Zorgpartners Midden-Holland

Zorgpartners Midden-Holland Reviews

Ik vind het een fijne werkgever. Druk en tempo is wat hoog maar ik heb hier persoonlijk geen problemen mee. Op mijn locatie is het een en ander wat aangepakt moet worden en dat gebeurd nu ook. Werkdruk is hoog geweest maar er word wel naar mogelijkheden gekeken. Wie goed voor het bedrijf is kan ook flexibiliteit en steun terug verwachten.
- Te hoge werkdruk - Soms geen bhv'er aanwezig in de nachten - Sfeer in huis is niet leuk - Veel ziekte verzuim door stress - Handelingen uitvoeren die een niveau hoger moet doen - Te weinig niv3/4 aanwezig - Na een avonddienst een dagdienst worden ingeplant - Onvoldoende dagen na je nachtdiensten vrij - Rooster komt te laat - Leuke personeelsfeesten - De teams doen veel met elkaar (uit eten)
met veel plezier 10 jaren gewerkt nu wegens chronische ziekte helaas geen passende functie beschikbaar waardoor ik genoodzaakt (maar wel met de hulp van het management) een omscholing volg waarbij een nieuwe werkplek behoort.
Zeer goede werkgever met goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Als medewerker interne controle was het lastig om het evenwicht te vinden tussen de controle en daarbij gevonden 'fouten' en het meedenken met de locaties om te voldoen aan de wettelijke eisen.
Pluspunten
heel gezellige mensen met een prima sfeer
Minpunten
Locaties met eigen verantwoordelijkheid sluiten lastig aan bij de algemene lijn
Mits je zelf assertief en direct bent is het werk zeker leuk om te doen. Ben je dit niet dan zal er over je heengelopen worden door leidinggevende, roosteraars en verschillende collega's die denken 'meer' te zijn wanneer hun diploma hoger qua niveau is dan van diegene met wie ze werkzaam zijn. Persoonlijk denk ik dat er vooral bij Savelberg veel mis is ten aanzien van de organisatiecultuur. Er heerst een hiërarchische sfeer en dit begint vanuit de leiding en zet zich door in de onderliggende niveaus. Veel mensen nemen ontslag of zijn zoekende naar een andere baan. Meestal lijden de goede krachten onder diegene die het hartst schreeuwen, welke overigens het werk niet beter uitvoeren dan hun mede-collega's. Een gemiste kans voor een organisatie als deze!!! Het zou een toevoeging qua ontwikkeling zijn als de angst en hiërarchische cultuur zou omslaan naar een cultuur waar eerlijkheid, echtheid en waarheid centraal zou staan. De doelgroep... Deze is super!!!
Pluspunten
Minpunten
Cultuur
Die werkgever van savelberg 7/9 Is zo slecht ik heb nog nooit in mijn leven zo werkgever gezien,Er is altijd probleem weing personen. Wordt geroddeld. Salaris moet je goed opletten.
Pluspunten
Slecht
Minpunten
Slecht
Werken in team verband, Hulp bieden aan elkaar is pre . Management staat dicht bij werkvloer en regelmatig werkoverleg. Veel interne opleidingen mogelijk soms verplicht en soms vrijwillig. Mogelijkheid tot wisselende diensten. Geen 9 tot 5 mentaliteit
Pluspunten
Sociaal bedrijf interne opleidingen mogelijk
Minpunten
Soms veel werdagen asn een ivm wisselend rooster
Er heerst hier geen open cultuur. Veel geroddel en van alles van elkaar vinden. Geen goede communicatie. Niet aan te bevelen, zowel niet om te werken als te wonen.
Pluspunten
?
Minpunten
Cultuur en
mijn dag begon vaak met de kleintjes uit bed halen en het ontbijt voor de kinderen maken en een ontbijtje boven brengen voor de mama de lunch trommeltjes maken de kinderen wassen en aankleden de oudste naar school brengen met de jongste 2 weer naar huis de kleinste was dan toe aan een dutje en de andere kon even alleen spelen de mama helpen bij het douchen en aankleden en weer in een inmiddels verschoond bed helpen het kindje wat beneden aan het spelen was even gezelschap houden de ontbijtboel in de vaatwasser en opruimen dan maakte we koffie en voor de baby de fles als ik boven kwam haalde ik de baby uit zijn bedje en deed hem in bad mama en grote zus zaten samen aan een bakkie de baby kreeg daarna van mama de fles en had ik mijn koffie we bespraken wat die dag zou kunnen en moeten gebeuren ik keek dan wat prioritijd had de keuken schoonmaken toilet en badkamer en nam iedere dag tijd voor de 2 jarige dochter even naar buiten de baby in de wagen en samen eendjes voeren of bij de bakker een broodje kopen dan kon moeder voor de lunch even rusten voor de lunch was er een luier controle we aten beneden een broodje en ik gaf de baby de fles als de kleintjes gingen slapen had ik even tijd voor een praatje met mama die had het zwaar heel zwaar ik heb het in die tijd zwaar gevonden dat ik vanuit mijn management weinig hoorde nooit eens een belletje van hoe het ging in het gezin of met mij ik ben ruim een jaar gebleven toen overleed de moeder de kinderen zag ik nog regelmatig ze werden door familie op gevangen het mooiste - meer...
Pluspunten
intimiteit delen met het gezin
Minpunten
zwaar werk ik was erg jong
Zorgpartners is een prettige werkgever waar de cliënt centraal staat. Je krijgt ruimte om te ontwikkelen en staan open voor nieuwe ideeën
Pluspunten
eigen ruimte
Minpunten
werkdruk
Als fysiotherapeut werk je zelfstandig en in een team op 1 grotere en 1 kleinere locatie. Veelal multidisciplinair. Het is druk maar met elkaar komen we er wel. Werktijden in overleg met collega's, en flexibel indeelbaar.
Leuke collega's, leuke sfeer. Met prima leidinggevende. En onwijs leuk werk.
Hartstikke leuk informeel bedrijf, goede sfeer. Elke dag is een verassing door met de clienten die allemaal een ander ziektebeeld/gedrag hebben goede manier om goede omgangsvormen te ontwikkelen.
Pluspunten
Informeel en leuk werk
een veelzijdige baan die veel creativiteit vergt, het werken in een sterk team was geweldig (afdeling PO&O).
Pluspunten
flexibele werktijden, zodat afstemmen met collega s erg goed ging.
ik werkte daar in roterende diensten. Afwisselend restaurant en keuken. Heerlijk om te doen. Het contact met de ouderen. Hun oor zijn. Ook het zorg dragen dat ze goed aten vond ik heerlijk. Door rustig te blijven en te luisteren krijg je heel veel voor elkaar. Collegialiteit staat daar hoog in het vaandel. Goede samenwerking. Moeilijkheden met deze baan heb ik niet ondervonden. Ben behoorlijk leergierig en pik dingen snel op. Het leukste vond ik aan deze baan, dat je constant bezig ben. En het contact met de ouderen.
Pluspunten
je krijgt kans om te groeien
Personeel wordt uitgeknepen je moet op verschillende afdelingen inspringen dit gaat ten koste van de aandacht voor de bewoners! Takenpakket wordt zonder pardon uitgebreid. Werkdruk is hoog. Soms sta je alleen op een afdeling wat erg zwaar is. Collega's zijn niet meer zo vrolijk als voorheen de druk is merkbaar. Veel zieken onder het personeel.
Pluspunten
Leuke bewoners en omgeving
Minpunten
Slechte communicatie
Veel ruimte voor persoonlijke contact, Open sfeer, veelzijdig werk, flexibiliteit en voldoening krijgen.
Pluspunten
Voldoening krijgen
Minpunten
Verschillende werkdagen
Over het algemeen werk ik met plezier. De toenemende werkdruk door bezuinigingen is steeds meer merkbaar. Helaas heeft dat soms ontevredenheid van bewoners en collega's tot gevolg. Steun van leidinggevenden is niet altijd naar behoefte. Door de druk waar ook zij onder staan is het soms moeilijk om je behoefte aan 'gehoord worden' los te maken van de onmogelijkheden van hun kant. De uitdaging is om in de steeds grotere werkdruk, de sfeer fijn te houden, zowel voor bewoners als collega's. Humor doet veel! Het leukste: als een 'moeilijke' bewoner je bedankt en je naar zich toe trekt voor een zoen op de wang! Het moeilijkste? Je stinkende best doen maar daar geen waardering voor voelen.
Pluspunten
Dichtbij huis.
Minpunten
Geen vaste uren.
Zorgpartners past volledig binnen het profiel van de huidige zorgsector. Er is te weinig geld voor een fatsoenlijke organisatie op de werkvloer.
Het is fijn om wat te kunnen betekenen voor oudere mensen. Het is altijd gezellig en je kan je goed ontwikkelen.