Zorggroep Charim
Review over Zorggroep Charim van een medewerker

geen stabiele organisatie

5 december 2014
Ik ben al 10 jaar werkzaam in de ouderzorg en heb met veel plezier voor de cliënten gezorgd.
Helaas zit Charim midden in een reorganisatie!

Veel stabiliteit is er dus niet.
Pluspunten
leuk werk
Minpunten
stress door de reorganisatie
Charim is niet goed bezig voor de werknemers en dat is heel jammer!
Vooral nu zij middenin een reorganisatie zitten, gaat het er hard aan toe.

Charim adverteert steeds over het feit dat zij een christelijke organisatie zijn en dat zij toegewijd zijn, maar daar is totaal niets van te merken en dat is jammer.
Eerlijkheid duurt het langst, maar bij Charim gaat het er niet altijd eerlijk aan toe en dat is heel jammer!
Wat heel vreemd is bij Charim, is dat er heel veel mensen op straat zijn gezet en nu staan er gewoon weer vacatures voor die functies in de kranten en dat vind ik niet kunnen!
Zo ga je niet met je medewerkers om, maar het zal wel weer met geld te maken hebben!!
helemaal mee eens!
Charim is niet goed bezig met de medewerkers...er worden zomaar goede medewerkers op straat gezet , die juist zo goed functioneren!
ik lees net in de krant, dat het aangevraagde ontslag voor 80 werknemers van Charim niet is goedgekeurd door het UWV....zegt genoeg
Helemaal mee eens!
Zou ook niet snel mensen aanraden om hier te gaan werken i.v.m. de reorganisatie!!

Heb er zelf ook gewerkt en het is jammer dat je bij Charim niet altijd serieus genomen wordt door de "hoge pieten"
Als je een fijne werkplek wilt hebben, moet je niet bij Charim werken, daar ben je een nummer!
Dat zie je nu maar weer..er worden zomaar mensen ontslagen, maar Charim krijgt er geen toestemming voor;)

Het vervelende is dat er veel mensen overspannen thuis zitten, die boventallig werden verklaard!!

Ze zijn al vaker in het nieuws geweest...er wordt ook veel geïntimideerd!!
Ik ben het er ook mee eens.
Zelf werk ik ook bij Charim, maar het draait allemaal om geld en niet echt om de zorg!!

Jammer dat de mensen op kantoor niet weten wat de medewerkers op de werkvloer allemaal doen en dat kun je zeker merken in de dingen die op kantoor verzonnen worden;(

Jammer dat er ook weinig is te merken van het " toegewijde" en "christelijke", waar Charim juist zo mee adverteert om medewerkers en cliënten te werven.

Ik zou het ook niet aanraden om hier te gaan werken.
Vergelijkbare reviews
13 januari 2020
HR Adviseur (huidige medewerker) - Veenendaal
Deze organisatie kent veel hartelijkheid. De organisatie geeft veel aandacht aan doorgroei en steunt initiatieven!
19 augustus 2019
Teamleider facilitair (voormalige medewerker) - Veenendaal/Zeist
Ik heb binnen een fijn bedrijf een turbulente periode gehad waarbij ik 4 verschillende locaties heb aangestuurd op het gebied van facilitair. Door reorganisaties heb ik vaak een overstap moeten maken. Dit heeft de algemene waardering beinvloed. Maar in essentie is het een fijn bedrijf om te werken.
Officiële reactie van Zorggroep Charim
10 oktober 2019
Bedankt voor je reactie. Mooi dat je het werken bij Charim in essentie fijn vond. Fijn dat je je ervaring wilde toelichten.
27 januari 2019
verzorgende (huidige medewerker) - Veenendaal
Je behoort je aan te passen aan management. Zijn niet flexibel en meegaand.
Pluspunten
Je hebt kanen om opleiding te volgen.
Minpunten
Weinig samenwerking management en zorgverleners.
Officiële reactie van Zorggroep Charim
10 oktober 2019
Dank je wel voor je reactie. We waarderen het enorm dat je je ervaring over het werken bij Charim wilt delen. We bieden inderdaad veel mogelijkheden aan m.b.t. het volgen van opleidingen.