Zorgpalet Baarn-Soest

Reviews voor Zorgpalet Baarn-Soest in Soest

Soest2 reviews
Ik werk nu ruim 7 jaar bij Lyvore. Het allerbelangrijkste vind ik dat ik mij persoonlijk en vaktechnisch altijd verder kan ontwikkelen bij Lyvore. Zowel door het werk, verschillende projecten, als door opleidingen. En dat ik op mijn manier een steentje kan bijdragen aan de maatschappij: dat maakt mijn werk alleen maar mooier en waardevoller.
Pluspunten
Persoonlijke ontwikkeling, zelfstandig kunnen handelen, aangesproken worden om mijn deskundigheid
Minpunten
Druk
Bij de zorginstelling in z'n algemeenheid heerste wel een fijne, ontspannen sfeer.
Door vakgerichte opleiding en cursussen (functie HH3) was ik in de hoogste salarisschaal gekomen. Verdere groei binnen die devisie was niet mogelijk. Voor mijn kennis van en werk voor de OR bij de werkgever daarvoor, was bij de OR van Zorgpalet geen plek.

De Huishoudelijk Thuiszorg werd in 2010, het jaar van mijn in dienst treding, net opgezet. Het eerste half jaar was daardoor nogal rommelig en kregen we een andere leidinggevende. Deze was niet ervaren in die functie, moest de scherven van zijn voorganger opruimen, op poten zetten, regelen en vastleggen van vereiste zaken(ARBO overeenkomsten met cliënten, toezicht en contrôle op werk, klachtenafhandeling etc.), kende niemand van de uitvoerenden en had erg veel moeite met de invulling van de functie.

Werk en privé waren goed in balans, maar ik had wel willen kunnen doorgroeien tot coördinator/planner/consulente.

•Een typische dag op het werk was, dat het sociaal contact heel intens kon zijn.

•Ik heb geleerd uitdagingen te vinden in het werken bij sociaal en mentaal complexe cliënten en hun situatie

•De kennismakingsmiddag bij Zorgpalet werd verzorgd door de directeur zelf. De persoon en zijn verhaal kwamen heel positief op mij over.

•Met mijn collega's had ik nauwelijks contact, alleen een beetje bij een werkoverleg

•Er zaten geen moeilijke kanten aan de baan. Het enige is misschien dat ik goed was tot wat ik had bereikt en er niet verder in kon groeien.

•Het leukste van de baan waren de resultaten die je bereikt bij complexe mensen en/of situaties.
 - meer...
Pluspunten
zelfstandig werken, elke 6 weken werkoverleg
Minpunten
geen groei in functie en/of vaardigheden mogelijk
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgpalet Baarn-Soest. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Zorgpalet Baarn-Soest gesorteerd op functie