Zorgstroom Reviews

Key skills
Support activities supervisor (voormalige medewerker) –  nederland22 april 2018
Excellent customer service, communication and time management skills Good relationship management skills and natural problem solver Flexible and great team player, with the ability to work to tight timescales Perform well under pressure and works in an organised and tidy manner. Ability to deal with customers in a polite friendly way
dankbaar werk
Alphahulp (voormalige medewerker) –  Middelburg13 september 2017
Fijn om dit werk te doen. De cliënten zijn zo dankbaar voor wat je doet.
Pluspunten
fijne werktijden
MWW: weinig waardering
Maatschappelijk werker (voormalige medewerker) –  Middelburg9 september 2017
Na een aantal jaren gewerkt te hebben voor maatschappelijk werk walcheren, met altijd positieve feedback, wordt mijn contract niet omgezet in vast. Geen verlenging en opeens sta je op straat. Reden: te weinig ontwikkeling doorgemaakt. Volgens mij behoor je je medewerkers te coachen op dit gebied, feedback te geven en zicht te krijgen op iemands functioneren in plaats van deze reden als smoes te gebruiken om iemand buiten te zetten.
Pluspunten
MWW is een uitdagende en afwisselende baan
Minpunten
Geen eerlijke feedback, geen zicht op functioneren
huishoudelijke hulp
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Middelburg21 juli 2017
je helpt mensen met het schoonhouden en netjes houden van de woning.
Je ziet mensen opbloeien als je binnen komt.
de mensen waar je komt zijn vaak eenzaam en dat is best moeilijk soms om te zien
Slechte werkevers
Ziekenverzorgende (voormalige medewerker) –  Vlissingen25 november 2016
Vreselijk leuk werk maar vreselijke werkgever. Zuigt alles uit je tbv het bedrijf. Hebbeb ze je niet nodig word je aan de kant gezet.
Dedicated, sensitive, and extraordinary work ethic and strong patient service record. Adept at fostering and sustaining open and productive profession
Nurse (voormalige medewerker) –  Goes,Netherlands13 februari 2016
All staff should utilizes principles of nursing and physical assessment skills in the development/implementation of nursing care plans, That ensure the needs of the patients are met by assisting nursing personnel, attending daily operations on a per shift, unit level to assume responsibilities of a leadership role.
Grote mate van zelfstandigheid bij het uitvoeren van de werkzaamheden.
Huishoudelijke hulp (part-time) (voormalige medewerker) –  Middelburg2 februari 2016
Een zeer positieve werkgever. Er word geluisterd naar de werknemers en is een goede terugkoppeling. Een grote mate van zelfstandigheid bij het uitvoeren van de werkzaamheden bij de clienten. En een uitstekende baan om het inlevingsvermogen en de communicatieve vaardigheden uit te breiden. Een zeer fijne tijd gehad en er enkel weggegaan omdat ik een fulltime baan in de logsitiek kon krijgen.
Pluspunten
Grote mate zelfstandigheid. Goede terugkoppeling met werkgever. Volop contact met clienten.
Minpunten
Geen fulltime baan.
nieuwe funcite
medewerker secretariaat (huidige medewerker) –  Middelburg19 mei 2015
een divisiemanager met vertrouwen in de medewerkers, ik leer hier veel omdat ik de kans krijg.
Pluspunten
vertrouwen
Minpunten
ontslag
Fijne werkomgeving met ontwikkelingsmogelijkheden
Leerling verzorgende IG niv. 3 (huidige medewerker) –  Veere25 april 2015
Tijdens de ochtenden worden de bewoners verzorgd, dit houdt in: uit bed halen, persoonlijke verzorging, ontbijt klaarzetten en/of klaarmaken, de bewoners eventueel begeleiden naar de dagbesteding.
's Middags wordt er voor het eten gezorgd (eten deur aan deur brengen of bij de dagbesteding helpen met eten geven).
In de namiddag is er tijd voor bloeddruk meten, evt prikken geven (bloedsuiker, hydrocobamine spuiten, griepprik,...).

Het leukste aan deze baan is dat je de tijd hebt om de bewoners echt te leren kennen en zo een liefde voor het vak te krijgen. Als verzorgende IG ben je er voor de bewoners. Het is jouw taak om de bewoners (degenen die dit niet meer zelf kunnen) een fijne dagindeling te bezorgen. De baan is erg veelzijdig.
dankbaar werk
verzorgende c (voormalige medewerker) –  Middelburg, ZE30 maart 2015
Met veel plezier mijn werk hier als verzorgde gedaan, leuke dingen maar ook verdrietige dingen gezien.
allround medewerkster (voormalige medewerker) –  Vlissingen, ZE16 januari 2015
Zorgstroom is een grote organisatie en ben daar ook met veel mensen omgegaan qua huishouding, ook heb ik in het Hospice gewerkt, dit was een hele ervaring, goed werk wat ze daar verrichten en de hulp voor de mensen daar in hun laatste fase is daar bijzonder.
Met leuk personeel gewerkt daar, fijne werksfeer.
Het moeilijkste was de mensen die niet meer lang hadden.
Pluspunten
leuke uitjes, voordeelbonnen
leer/werkinstelling
Helpende niveau 2 (voormalige medewerker) –  Middelburg, ZE1 november 2014
Zorgstroom is een gezellig bedrijf, waar je als leerling alle mogelijkheden krijg die je maar wilt. Er wordt veel van je verwacht, maar de dankbaarheid van de bewoners maakt alles weer goed. Ook de interactie met de bewoners van de diverse afdelingen, alsmede het personeel, maakt het een plezier om hier te mogen werken.
Een fijne werkomgeving, met goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
pedagogisch medewerker (huidige medewerker) –  Middelburg, ZE9 december 2013
Ik werk in een prettige werkomgeving, met fijne collega's. De sfeer is prima. Het werken met ouderen is nog steeds erg fijn, en ik vind het nog iedere dag een uitdaging om hen, een zo plezierige dag te bezorgen. Het werken met vrijwilligers is plezierig, maar vooral ook broodnodig, met hun hulp kunnen we activiteiten voor de bewoners blijven aanbieden.
Pluspunten
goede cao, fietsplan
Gezellige collega's en leuke clienten
Verzorgende Thuiszorg (huidige medewerker) –  Arnemuiden, ZE3 september 2013
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad en veel geleerd bij Zorgstroom. Ik heb hele leuke collega's en een leuke wijk met clienten. Helaas moet ik afscheid nemen vanwege mijn verhuizing, maar ik heb een leuke tijd gehad bij Zorgstroom.

Het word nu tijd voor een nieuwe uitdaging in een nieuwe omgeving!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgstroom. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Zorgstroom gesorteerd op locatie