Zorggroep Elde
Gezellig leuke sfeer hard werken
Hard werken ivm zware zorg op de afdelingen. Leuk instelling.
Pluspunten
Goede sfeer liefde voor de cliënt
Minpunten
Zware zorgzwaarte
fijne werkplek
fijne werkplek, leuke collega's en veel verschillende huizen en afdelingen waardoor je genoeg afwisseling kan hebben.
je moet wel vaak in je vrije tijd terug komen voor vergaderingen en thuis aan elearnings werken.
Pluspunten
fijne werkgever
Minpunten
terug komen in eigen tijd
iedereen van harte welkom
Natuurlijk een beetje vreemd om als bestuurder een review te geven. Maar ook ik ga iedere dag met heel veel plezier naar mijn werk en ben trots op alle medewerkers en onze organisatie. Wil jij je hiervoor ook inzetten, je bent van harte welkom. En nieuwe verfrissende inzichten zijn meer dan welkom.
Pluspunten
gratis bootcamp en heel veel scholingsmogelijkheden
leuke werkomgeving
gezellige werkplek, iedereen heeft goed contact met elkaar, de managers, algemeen directeur, de werknemers en schoonmakers. iedereen hoort erbij en iedereen proberen we het gevoel te geven of dat ze thuis zijn.
Fijn bedrijf met een gezellige en veilige leeromgeving
Inmiddels een aantal verschillende werkgevers gehad en Zorggroep Elde steekt er met kop en schouders bovenuit!
Een ontzettend fijn en gezellig bedrijf waar ik nog graag tot mijn pensioen zou willen blijven werken. Van cliënten en familieleden hoor ik ook vaak terug dat er zo'n goede sfeer hangt en dat iedereen zo aardig is. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam of je het nu over de schoonmaakster hebt of over de arts. Daarnaast denkt iedereen hard mee met de wensen van de cliënt. Zo krijgt iedereen échte zorg op maat!
Pluspunten
Gratis deelname aan bootcamp in het park
De kernwaarden van zorggroep elde zijn zeker van kracht en de sfeer erg goed.
Gezellig betrokken team, goede samenwerking en er wordt professioneel gehandeld
Pluspunten
Professioneel tevens persoonlijk contact.
Ikvind het fijne organisatie prettige werksfeer
Mijn ervaring is een fijne organisatie goede communicatie tussen medewerker en management alles is goed georganiseerd en prima geregeld
Pluspunten
Goede werksfeer
Minpunten
Nvt
Mooie zorg
Ik werk al ruim 11 jaar bij Zorggroep Elde. Ik voel me er prettig en gewaardeerd. Er is een open en informele sfeer. Het is hartverwarmend om te zien hoe het belang van de bewoners of cliënten telkens voorop staat. Ik werk niet in de directe zorg maar ook in de indirecte zorg staat telkens het belang en de eigen regie van de bewoners voorop. Er wordt geprobeerd met zo min mogelijk middelen zoveel mogelijk te betekenen voor de bewoners. Nu de middelen de komende jaren naar verwachting worden uitgebreid verwacht ik nog meer mooie dingen te zien in de ouderenzorg en bij Zorggroep Elde.

Het fijne aan hier werken vind ik dat ik het gevoel heb dat ik alles kan zeggen en dat er ook geluisterd wordt. Ze staan open voor goede ideeën en veranderingen. Omdat ik niet in de directe zorg werk kan ik mijn uren vaak flexibel inzetten en waar nodig aanpassen op mijn privé. Andersom sta ik natuurlijk ook graag klaar voor mijn werkgever als dat nodig is.

Het minder fijne heb ik nog niet kunnen ontdekken. Het werktempo ligt hoog, er is beperkte overhead maar met z'n allen fixen we het iedere keer toch weer.
Pluspunten
Open communicatie
Leuk werken voor de ZGE!
Een ieder die er werkt zijn:
* bevlogen

* gastvrij

* vriendelijk

* geeft goede zorg

Met een instelling "het zijn de kleine dingen die het doen".
Pluspunten
Cursussen en doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Wisslende diensten en feestdagen
Prettige en gemoedelijke werksfeer
Samenwerking tussen verpleging en gastvrouwen is een fijne basis en geeft ruimte om de bewoners ter willen te zijn. Ook het contact met bezoekende familie of vrienden ervaar ik als positief en je voelt je gewaardeerd voor je werkzaamheden.
Pluspunten
Goede werksfeer
Minpunten
Kan er zo geen noemen.
verpleegtehuis
verpleegtehuis voor mensen met een somatisch aandoening
gezellig met mijn plezier gewerkt
een goede organisatie. je kan werken met je plezier en als je hulp nodig heeft krijg je meteen. je krijg voor salaris wat in de cao staat.
Pluspunten
wil ze graag de kawalitiet altijd omhoog houden
Minpunten
ik heb het niet
Prima werkplek.
een hele fijne manier van werken aangezien je word ingezet waar jij het beste past en ik ben altijd bij aardige en propere cliënten geplaatst.
planning
Het verwerken van de planning van verplegend personeel en huishoudelijk personeel
Bekijk meer reviews over Zorggroep Elde
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorggroep Elde. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,3
4,3