Zimmer Biomet
Prodessioneel bedrijf
Professioneel bedrijf met een mooi product waar hard gewerkt wordt. Zoals bij elk bedrijf zijn er ook hier absoluut verbeterpunten vwb medewerkers, maar over het algemeen is het een prima werkgever.
Good company nice work nice people
Nice work only work furingcoroacrisis atm. Friendly people goodtraiig
heel veel lopen om orders te picken aan de hand van een scanner.
Minpunten
Productieve werkomgeving met (nu nog) diverse bedrijfsculturen
Contract maken hier, verzuimgesprek daar, nog even mutaties op de lijst zetten, getuigschrift maken, mail en zaken uit signalering bespreken met managers, tussendoor koffie verzorgen voor bezoekers, nieuwe werknemers 'stalken' om alle contractbenodigdheden te krijgen, dossiers completeren, contact met de bedrijfsarts om een paar afspraken in te plannen, pro-actief gesprek voeren met mogelijk 'aankomende' overspannen medewerkers, salarisstroken controleren (kloppen de verhogingen en de bonussen wel?) en
ga zo maar door..., verlof nog even registreren en o ja, er even bij stilstaan dat de werkzaamheden op HR toch wel heel erg leuk zijn!

Veel koffie :).

Binnen onze afdeling HR gebeurde elke minuut van de dag wel iets. Heel hectisch en chaotisch werken. Ligt mij goed. In de grote chaos aan het eind van de dag tevreden kunnen zijn met het feit dat je toch de belangrijkste taken hebt afgekregen. Bijna nergens tijd voor, maar toch blij dat werknemers hun blijheid terug koppelden als je ze had kunnen helpen. Echt multitasken hier.

Heb geleerd dat ik niet zo makkelijk aard in de Amerikaanse bedrijfscultuur (bedrijf is in 2015 overgenomen). Ben meer een mensgericht persoon.

Verder heb ik o.a. de wet Poortwachter meegekregen en uitgevoerd en Excel beter leren gebruiken. Kwam er achter dat ik de werkzaamheden binnen de salarisadministratie leuk vond, naar me toe trok en dat ik er ook goed in was. Veel invoer- en controlewerk.

Leuk vond ik ook dat ik diverse procedures heb kunnen verbeteren waardoor een en ander efficiënter gedaan kon worden.

Het leukste van de baan was
 - meer...
Pluspunten
Binnen de afdeling goede sfeer, goed kunnen samenwerken.
Minpunten
Door overname en diverse bedrijfsculturen is de sfeer in bedrijf minder positief geworden.
Fijne werkomgeving met goede catering.
De werktijden op het werk variëren wel eens wat (ploegen).
Maar de werktijden zijn over het algemeen goed te doen, altijd tussen 8.00 en 19.00 uur. Er wordt verwacht dat je bijna iedere dag je target haalt. Soms is dat gemakkelijk, maar soms ook heel lastig. Het ligt aan de shipments die je moet doen. Als je grote shipments hebt gaat het sneller dan als je enkel kleine shipments hebt. Dus dat systeem vind ik niet altijd even eerlijk. Omdat je met kleine shipments meestal meer werk hebt.

Maar verder is het een goed bedrijf met een fijne directie en leuke collega's. Ik ben over het algemeen veel in beweging tijdens het werk, dat vindt ik best fijn. Verder is er voor alle werknemers tussen de middag een lunch die wordt verzorgd door een cateringbedrijf.
Pluspunten
catering op het wek.
Minpunten
Uitgepland worden al er weinig werk is. En dit pas laat te horen krijgen.
Bekijk meer reviews over Zimmer Biomet
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zimmer Biomet. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Zimmer Biomet gesorteerd op locatie