Zeeman
je werkdag wisselt tussen vouwen, kassawerk, opruimen en klanten helpen. Ook gebeurt t vaker dat je van locatie verandert, zeker omdat ze streng kijken naar je persoonlijke ontwikkeling.
Pluspunten
Minpunten
hoge verwachtingen
vreselijke ervaring bij de zeeman gehad! in juni in dienst gekomen als assitent filiaal managerna twee weken vinden ze dat je goed genoeg bent ingewerkt om alles te weten dus mag je meteen voor een langere tijd de winkel overnemen waarbij verplicht word dat je als 21 jarige alles weet en je word verplicht om ook vijf dagen te werkendaarnaast word er zoveel geroddeld dat je er aan onder door gaat gelukkig heb ik ondervonden dat ik niet de enigste ben die vind dat het filiaal ook vreselijk is en de dingen die daar zo gaan want niemand uit de regio is bereid om in het filiaal te willen werken in de vier maanden dat ik er heb gewerkt is namelijk het volledige team weg gelopen de beste tip die ik kan geven ga niet in dit filiaal werken!
Pluspunten
niks
Minpunten
alles!!
Je hoeft je niet proberen ziek te melden want je krijgt een uitgebreid verhoor en vervolgens krijg je te horen dat als je binnen een halfuur niet aanwezig ben je je spullen mag inleveren. “Baassie” staat de hele dag buiten te paffen en koffie te drinken en wanneer je zelf na je pauze een halve minuut langer doet om je jas uit te doen krijg je een preek. Kijk ook uit met een kinderwens want moment dat je zwanger bent trappen ze je zonder pardon zo de straat op. Kortom; its a no from me. Uitbuiters zijn het.
Hele slechte management die het leuk vond om macht te hebben over alles en iedereen. Ging zelfs trots aan klanten vertellen hoe "bang" het personeel voor haar is. Gemeen en achterbaks veel achter iedereen om praten.
Pluspunten
Stipte tijden geen overwerken zonder overleg
Minpunten
Slechte werksfeer met veel geroddel en achter elkaar om praten
Ik heb geleerd hoe je met klanten om moet gaan en ook heb ik geleerd hoe je de winkel netjes en strak kan bijhouden.
Pluspunten
Hele leuke collegas
Minpunten
Niet zo goed betaald
ik vond zeeman erg relax en ook super leuk baan, niet altijd goed te combineren met school.
Eerste week was t gelijk al mis. T "management" is pure vriendjes politiek en De leiding gevenden zijn niet beter. Slechte zaak dat mensen die krap n maand in dienst zijn Worden Ingezet Als Assistent of Filiaanbeheer, maar Degene die er hard voor knokken aan De kant geschoven Worden, en zeg er vooral niks van want daar kunnen ze niet zo best tegen. Stress level is ontzettend hoog en je loon te laag.
Pluspunten
N Paar leuke collegas
Minpunten
Slecht management, vriendjes politiek, beroerd loon.
Iedereen kent iedereen in het drop, was altijd een hele gezellige werksfeer en kon goed met de collega's overweg. Ze hielpen je bij vragen als je die had, en ze hielpen de klanten zo goed en duidelijk mogelijk Ze waren altijd klantvriendelijk
verdient wel weinig maar is wel leuk werk..fijne collega s en goeie overleg
het is te veel stress om steeds het zelfde te doen
Pluspunten
gezellige dames
Minpunten
te veel stress
Ik heb 1 leuke leidinggevende gehad, de rest was afschuwelijk. Bellen en kletsen en al het werk aan mij overlaten terwijl je met zijn 2en de winkel runt.
Goed bedrijf met goeie doorgroei mogelijkheden. Ze bieden een opleiding aan.
Ik vond het werk heel leuk ik had alleen echt geen klik met men coleg’a het was als of ze me niet accepterende
Verschillende filialen gezien, collegaś zijn overal anders
Fijne winkel om te werken en je kan je creatieve tijd goed kwijt
Pluspunten
20 % korting
Minpunten
Geen airco in de zomer
De ene dag is de ander niet. De ene dag sta je achter de kassa klanten te helpen,de folder te verwerken Een andere dag moet jij de vracht verwerken en de schappen bijvullen.
Pluspunten
20% personeelskorting, kerstpakket
Minpunten
vaste werktijden
De Zeeman heeft aardige collega's! Het werk is eenvoudig maar wel leuk!
verdiend gewoon minimum loon. maar ook veel eisend, heb je geen vrij gevraagd moet je toch paraat zijn mocht iemand zich ziekmelden in de vakanties. als weekend baantje wel oke....
Pluspunten
maaltijdvergoeding op vrijdag avond.
Minpunten
laag loon, veel in verschillende filialen gewerkt
Leuke collega's baas zelf is nogal schijnheilig, ze praatte achter je rug om. Zij mochten meer kletsen of praten met elkaar en als de ik dat deed met een collega werd ik er direct op aangesproken. En zij verwachten dat je 24/7 beschikbaar bent. Salaris heel zielig vergeleken met wat je moet doen. En veels te lange werkdagen. Ik ging echt met een rot gevoel er heen. Baas was af en toe ook zo gemeen tegen mij en met de andere winkelhulp was ze zo leuk. Na haar gedrag wou ik soms echt uitbarsten op het toilet. Ik raad aan om daar niet te werken. Ze beloven van alles en komen ze niet na
Zeeman is een goede werkgever waar ik 13 jaar met plezier heb gewerkt. Als je de ambitie heb , kun je je bij deze werkgever makkelijk groeien .
Voor mijn bbl opleiding koos ik er voor om bij de Zeeman te starten. De werkzaamheden waren oké, maar weinig uitdagend. Helaas deed er kort daarop een situatie voor in de privésfeer waarvoor de werkgever geen begrip had en een aangevraagde dag geen vrij kon geven. De reden van de leidinggevende? Mijn schoonmoeder/voogd die op sterven lag is geen directe familie en de situatie is niet ernstig genoeg. Daarop heb ik ontslag genomen en heb ik de laatste dagen bij mijn schoonmoeder doorgebracht. Helaas kan ik om deze reden een ander niet aanraden hier te werken