Zegro Centrum Rotterdam

Reviews voor Logistiek Medewerker (m/v) bij Zegro Centrum Rotterdam

Logistiek Medewerker (m/v)2 reviews
Zegro is een dynamisch bedrijf die snel inspeeld op de wensen van de klant.
IK ben begonnen op de logistiek in een team van zo'n 120 man als teamleider met een assistent en hoofdlogistiek aan wie verantwoording moest afleggen.
De dag begint om 04:00 en daar begint de dag start met administratie en het indelen van de ritten.

Verder de administratie en mail beantwoorden.

Vervolgens de mensen aansturen met de werkzaamheden.

Wekelijks overleg met het commerciële team betreffende klanten en bezorgingen.

In de middag vooral orderpikken en klanten bellen over hun bestellingen wanneer er artikelen niet of nog niet op voorraad zijn.

Ook beoordelingen- en functioneringsgesprekken behoren tot mijn taken pakket.

Nadat de assistent hoofd logistiek is weggegaan heb ik zijn taak overgenomen en ook als zodanig benoemd in deze functie.

Het werken in een team bevalt mij heel goed, vooral om de job "done" te krijgen en een positief wij gevoel te creëren.

Moeilijkste in deze job is omgaan met de druk van de functie, maar alles went en zie ik als een positieve uitdaging.

Het leukste ervan is om ondanks druk en complexe zaken is om alles op de rit te krijgen en dat vooral te bewerkstelligen geeft ongelofelijk veel voldoening.

Het werken in een divers team van medewerkers is heel uitdagend, je hebt te maken met veel karakters en mensen die elk hun belang hebben en om dat in de juiste banen te leiden is een mooie kant van de baan.
Pluspunten
Heel divers bedrijf met een groot wij gevoel, goede beloning en secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Veel adhoc politiek wat wel eens voor onrust zorgt.
Bijreide
Bij zegro had ik een leuke ervaring met leuke mensen en gezzelig soms druk maar ik hou van drukt zodat blijf ik in bewegen van mij werk
Pluspunten
Mensen die altijd gezzelig is
Minpunten
Ik heb geen minpunt bij zegro
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zegro Centrum Rotterdam. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,3
Reviews over Zegro Centrum Rotterdam gesorteerd op functie