Review over Zorggroep Solis van een medewerker

Bekijk alle reviews over Zorggroep Solis

prettige omgeving met cliënten en collega's
Activiteiten begeleider / miMakker (voormalige medewerker) –  Deventer, OV8 september 2015
Tijdens mijn werk in het verpleeghuis had in vnl contact met mensen die lijden aan dementie. De bijzondere vorm van clownerie "miMakker" werkt zo goed dat ik als specials contact kon maken met mensen waar dat niet meer vanzelfsprekend mee was. Ik gaf, gevraagd en ongevraagd, tips en adviezen voor de omgang. Bijzonder was het telkens weer als mensen mij herkennen zonder te weten wie ik was, wat ik deed of waar ik vandaan kwam.

Met pijn in mijn hart heb ik noodgedwongen afscheid moeten nemen tgv reorganisatie. Helaas kon mijn werkgever niet zorgen voor een vaste taak/functieomschrijving. Ik mis mijn werk en weet dat ik door velen gemist wordt ....
Pluspunten
vrijheid in contact maken
Minpunten
geen eigen taak/functieomschrijving

Andere reviews over Zorggroep Solis van medewerkers

Hard werken maar leuke collegas
Interieurverzorgster, vakantiewerk (voormalige medewerker) –  Deventer10 december 2019
Het werken bij Solis als vakantiemedewerker schoonmaakmedewerker is keihard. Je komt op afdelingen met demente ouderen en zult ook vieze dingen moeten schoonmaken. Ik vind het salaris hiervoor veeel te laag, je moet gewoon keihard werken en smerige karweitjes uitvoeren. De mensen zijn wel aardig, vooral lachen met collega's heeft me erdoor gesleept
prima werkplek
Helpende niveau 2 (voormalige medewerker) –  deventer14 augustus 2019
jaren met plezier gewerkt.
fijne leeromgeving als je een opleiding wilt volgen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorggroep Solis. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Zorggroep Solis gesorteerd op locatie