Zonneplan

Reviews voor Zonneplan in Zwolle

Zwolle15 reviews
Geen 9 tot 5 mentaliteit, informele bedrijfscultuur, veel doorgroeimogelijkheden
Zonneplan is een bedrijf met een sleutelrol in de energietransitie. Simpelweg betekent dit dat er gigantisch veel werk aan de winkel is. Dit levert een hoge werkdruk op waarbij een 9 tot 5 mentaliteit niet aansluit. Overuren maken is, naar mijn ervaring, dan ook meer de regel dan de uitzondering. Werken bij Zonneplan vereist dan ook een bepaalde motivatie die bij de meeste andere bedrijven wellicht wat minder belangrijk is. Voor mij komt die motivatie uit het feit dat werken bij Zonneplan betekent: iedere dag strijden om Nederland zo snel mogelijk te verduurzamen zodat we de kans vergroten dat we mondiale klimaatverandering kunnen stoppen. Zonneplan is een bedrijf in stroomversnelling met indrukwekkende groeicijfers en een snelle evolutie. Dat betekent dus ook, afhankelijk van hoe je je kaarten speelt en de mate van je inzet, dat er continu kansen ontstaan voor persoonlijke doorgroeimogelijkheden. Als je carrièregericht ben kan dit natuurlijk ook een sterke motivator zijn om bij Zonneplan te solliciteren. De bedrijfscultuur is ingericht als een grote vriendengroep met weinig (merkbare) hiërarchie. Eventjes een babbeltje maken of overleggen met CEO is dan ook geen probleem. Daarnaast wordt er veel aandacht besteed aan de organisatie van borrels, feesten en bedrijfsuitjes. Wat salaris betreft hoef je geen pot goud te verwachten als nieuwe werknemer. Wel is de hoogte van het salaris gekoppeld aan je inzet en groei binnen het bedrijf dus je hebt het zelf in handen als je naar meer verlangt. Oh en de koffie is A-kwaliteit en ongelimiteerd!
Informeel, gezellig en open
Ik heb de start van Zonneplan meegemaakt en met eigen ogen gezien wat voor groei dit bedrijf heeft doorgemaakt. Daar mogen we trots op zijn en die trots merk je op elke afdeling. Toen ik op zoek moest naar een andere baan, was de keus dan ook snel gemaakt toen ik een aanbod kreeg. Dat is nu 3 jaar geleden. Ik ben nog steeds blij met de keus en de kans die ik kreeg. Wat heb ik veel geleerd de afgelopen jaren. Zonneplan biedt een uitgebreid leertraject en daarna zijn er veel doorgroeimogelijkheden binnen je afdeling of zelfs daarbuiten. Zonneplan gaat voor een duurzame arbeidsrelatie en wil daar ook in investeren. Op elke afdeling wordt er hard gewerkt, maar er is ook zeker tijd voor een gezellig praatje tussendoor. Iedereen gaat leuk met elkaar om, dit zie je vooral tijdens de vrijdagmiddagborrel of uitjes die we maken.
Het cliché, 'work hard, play hard' gaat hier echt op
Zonneplan is een hard groeiend bedrijf waarin je echt de een onderdeel bent van dat proces, dat merk je. Het is erg leuk om dit te ervaren en samen successen te vieren.
Iedereen die aan de slag gaat bij Zonneplan gaat eerst een tijd in de academy waardoor je een hele goede basis krijgt om te beginnen met je baan, geen zorgen dus dat je geen technische achtergrond hebt.

Afdelingen proberen elkaar zo goed als mogelijk op de hoogte te houden zodat je altijd weet wat er speelt of hoe je een andere afdeling goed kan ondersteunen. Er heerst een open cultuur en iedereen is bereid je te helpen met je werk.

Zonneplan is geen bedrijf voor mensen die slecht tegen veranderingen kunnen en liefst alles houden zoals het is.
Gezellige, hardwerkende sfeer
Bij Zonneplan wordt enorm hard gewerkt, maar is het altijd gezellig. De sociale contacten en de gezelligheid maakt het bedrijf echt. Het is alsof je met je vrienden aan het werk bent.
Gezellig duurzaam bedrijf!
Ik werk nu 2 jaar bij Zonneplan. Ik werkte hiervoor in een andere branche waardoor de werkzaamheden voor mij compleet anders waren. Dankzij de inspanningen van Zonneplan, het uitgebreide leertraject maar ook mijn eigen inzet heb ik binnen mijn werkgebied grote stappen gemaakt.

Zonneplan staat open voor groei en zorgt ervoor dat elke stap die je maakt ook bij je past. Je krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen en te groeien binnen Zonnepla .

Het grote bedrijf met vele mogelijkheden maar daarnaast de persoonlijke touch zorgen ervoor dat je je verbonden voelt met het gehele bedrijf. De borrels met elkaar en de sportieve uitspattingen zorgen ervoor dat er een relaxte werksfeer hangt. Het is dus ook niet heel gek dat je veel collega's als goede vrienden gaat beschouwen.

Naast een positieve werksfeer is het natuurlijk helemaal top dat je bij kan dragen aan een duurzame, groene wereld.
Een duurzaam bedrijf met een fantastisch plan!
Zonneplan geeft me energie. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk. Bij dit bedrijf dat geen uitdaging uit de weg gaat, zijn er veel ontwikkelingsmogelijkheden. Hierdoor is geen dag hetzelfde en is het mogelijk om je in korte tijd tot een echte professional te ontwikkelen.

Hard werken en ook hard ontspannen draagt bij aan een gezellige werksfeer waardoor je snel een sterke, persoonlijke band krijgt met je collega's. Samen zetten we zo een geweldige stap extra voor een duurzaam Nederland. Prachtig toch?!
Pluspunten
Bruisende werksfeer, doorgroeimogelijkheden en hard werken voor een duurzaam NL
Een betere werkomgeving ga je niet vinden!
Nu enkele jaren werkzaam binnen Zonneplan. De voortgang en groei die we met elkaar als bedrijf voortmaken is super. De kernpunten van het bedrijf zijn een mix van hard werken en veel plezier in ons werk hebben. Dit zorgt ervoor dat we zo goed blijven presteren. .

Binnen Zonneplan is er altijd ruimte voor ontwikkeling. Er wordt geluisterd naar de mogelijkheden en alle deuren staan altijd voor je open.

Voor mij een kans geweest, wie weet ook voor jouw?
Pluspunten
De werksfeer en mogelijkheden
Jong, dynamisch & groeiend bedrijf!
Sinds eind vorig jaar werkzaam bij Zonneplan op de HR afdeling. Nog steeds enorm blij dat ik voor Zonneplan heb gekozen! Het is een jong en dynamisch bedrijf, wat zich continu aanpast aan en vooroploopt op het gebied van (technologische) veranderingen in de markt.

Dit dynamische aspect zorgt voor zowel uitdagingen als mogelijkheden. Je moet houden van een dergelijke cultuur, waarbij geen dag hetzelfde zal zijn. Zonneplan blijft groeien! Door deze groei zijn er goede mogelijkheden om bv. door te groeien, jezelf intern verder te ontwikkelen en om jezelf te laten zien. Je moet deze mogelijkheden natuurlijk wel durven pakken.

De samenwerking tussen collega's is top! De lijntjes zijn kort en iedereen werkt samen hard aan ons gezamenlijke doel: Nederland verduurzamen. Er wordt hard gewerkt en hard ontspannen. Er heerst een informele sfeer, elke vrijdagmiddag is er een gezellige borrel en er zijn regelmatig uitjes. Zelf vind ik deze informele sfeer één van de grote pluspunten aan het werken bij Zonneplan!
Pluspunten
Informele werksfeer, groeiend bedrijf, dynamische cultuur
Een bijzonder bedrijf met een goeie sfeer en veel uitdaging
1,5 nu werkzaam bij Zonneplan en iedere dag loop ik weer high-fivend door het bedrijf. Zonneplan is een bedrijf wat continu nieuwe dingen probeert om haar klanten nog blijer te maken. Dit vereist ook continue ontwikkeling bij de mensen die daar werken. Ik zie veel collega's om mij heen die iedere dag weer een "stap extra" proberen te zetten om hun doelen te bereiken.

Tegelijkertijd zijn er technieken en toepassingen die simpelweg goed werken en die worden dan ook door de hele organisatie toegepast. Er is veel samenwerking tussen de verschillende organisaties en ook de lijntjes tussen de afdelingen zijn kort.

Voor mij is een persoonlijke binding met collega’s belangrijk door de informele sfeer in het bedrijf, de leuke borrels en uitjes die regelmatig gehouden worden voel ik me echt op mijn plek.
Pluspunten
Een "vrienden" sfeer, gezellige borrels en samenwerken met collega's die bereid zijn een stap extra te zetten.
Snel groeiend bedrijf met veel potentie en geweldige werksfeer.
Nu 1,5 jaar werkzaam als klantadviseur bij Zonneplan. Nog steeds elke dag met veel plezier naar het werk met weer nieuwe uitdagingen en ontwikkelingen. Doordat Zonneplan enorm hard groeit zijn er intern veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en door te groeien. Wel heeft de snelle groei ook uitdagingen.

De samenwerking binnen Zonneplan is top! Korte lijnen en informeel, dat maakt de werksfeer fantastisch. Dit komt ook mede door de geweldige borrels en uitjes.

Zodra je in dienst komt bij Zonneplan krijg je een uitgebreide leerschool om zo voldoende kennis en handvatten te krijgt om de gewenste resultaten te behalen.
Pluspunten
Groeiend bedrijf, leuke werksfeer.
Erg leerzaam bedrijf
Ik heb stage gelopen op de markering afdeling van Zonneplan. Ik kreeg alle ruimte om een goed onderzoek te doen voor Zonneplan namens mijn school, dit in combinatie met super begeleiding heeft geresulteerd in een hoog cijfer. Naast het doen van onderzoek zijn de werkzaamheden leerzaam en uitdagend. Alle collega’s binnen zonneplan zijn professioneel en van dezelfde leeftijd.
Pluspunten
Loopafstand van station Zwolle en perfecte begeleiding
Jong, deskundig en creatieve werkomgeving
Zonneplan is een bedrijf met een open bedrijfscultuur. Alle deuren staan open en alle disciplines bevinden zich in-house, waardoor processen snel en soepel verlopen. Alle enthousiaste jonge talenten kennen een duidelijke hands-on mentaliteit. Ik vind het dan ook fijn om snel resultaat te zien van het werk dat ik verzet.

Het bedrijf zit duidelijk in een markt die groeit. Er hangt dan ook een fijne energie binnen het bedrijf en er worden veel successen gevierd. Door de groei die het bedrijf doormaakt zie je dan ook dat er veel nieuwe functies ontstaan. Dit is erg gunstig voor de eventuele doorgroeimogelijkheden. De coaching en evaluatie hiervan wordt ook voldoende bespreekbaar gemaakt.
Pluspunten
Positieve sfeer, veel leeftijdsgenoten, openheid van de organisatie
Minpunten
Veel verandering in structuur en strategische beslissingen, kan stressverhogend werken
Marketing Manager
Ik heb mijn hele carrière bij dit bedrijf gewerkt, dus ten opzichte van andere banen kan ik niet beoordelen. Maar elke dag ga ik met een heel erg positief gevoel naar het werk. Het is fantastisch om iedere dag samen met mijn team te strijden voor een beter en groener Nederland.
Pluspunten
Een duurzaam doel, super collega's, leuke borrels, altijd lachen en klantgericht.
Werkomgeving gezellig
Elke dag hetzelfde werk
Weinig tot geen ontwikkeling in het personeel.

Men wil groeien, maar zien alles als een test
Het is erg motiverend om onderdeel te zijn van een snel groeiend bedrijf. De informele werksfeer is erg prettig en er zijn veel mogelijkheden om jezel
Het is een jong en open bedrijf welke een bijdrage levert aan een duurzaam Nederland. De positieve energie binnen het team zorgt ervoor dat resultaten snel worden geboekt en elk probleem in een mogelijkheid wordt omgebogen.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zonneplan. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,7
4,1