Zonneplan Reviews

Een betere werkomgeving ga je niet vinden!
Group Accountmanager (huidige medewerker) –  Zwolle25 juni 2018
Nu enkele jaren werkzaam binnen Zonneplan. De voortgang en groei die we met elkaar als bedrijf voortmaken is super. De kernpunten van het bedrijf zijn een mix van hard werken en veel plezier in ons werk hebben. Dit zorgt ervoor dat we zo goed blijven presteren. .

Binnen Zonneplan is er altijd ruimte voor ontwikkeling. Er wordt geluisterd naar de mogelijkheden en alle deuren staan altijd voor je open.

Voor mij een kans geweest, wie weet ook voor jouw?
Pluspunten
De werksfeer en mogelijkheden
Jong, dynamisch & groeiend bedrijf!
HR Medewerker (huidige medewerker) –  Zwolle21 juni 2018
Sinds eind vorig jaar werkzaam bij Zonneplan op de HR afdeling. Nog steeds enorm blij dat ik voor Zonneplan heb gekozen! Het is een jong en dynamisch bedrijf, wat zich continu aanpast aan en vooroploopt op het gebied van (technologische) veranderingen in de markt.

Dit dynamische aspect zorgt voor zowel uitdagingen als mogelijkheden. Je moet houden van een dergelijke cultuur, waarbij geen dag hetzelfde zal zijn. Zonneplan blijft groeien! Door deze groei zijn er goede mogelijkheden om bv. door te groeien, jezelf intern verder te ontwikkelen en om jezelf te laten zien. Je moet deze mogelijkheden natuurlijk wel durven pakken.

De samenwerking tussen collega's is top! De lijntjes zijn kort en iedereen werkt samen hard aan ons gezamenlijke doel: Nederland verduurzamen. Er wordt hard gewerkt en hard ontspannen. Er heerst een informele sfeer, elke vrijdagmiddag is er een gezellige borrel en er zijn regelmatig uitjes. Zelf vind ik deze informele sfeer één van de grote pluspunten aan het werken bij Zonneplan!
Pluspunten
Informele werksfeer, groeiend bedrijf, dynamische cultuur
Een bijzonder bedrijf met een goeie sfeer en veel uitdaging
Software Developer (huidige medewerker) –  Zwolle20 juni 2018
1,5 nu werkzaam bij Zonneplan en iedere dag loop ik weer high-fivend door het bedrijf. Zonneplan is een bedrijf wat continu nieuwe dingen probeert om haar klanten nog blijer te maken. Dit vereist ook continue ontwikkeling bij de mensen die daar werken. Ik zie veel collega's om mij heen die iedere dag weer een "stap extra" proberen te zetten om hun doelen te bereiken.

Tegelijkertijd zijn er technieken en toepassingen die simpelweg goed werken en die worden dan ook door de hele organisatie toegepast. Er is veel samenwerking tussen de verschillende organisaties en ook de lijntjes tussen de afdelingen zijn kort.

Voor mij is een persoonlijke binding met collega’s belangrijk door de informele sfeer in het bedrijf, de leuke borrels en uitjes die regelmatig gehouden worden voel ik me echt op mijn plek.
Pluspunten
Een "vrienden" sfeer, gezellige borrels en samenwerken met collega's die bereid zijn een stap extra te zetten.
Snel groeiend bedrijf met veel potentie en geweldige werksfeer.
Klantadviseur / accountmanager (huidige medewerker) –  Zwolle6 juni 2018
Nu 1,5 jaar werkzaam als klantadviseur bij Zonneplan. Nog steeds elke dag met veel plezier naar het werk met weer nieuwe uitdagingen en ontwikkelingen. Doordat Zonneplan enorm hard groeit zijn er intern veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en door te groeien. Wel heeft de snelle groei ook uitdagingen.

De samenwerking binnen Zonneplan is top! Korte lijnen en informeel, dat maakt de werksfeer fantastisch. Dit komt ook mede door de geweldige borrels en uitjes.

Zodra je in dienst komt bij Zonneplan krijg je een uitgebreide leerschool om zo voldoende kennis en handvatten te krijgt om de gewenste resultaten te behalen.
Pluspunten
Groeiend bedrijf, leuke werksfeer.
Erg leerzaam bedrijf
Stagiair Marketing (voormalige medewerker) –  Zwolle9 april 2018
Ik heb stage gelopen op de markering afdeling van Zonneplan. Ik kreeg alle ruimte om een goed onderzoek te doen voor Zonneplan namens mijn school, dit in combinatie met super begeleiding heeft geresulteerd in een hoog cijfer. Naast het doen van onderzoek zijn de werkzaamheden leerzaam en uitdagend. Alle collega’s binnen zonneplan zijn professioneel en van dezelfde leeftijd.
Pluspunten
Loopafstand van station Zwolle en perfecte begeleiding
Jong, deskundig en creatieve werkomgeving
Medewerken binnen de marketing afdeling (huidige medewerker) –  Zwolle6 april 2018
Zonneplan is een bedrijf met een open bedrijfscultuur. Alle deuren staan open en alle disciplines bevinden zich in-house, waardoor processen snel en soepel verlopen. Alle enthousiaste jonge talenten kennen een duidelijke hands-on mentaliteit. Ik vind het dan ook fijn om snel resultaat te zien van het werk dat ik verzet.

Het bedrijf zit duidelijk in een markt die groeit. Er hangt dan ook een fijne energie binnen het bedrijf en er worden veel successen gevierd. Door de groei die het bedrijf doormaakt zie je dan ook dat er veel nieuwe functies ontstaan. Dit is erg gunstig voor de eventuele doorgroeimogelijkheden. De coaching en evaluatie hiervan wordt ook voldoende bespreekbaar gemaakt.
Pluspunten
Positieve sfeer, veel leeftijdsgenoten, openheid van de organisatie
Minpunten
Veel verandering in structuur en strategische beslissingen, kan stressverhogend werken
Marketing Manager
Marketing Manager (huidige medewerker) –  Zwolle6 april 2018
Ik heb mijn hele carrière bij dit bedrijf gewerkt, dus ten opzichte van andere banen kan ik niet beoordelen. Maar elke dag ga ik met een heel erg positief gevoel naar het werk. Het is fantastisch om iedere dag samen met mijn team te strijden voor een beter en groener Nederland.
Pluspunten
Een duurzaam doel, super collega's, leuke borrels, altijd lachen en klantgericht.
Werkomgeving gezellig
Klant adviseur (huidige medewerker) –  Zwolle6 oktober 2016
Elke dag hetzelfde werk
Weinig tot geen ontwikkeling in het personeel.
Men wil groeien, maar zien alles als een test
Het is erg motiverend om onderdeel te zijn van een snel groeiend bedrijf. De informele werksfeer is erg prettig en er zijn veel mogelijkheden om jezel
Operations Manager (huidige medewerker) –  Zwolle, OV14 april 2014
Het is een jong en open bedrijf welke een bijdrage levert aan een duurzaam Nederland. De positieve energie binnen het team zorgt ervoor dat resultaten snel worden geboekt en elk probleem in een mogelijkheid wordt omgebogen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zonneplan. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,6

Reviews over Zonneplan gesorteerd op locatie