Zonnehuisgroep Noord Reviews

Goede sfeer en interessante werkzaamheden
Fysiotherapeut (voormalige medewerker) –  Zuidhorn27 februari 2017
Mijn dag begon op het kantoor om mij in te lezen in de patiënten voor die dag. Tevens begon ik met administratiewerk en overleg met collega's. Vervolgens ging ik aan het werk op de revalidatie-afdeling en zag ik patiënten van de CVA-, NAH- of orthopedische afdeling.

Ik heb geleerd om te gaan met patiënten die kritisch waren tegenover de behandeling of juist patiënten met bijvoorbeeld een delier en hierom hun hulpvraag minder helder hadden door geen of minder inzicht in de behandeling. Verder heb ik geleerd hoe belangrijk de omgang met verschillende disciplines is, bijvoorbeeld in het grijze gebied bij een ergotherapeut of arts. Het is nodig om dit in overleg met elkaar af te stemmen.

Het moeilijkste aan de baan was de multi-problematiek van een patiënt, waardoor je de behandeling goed moest afstemmen op de situatie van de patiënt. Mijn wens is om hierin nog veel in te leren om dit beter te kunnen.

Ik had erg fijne collega's die altijd bereid waren om mijn vragen te beantwoorden en zo nodig mij op de juiste weg te helpen. Het leukste aan de baan vond ik de verscheidenheid aan patiënten en de samenwerking met andere disciplines om een patiënt zo goed mogelijk te kunnen helpen. Ook de sfeer en omgang met collega's was erg prettig.
Pluspunten
Goede sfeer en interessante werkzaamheden
Minpunten
Multiproblematiek bij patiënten
Goed georganiseerde werk plek
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Groningen10 januari 2017
Veel variatie in het werk zoals; Elke dag een ander werk plek/cliënt. Ik werkte zelfstandig. Leukste van deze baan was het contact maken met mijn cliënten.
Gezellige afdeling, leuke werksfeer.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  zuidhorn22 december 2016
Heb jaren met plezier gewerkt, maar nu de kinderen ouder worden wil ik minder gaan werken op tijden die beter aansluiten bij onze privé situatie.
Pluspunten
steeds nieuwe uitdaging
Minpunten
korte diensten
Productieve werkomgeving
Medewerker Personeelszaken (huidige medewerker) –  Zuidhorn2 november 2016
De afgelopen jaren was het alle dagen hard werken in verband met fusies, reorganisaties, etc.
Soms moeilijk een balans te vinden tussen werk en prive.
De directie was erg wisselend de afgelopen periode.
Prima collega's maar door de hoge werkdruk van de afgelopen jaren veel wisselingen van personeel en ziekteverzuim hoger.
Het moeilijkste van mijn baan is de werkdruk. Geeft veel stress. Het is vaak niet mogelijk je werkzaamheden goed te doen vanwege de hoge werkdruk.
Het leuke van deze baan is de afwisseling in werkzaamheden, alhoewel dit de laatste tijd ook steeds meer in vakjes wordt geplaatst
Pluspunten
Leuk werk!
Minpunten
Kan mijn ei niet meer kwijt.
ik vind de sfeer hier voor mij niet meer prettig
Verzorgende (huidige medewerker) –  Zuidhorn5 september 2016
Er is in de loop der jaren zoveel veranderd bij ons in de organisatie wat niet allemaal positief is voor een goede weksfeer ,daarbij komt dat ik niet goed kan opschieten met de hoofdzorg en dat laat zij naar mij toe ook blijken vandaar dat ik denk dat het beter is om eens een keer elders te werken
gezellige sfeer
Restaurant medewerkster (voormalige medewerker) –  Slochteren8 april 2016
het was een drukke maar een leuke tijd ,veel geleerd bij verzorgingstehuis maar hij is nu bijna leeg er wonen nog 8 bewoners
Pluspunten
laat in de morgen beginnen
Minpunten
veel verplichte vrijwilligers
Prettig om te werken
Verzorgende (voormalige medewerker) –  Verzorgende bij St. Jozef Sappameer (Nederland)2 maart 2016
Ik was de laatste jaren werkzaam op de afdeling Meerzorg (Dementeerden).
Ik kon erg goed met de bewoners en collega's overweg.
De omgang met, en de verzorging van mensen.

Ik heb geleerd goed om te gaan met dementerende ouderen.
Zonnehuis
Verzorgende IG, begeleidend (voormalige medewerker) –  Zuidhorn29 december 2015
HIer was ik helemaal niet op mijn plek, want dit was extramurale zorg wat niet mijn branche is
Fijne om met ouderen te werken en hele fijne collega`s
Helpende zorg en welzijn en restaurant medewerker (huidige medewerker) –  Grijpskerk, GR6 september 2015
De baan die ik het is mijn leven en het omgaan met de ouderen vind ik echt gewedlig.
Een praatje houden begrip hebben en een luistrend oor hebben.
Dat is wat de ouderen graag willen
Pluspunten
Gezelligheid
Minpunten
Reoganisatie
goede werksfeer leuk werk
Zelfstandig werkend kok (voormalige medewerker) –  Zuidhorn, GR16 februari 2014
De werk sfeer op dit bedrijf is erg goed .
Heb er drie jaar gewerkt vooral op oproep basis .
Mijn werkzaam heden betroffen het klaarmaken van de warme maaltijd voor de cliënten maar ook het klaar maken van snacks en broodjes voor het personeel.
Het was een leuke baan omdat je veel contact heb met mensen je werkt vanachter een counter.
Ik kon goed met mijn collega's samenwerken het was erg gezellig.

Het moeilijkste van dit werk is dat alles moet gebeuren in een korte tijd mijn dienst was 4 uur en in de 4 uur moet je flink kunnen doorwerken want iedereen moet in die tijd een maaltijd .
Pluspunten
goede sfeer
Minpunten
geen kans op een vast contract
gezelligheid,
huishoudelijk hulp (voormalige medewerker) –  Loppersum22 november 2012
het is dankbaak werk ,het is gezellig werk het omgaan met verschillende mensen is leuk
Pauzes met andere medewerkers was gezellig
receptioniste (voormalige medewerker) –  in 5 huizen27 mei 2012
Het werk vond ik hartstikke leuk, je had veel kontakt met de bewoners. Alleen de leidinggevende walst over het personeel heen. En ook al werk je in 5 huizen als receptioniste dan nog zeggen ze dat je niet past in de organisatie.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zonnehuisgroep Noord. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Zonnehuisgroep Noord gesorteerd op locatie