan je uren te komen moet je veel korte diensten draaien waardoor je veel van huis bent. Ook word er van je verwacht dat je veel in je vrije tijd voor het werk doet.
Pluspunten
Collega's zijn fijn, afwisselend werk
Minpunten
Korte diensten, vaak komen om aan je uren te komen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ZuidZorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.