Zozijn
ik ben vrijwilliger en doe het met veel plezier en wordt ieder jaar beloond o.a.met een kerstpakket.
Ik heb nu een leuke en afwisselende baan, een goede manager die zijn werknemers ziet.
Maar ik ben toe aan een volgende stap, een nieuwe uitdaging.
20 jaar gewerkt. Met vele mooie jaren, maar de laatste tijd veel minder.
Veel dagen werken om aan uren te komen. Balans werk/privé ver te zoeken.

Management is slecht op de hoogte van hetgeen op de werkvloer nodig is en speelt.
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Korte werkdagen, slechte vakantieplanning en roosteraars
Het werken met mensen met een beperking geeft enorm veel voldoening. De directe collega's zijn fijn om mee samen te werken.
Over de organisatie en dan met name het management ben ik echter niet te spreken. Zij vergeten dat de clienten echt klant zijn en denken alleen in cijfers/geld en hun eigen positie.
Pluspunten
werken met verstandelijk beperkten
Minpunten
bezuinigingen en hierdoor kwaliteitsverlies
Het werk binnen Zozijn is nooit saai, er gebeuren vaak leuke dingen die je mee maakt met cliënten ook wel eens minder leuke dingen, dit hoort erbij.
Juist dit zorgt ervoor dat het altijd een uitdaging blijft.
geen dag is het zelfde omdat je met mensen collega's en andere
disciplines werkt dit vind ik het leukste van mijn vak.Ik heb geleerd om geduldig,rustig en stressbestendig te zijn bij calamiteiten en escalaties.Ik vind het prettig om in een team te werken en hecht veel waarde aan mijn collega's want samen moet je het doen.Het moeilijkste van mijn baan vind ik op het moment de bezuinigingen omdat je de clienten meer wil geven en wat nu niet mogelijk is.
Op de woning waar ik werkte heerste een heel goede sfeer en men was er zeer collegiaal, natuurlijk waren er wel eens meningsverschillen maar die werden uitgepraat en werd weer verder gegaan.

heb vooral geleerd om met collega,s te werken in verschillende leeftijds groepen je kon jou ervaring doorgeven maar omgekeerd ook weer leren van jongere collega,s

Vond het moeilijk als er een crisis(tijdelijke opvang) kwam met een andere zorgvraag dan waar wij in de praktijk mee werkten.
Een prettige werkomgeving met veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheden en creativiteit. Lastig was het de steeds moeilijker te verkrijgen van indicaties. Door inspanning en samenwerking met de andere betrokken instanties lukt het verkrijgen meestal wel
Leuke organisatie, waarbinnen ik met veel plezier heb gewerkt. Heel uitdagend, veel aandacht voor eigen invulling, prettige collega's
Een heel afwisselende baan. Deed met name naschoolse opvang voor kinderen met een beperking.De kinderen maakten dat elke dag weer een bijzonder was, ieder op zijn/haar manier.Met een top team om je heen maakt dit een perfecte baan!
Een dag bij Zozijn is nooit hetzelfde. Mijn werk als adviseur medezeggenschap brengt me binnen de gehele organisatie in het gehele werkgebied van Zozijn. Ik houd me bezig met begeleiden van verwantenraden, de centrale verwantenraad, voorlichting geven, beleid ontwikkelen, adviezen formuleren voor de bestuurder, organiseren van symposia en thema-avonden.
Beleid uitvoeren, nieuwe trends bijhouden, kortom alles wat met de medezeggenschap van cliënten en verwanten te maken heeft.
Fijne werkplek, helaas ben ik als invalkracht echt een sluitpost geworden.
ik heb er een fijne tijd gehad en vondt het erg jammer dat mijn contract naar 2 jaar niet verlengt werdt.Dit door economische reden is mijn contact niet verlengt
Pluspunten
leuke klein schalige woonvorm
Minpunten
De manager is weinig aan wezig op de woning
Het leukste aan deze baan is dat elke dag anders verloopt door de verscheidenheid aan mensen.
eerste baan met veel mogelijkheden en scholing. er is veel voor de bewoners te doen op eigen terrein, mooi gebied om te wandelen
rustig blijven
hele leuke collega's

de stress

veel verschillende mensen ontmoeten
Pluspunten
gratis koffie en thee
Minpunten
weinig werk
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zozijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,1
Reviews over Zozijn gesorteerd op locatie