Zorgbalans Reviews

Prima bedrijf
Thuiszorgmedewerkster (huidige medewerker) –  Haarlem8 maart 2019
Ik werk al 17jr voor zorgbalans ,altyd met plezier
Pluspunten
Altyd werk en opleidingen
Minpunten
Weekend en avond diensten 1x 14dgn verplicht in de thuiszorg
Fijne organisatie met oprechte aandacht voor (welzijn van) medewerkers
Wijkverpleegkundige (huidige medewerker) –  Haarlem18 januari 2019
Fijne organisatie met oprechte aandacht voor (welzijn van) medewerkers. Volop mogelijkheden in overleg.
Pluspunten
Aandacht voor medewerkers en diens welzijn
super werkgever
roosterplanner, manager, projectondersteuner (voormalige medewerker) –  Noord en Zuid Holland13 december 2018
heel veel kansen gehad binnen dit bedrijf door reorganisaties
uiteindelijk was laatste functie niet meer de combineren met prive dus ben op zoek gegaan naar een andere baan.
super werkgever en super veel leuke collega's
Pluspunten
werk combi prive
Minpunten
Leuke collega's en erg afwisselend werk
Verzorgende IG in de wijk Velsen Noord (voormalige medewerker) –  Velsen-Noord18 oktober 2016
Erg leuk werk, erge leuke collega's en zeer afwisselend werk.
Pluspunten
afwisseling
Minpunten
werkdruk
Slechte planning en doorgroei mogelijkheden
Helpende zorg en welzijn (huidige medewerker) –  Haarlem8 augustus 2016
Veel vriendjes politiek.
Weinig doorgroei kansen.
Veelverandering het afgelopen jaar.
Leegloop met personeel
zorg voor de oudere onder ons
Helpende thuiszorg (huidige medewerker) –  Driehuis Velserbroek7 april 2016
Het werk bij zorgbalans Prettig Thuis Team is geweldig en wij hebben een team dat zeer goed met elkaar samen werkt . Veel afwisseling. Je moet wel flexibel zijn wat indelen rooster betreft . Ochtend ,Middag Avond , en Weekend diensten .
Pluspunten
veel afwisseling
Minpunten
moet wel in het bezit van auto zijn
Een fijn bedrijf met veel ontwikkelingsmogelijkheden.
Verzorgende IG (voormalige medewerker) –  Haarlem, NH27 oktober 2015
Het is een dynamisch bedrijf met veel ontwikkelingsmogelijkheden. Ik heb er met plezier stage gelopen en veel praktijk ervaring opgedaan.
Goede zorgorganisatie met aandacht voor welzijn!
stagiaire activiteitenbegeleiding (voormalige medewerker) –  Driehuis.6 oktober 2015
Fantastische stagetijd gehad als activiteitenbegeleidster.
Fijne collega's.
Jammer genoeg was er geen vacature om een vaste baan daar te krijgen.
Pluspunten
Ruimte voor eigen inbreng.
Minpunten
Geen vacature voor een baan.
Fijne werkomgeving
Activiteitenbegeleidster - Medewerkster huiskamer (huidige medewerker) –  IJmuiden, NH23 september 2015
Ervaar het werken met de bewoners in het algemeen als bijzonder prettig,
Pluspunten
Omgang met bewoners en collega's is prettig
Minpunten
Beperkte zorgtijd per bewoner
gezellige werkomgeving en meestal lieve meegaande collegas
helpende (voormalige medewerker) –  NH19 september 2015
smorgens als je op het werk komt neem ik een bak koffie, daarna kijk ik op het bord in welk team ik ben samengesteld (dit werkt per afdeling verschillend)

ik ga alle gegevens van de cliënten lezen zodat ik precies wat belangrijk is voor deze cliënt.

dan gaan we aan de slag met het wassen en aankleden van de cliënten, het is wel de bedoeling dat je er een beetje tempo in houd, want je moet je cliënt zo goed mogelijk helpen maar ondertussen wachten er meer cliënten die geholpen willen worden.

zodra alle clienten gewassen en aangekleed zijn krijgen ze bij ontbijt hun medicijnen, en verder gaan we dan samen iets leuks maken van de dag! een spel spelen of gezellig praten over vroeger.

alles wat ik doe en bespreek, schrijf ik in hun dossier op zodat mijn collegas hier weer verder mee kunnen.

er komen nog zoveel meer werkzaamheden bij kijken, maar dit is maar een voorbeeld.
Zorginstelling in Haarlem
Medior systeembeheerder (voormalige medewerker) –  Haarlem10 augustus 2015
Een werkgever waarbij de IT goed in elkaar steekt en door een minimaal aantal mensen werd beheerd
Minpunten
Doorgeslagen op het gebied van Change management
gezellige werk omgeving
Chauffeur koelwagen (voormalige medewerker) –  bennebroek17 april 2015
als er gewerkt werd kon er ook altijd wel een grapje af
fijne collegaas
Pluspunten
gezelligheid
Minpunten
Gezellige werk omgeving bij de sluizen
Huiskamer medewerkster (huidige medewerker) –  IJmuiden, NH15 april 2015
De bewoner wordt naar de huiskamer gebracht door de zorgverlening, daar neemt de huiskamermedewerkster het over.
Je gaat voor een broodje of een bordje pap en een kopje koffie of een kopje thee zorgen en als de bewoner het zelf niet meer kan dan ga je die gene helpen, als de bewoner het nog wel zelf kan dan moet je die gene zijn / haar gang laten gaan dat is de zelfredzaamheid dat de bewoners nog hebben.
Als iedereen aanwezig is en heb gegeten is het tijd voor een activiteit dat kan heel erg verschillen wat je dan gaat doen je gaat bijvoorbeeld de krant voorlezen om een uurtje of 10:00 en dan schenk je daarbij een kopje koffie met een koekje.
Om 13:00 komt de warme maaltijd en ga je sommige bewoners helpen die hulp nodig hebben, daarna ga je afwassen en er is altijd wel een bewoner die je mee komt helpen met de afwas, na de warme maaltijd is het een rust uurtje en worden sommige bewoners opgehaald en naar hun kamer gebracht om te gaan rusten sommige gaan zelfs even naar bed toe.
:s middags zet je lekker een kopje koffie/thee voor de bewoners en ga je wat knutselen met een paar bewoners of ze willen zelf iets voor hun eigen doen. om een uurtje of 16:30 worden er weer een paar bewoners weer naar de huiskamer gebracht en ga je even wat drinken inschenken en wat lekkers erbij geven, inmiddels maak je een broodmandje klaar en de thee en de koffie
en zet je alles al klaar op een blad, om 17:15 beginnen we met de soep en daarna gaan de bewoners een broodje eten en een kopje thee/ koffie erbij als de broodmaaltijd klaar is ga ik afwassen en soms komt er een bewoner me met de afwas
  meer... helpen. Daarna even tv kijken of een praatje maken met de bewoners of een andere activiteit en stil aan worden de eerste bewoners opgehaald en naar bed geholpen door de zorgverlening.
Als iedereen naar bed is gebracht dan ga je eerst even rapporteren over de bewoners waar je wat bijzonderheden van hebt, dan ga je nog even de boel afwassen en de dingen een beetje schoonmaken zoals de magnetron de vuilnisbak de kranen etc. Dan ga je vegen en je loopt nog even alles na voordat je afsluit en naar huis toe gaat want inmiddels is het half negen en neem je de soep kar de boodschappenmand ( de boodschappen heb je ook al opgeschreven) die zet je bij het winkeltje neer en breng je de soep kar en de vuilniszak weg.
Langdurig Gespecialiseerde Zorg
Medewerkster team Langdurig Gespecialiseerde Hulp (voormalige medewerker) –  Haarlem, NH10 april 2015
Leuke afwisselende baan bij cliënten thuis. Doelstelling was om cliënten ( verslaafden, geesteszieken) zo te begeleiden dat zij zo lang mogelijk zelfstandig konden blijven functioneren in hun eigen omgeving. Het specialistische team is in 2010 wegens bezuinigingen opgeven.
Pluspunten
Contact met mensen, helpen waar kan en voldoening krijgen als het ook maar ietsje de goede kant op gaat.
Minpunten
Soms echt schrijnende gevallen.
St Zorgbalans is een goede werkgever
1) Verzorgende IG (voormalige medewerker) –  IJmuiden, NH8 januari 2015
Ik heb meerdere jaren met plezier voor St. Zorgbalans gewerkt.
Vaak in kleinschalige teams. Leuke collega's.
erg leuk om daar te werken.
leerling verzorgende ig (voormalige medewerker) –  ijmuiden6 oktober 2014
ik heb het enorm leuk gehad in breezicht en ik ben goed opgevangen door me collega's. er is veel wat je kan leren en kan bereiken
Pluspunten
werken met ouderen
Afwisselend werkzaamheden in een gezellig werksfeer.
administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Haarlem, NH31 juli 2014
Zowel zelfstandig als in teamverband gewerkt. Ik heb geleerd om met de programmas McKesson en Magister te werken.
Mijn taken waren o.a. menulijsten scannen, dieetwijziging invoeren tbv de koks. Klanten te word staan zowel persoonlijk als telefonisch.
Leiding geven aan 7 medewerkers aan de portioneerband.
UItdagend vondt ik om problemen op te lossen en met een goed gevoel naar huis te gaan omdat het mij weer gelukt was.
Hoofdzakelijk administratief werkzaamheden, o.a. pakbonnen in orde maken, aan of afwezig zetten van klanten. Menulijsten gereed maken voor verschillende verzorging tehuizen.
Leuke collegas.
Pluspunten
Afwisselend werkzaamheden
Minpunten
Geen minpunten
n.v.t.
thuiszorg B medewerker (voormalige medewerker) –  Haarlem, NH11 juli 2014
wegens bezuinigingen en te weinig cliënten algeheel ontslag aangevraagd voor een groot deel van de werknemers
Gezellige werkomgeving en afwisselende werktijden.
Verzorgende (huidige medewerker) –  Haarlem, NH2 maart 2014
Veel mensenkennis opgedaan en veel werkervaring met ouderen.
Goede ontvangst van collega's en een goede werksfeer.
Pluspunten
Aangename omgeving
Leuke werkomgeving
Activiteitenbegeleider (huidige medewerker) –  IJmuiden15 juli 2013
Dit is vrijwilligerswerk. Leuk werk, interessant, de sfeer is goed, leuke collega's. Goed contact met de mensen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgbalans. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Zorgbalans gesorteerd op locatie