Zorggroep Solis Reviews

Leuke collega s maar de organisatie is te groot en onpersoonlijk
Verzorgende (voormalige medewerker) –  Deventer1 mei 2016
De teams en collega s zijn leuk om mee te werken.
Verder de organisatie is erg slecht geworden.
Weinig communicatie van bovenaf
Draait puur voor de winst
Wordt totaal geen rekening met je privé gehouden tevens wordt er ongezond geroosterd.
Te weinig personeel op de vloer voor wat je moet doen.
Pluspunten
Collega s
Minpunten
Gebrek communicatie, geen fatsoenlijk personeels restaurant, verlof uren kun je slecht bijhouden
Zorgassistent (voormalige medewerker) –  Deventer, OV2 november 2015
In mijn werk als helpende had ik vaak te maken met ouderen die door de achteruitgang van hun gezondheid niet meer alle zorgtaken zelf kunnen uitvoeren. Zieke mensen of mensen met beperkingen hebben soms hulp nodig om thuis te kunnen blijven functioneren, ook ondersteunde ik deze mensen bij huishoudelijk werk. Daarnaast had ik ook een beperkt aantal verzorgende taken, zoals aan- en uitkleden, steunkousen aan en uit trekken, verzorging van het haar, het geven van mondverzorging en het helpen bij het eten. Als mensen slecht ter been zijn, help ik hen in en uit bed stappen .het uitgangspunt bij al mijn werkzaamheden is steeds dat de mensen voor wie ik zorg, zoveel mogelijk taken zelf blijven uitvoeren. Daarin stimuleerde ik ze zoveel mogelijk. Daarnaast bracht ik maaltijden rond
Zorg
Zorgassistent (voormalige medewerker) –  Helpende23 oktober 2015
Ik heb met plezier gewerkt bij zorggroep solis.
ik heb altijd aandacht besteed aan de bewonners.
prettige omgeving met cliënten en collega's
Activiteiten begeleider / miMakker (voormalige medewerker) –  Deventer, OV8 september 2015
Tijdens mijn werk in het verpleeghuis had in vnl contact met mensen die lijden aan dementie. De bijzondere vorm van clownerie "miMakker" werkt zo goed dat ik als specials contact kon maken met mensen waar dat niet meer vanzelfsprekend mee was. Ik gaf, gevraagd en ongevraagd, tips en adviezen voor de omgang. Bijzonder was het telkens weer als mensen mij herkennen zonder te weten wie ik was, wat ik deed of waar ik vandaan kwam.

Met pijn in mijn hart heb ik noodgedwongen afscheid moeten nemen tgv reorganisatie. Helaas kon mijn werkgever niet zorgen voor een vaste taak/functieomschrijving. Ik mis mijn werk en weet dat ik door velen gemist wordt ....
Pluspunten
vrijheid in contact maken
Minpunten
geen eigen taak/functieomschrijving
Bijbaan
Medewerker voedings/transport dienst (voormalige medewerker) –  Deventer31 oktober 2013
Als bijbaan naast het krantenlopen. Niet mijn sector waar ik toekomst in zag, echter was het een gezellige werkomgeving
Samen lunchen leuk klein team
medewerkster hoteldienst (voormalige medewerker) –  deventer19 juni 2012
Hoteldienst verpleeghuis.
De ochtend begint met de wc ronde ie ga je als eerste allemaal doen, daarna begin je met de kamers schoonmaken een dag is van 7 uur tot 4 zjn ong 13 kamers en 5 wc en douche ruimtes.
de bedden maak je netjes op zijn ze vies nieuwe eropligt er maar net aan.
Pluspunten
leuk team
Minpunten
was op 0 uren contract

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorggroep Solis. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Zorggroep Solis gesorteerd op locatie