Zorggroep Elde Maasduinen

Zorggroep Elde Maasduinen Reviews

zeer dankbaar werk, je kan in overleg met de cliënt je eigen werktijden invullen. en kan je een keertje niet valt er vaak makkelijk te schuiven.minpuntje: je krijgt steeds minder de tijd om je werk uit te oefenen.
Pluspunten
eigen werktijden
Minpunten
steeds minder de tijd voor je werk
Ik ga dagelijks met veel plezier naar mijn werk! Heb fijne collega’s en de werksfeer is goed. Ook word waardering echt wel uitgesproken en kan je zelf ook altijd dingen aangeven. Voor mij is dit de werkplek
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, fijne collega’s, fijne werksfeer
Minpunten
Met veel liefde en plezier ruim 17 jaar gewerkt. Mooie tijden gehad.
Ik ben pas net een halfjaar in dienst bij Zorggroep Elde Maasduinen. Deze afgelopen maanden hebben mijn ogen doen openen op het gebied van hoe een organisatie ook met je mee kan denken. Ik voel me gehoord binnen mijn team, en er word ruimte gemaakt om met je mee te denken. De organisatie biedt een innovatieve houding, waarin je mening word meegenomen. Je mag mee denken in je professie en dat is erg fijn! Door de sfeervolle samenwerking zorgt dat voor fijne onderlinge verbanden en een prettige werkomgeving. Je mag groeien waar je wilt, en dat voelt goed. De cultuur is echt ons-kent-ons, en dat op een fijne manier! Mensen kennen je bij naam, en erkennen je als collega. Dit tot in elke tak van het bedrijf.
Zorggroep Elde maasduinen is een prettige organisatie. We hebben veel oog voor de cliënt en voor elkaar. De sfeer is warm en ieders bijdrage wordt gewaardeerd.
Pluspunten
Werkdagen in overleg, veel ruimte voor de professional