Reviews voor Zorgpalet Baarn-Soest in Soest

Fijne sfeer en goede werkgever.
Thuishulp HH3 (voormalige medewerker) –  Soest2 augustus 2012
Bij de zorginstelling in z'n algemeenheid heerste wel een fijne, ontspannen sfeer.
Door vakgerichte opleiding en cursussen (functie HH3) was ik in de hoogste salarisschaal gekomen. Verdere groei binnen die devisie was niet mogelijk. Voor mijn kennis van en werk voor de OR bij de werkgever daarvoor, was bij de OR van Zorgpalet geen plek.
De Huishoudelijk Thuiszorg werd in 2010, het jaar van mijn in dienst treding, net opgezet. Het eerste half jaar was daardoor nogal rommelig en kregen we een andere leidinggevende. Deze was niet ervaren in die functie, moest de scherven van zijn voorganger opruimen, op poten zetten, regelen en vastleggen van vereiste zaken(ARBO overeenkomsten met cliënten, toezicht en contrôle op werk, klachtenafhandeling etc.), kende niemand van de uitvoerenden en had erg veel moeite met de invulling van de functie.
Werk en privé waren goed in balans, maar ik had wel willen kunnen doorgroeien tot coördinator/planner/consulente.
•Een typische dag op het werk was, dat het sociaal contact heel intens kon zijn.
•Ik heb geleerd uitdagingen te vinden in het werken bij sociaal en mentaal complexe cliënten en hun situatie
•De kennismakingsmiddag bij Zorgpalet werd verzorgd door de directeur zelf. De persoon en zijn verhaal kwamen heel positief op mij over.
•Met mijn collega's had ik nauwelijks contact, alleen een beetje bij een werkoverleg
•Er zaten geen moeilijke kanten aan de baan. Het enige is misschien dat ik goed was tot wat ik had bereikt en er niet verder in kon groeien.
•Het leukste van de baan waren de resultaten die je bereikt bij complexe mensen en/of situaties.
  meer... Bijvoorbeeld bij rouwverwerking, depressief/claimend gedrag, alcoholisme, negatief/agressief gedrag positieve veranderingen signaleren, zoals steeds beter sociaal en/of mentaal gedrag, met gesprekken e.ea. 'los' krijgen etc.  minder
Pluspunten
zelfstandig werken, elke 6 weken werkoverleg
Minpunten
geen groei in functie en/of vaardigheden mogelijk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgpalet Baarn-Soest. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,5

Reviews over Zorgpalet Baarn-Soest gesorteerd op vacaturetitel