YoungCapital
Financial Data Traineeship
Ik vind het Financial Data Traineeship een hele goede vervolgstap na mijn studie. Ik wilde verder in de finance, maar ik kan dit nu ook nog combineren met data. Een echte functie van de toekomst dus. De combinatie werken en leren maakt de stap na studeren iets kleiner. Ik heb wel even moeten wachten tot ik een passende opdrachtgever had, maar ik heb in de tussentijd genoeg onlinetrainingen en cursussen kunnen volgen. Daarnaast vind ik de trainingen niet altijd aansluiten op mijn functie, maar ik vind ze wel heel interessant dus ik ben blij dat ik ze kan volgen. Na dit traineeship zijn de doorgroeimogelijkheden goed, ik kan als het goed is blijven bij m’n opdrachtgever, dat zou ik heel fijn vinden.
24 maart 2020
Hoi! We worden heel blij van jouw review, heel erg bedankt hiervoor en natuurlijk nog veel succes in de toekomst.
Goede ervaring Finance Traineeship YoungCapital NEXT
Ik ben vorig jaar begonnen als Finance trainee bij YoungCapital NEXT. Na mijn sollicitaties kreeg ik al vrij snel een leuke werkplek. Zowel de begeleiding vanuit YoungCapital NEXT (een persoonlijke talentmanager), als de begeleiding vanuit de werkplek ervaar ik als zeer positief. Daarnaast worden er trainingen gegeven over je persoonlijke ontwikkeling, zeer waardevol bij de start van je carrière. Ik raad een traineeship bij YoungCapital NEXT zeker aan. Vooral als je net start op de arbeidsmarkt of als je nieuw bent binnen de sector, is het traineeship heel waardevol.
20 maart 2020
Fijn dat je blij met ons bent, dat horen we graag! Veel plezier en succes de komende tijd, zo te horen moet dat wel lukken. :-)
Goede werkgever, persoonlijke begeleiding, helder communicatie
Ik heb een IT traineeship gevolgd bij YoungCapital NEXT en ben nu al een tijdje aan het werk bij een opdrachtgever. De communicatie verloopt soepel, ik krijg veel persoonlijke begeleiding van mijn Talentmanager. Ik zit bij een leuke opdrachtgever en was zonder YoungCapital NEXT denk ik niet aan een baan binnen de IT gekomen, dus ik ben blij!
11 maart 2020
Goed om te horen dat je blij bent met het IT traineeship, natuurlijk helemaal top dat je nu een baan hebt waar je anders niet binnen was gekomen. Thanks voor je review en ga zo door!
Veel geleerd en fijn contact
Ik heb het Financial Data traineeship bij YoungCapital NEXT gevolgd en heb dit als zeer leerzaam en positief ervaren. Ik ben aan de slag gegaan bij een leuke werkgever waar ik veel verantwoordelijkheden kreeg. Ook heb ik veel geleerd over werken in programma's maar ook een stukje persoonlijke groei. Tijdens het traineeship ben ik op een fijne manier begeleid door een persoonlijke talentmanager. Ik raad een traineeship bij YoungCapital NEXT aan iedereen aan!
6 maart 2020
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt met het Financial Data traineeship. Mooi dat je zowel veel ervaringen op hebt kunnen doen en persoonlijk hebt kunnen groeien.
Goede ervaring met traineeships YoungCapital NEXT
Ik ben blij met het finance traineeship dat ik nu volg. Ik heb redelijk snel een opdracht gekregen en dit is een onwijs leuke werkplek. Klein team bij een middelgrote organisatie. Er is zowel begeleiding op de werkvloer als een coach van wat YoungCapital een talentmanager noemt. Zij daagt mij iedere keer weer uit om de beste versie van mijzelf te worden. Het traineeship vraagt wel redelijk wat van je, dus je moet wel echt gemotiveerd zijn om dit te willen.
5 maart 2020
Hoi! Wat top om te horen dat je blij bent met het finance traineeship. Begeleiding is natuurlijk ontzettend belangrijk om jezelf te blijven ontwikkelen. Goed om te lezen dat dit allemaal goed zit bij jou. Hard werken loont uiteindelijk altijd. Bedankt voor je review!
Finance trainee bij YoungCapital NEXT
Het traineeship was een mooie kans om mijzelf verder te ontwikkelen in een richting waarin ik niet per se geschoold was. Je krijgt een talent manager die je begeleid tijdens het traject. Dat is heel fijn om 1 aanspreekpunt te hebben waarbij je altijd terecht kan. Naast vakinhoudelijke trainingen krijg je ook een persoonlijk ontwikkelingstraject, dit heeft mij veel inzichten gegeven over mijzelf. Ik heb twee opdrachtgevers gehad omdat de eerste niet voldoende aansloot bij mijn wensen. Er werd dus goed naar mij geluisterd en heb super veel geleerd.
11 februari 2020
Hoi! We zijn blij om te horen dat je zoveel gehad hebt aan je traineeship. Het streven is altijd om iemand de beste ervaring te geven, dus het is goed om te horen dat er samen met jou werd gekeken naar een andere opdrachtgever. Erg bedankt voor je review!
Flexibiliteit en werkomgeving
Het heeft een relaxed management en problemen werden snel opgelost. Verder was het makkelijk te combineren met school, doordat de uren zelf ingepland konden worden.
20 januari 2020
Hi! Thanks voor je review. Klinkt alsof je tevreden was met het werken via ons. Goed te combineren met school is natuurlijk ook heel erg handig.
Slecht uitzendbureau
Allereerst werd ik bij mijn vorige baan onder valse voorwaarden weg gehaald, ik zou immers bij het bedrijf wat hun aanboden een vaste aanstelling kunnen krijgen. Dit blijkt achteraf gezien niet het geval.
Ik had een mondelinge overeenkomst met het bedrijf dat mijn contract voor een jaar verlengd zou gaan worden, maar doordat ik thuis kwam te zitten (overspannen) heeft Young Capital besloten om het contract van mij niet te verlengen. Hierna me contactpersoon ook helemaal niet meer gesproken, alleen via de mail, want ben blijkbaar niet belangrijk genoeg meer, want ik breng geen geld meer binnen bij hun. Als je vragen stelt, dan moet je het zelf maar uitzoeken, er worden hints gegeven waar je wat kan regelen, maar zijn te beroerd om je echt te helpen. Betalingen zijn in het begin heel snel, maar wordt al snel naar het einde van de week verplaatst.
Pluspunten
In het begin zijn ze poeslief
Minpunten
Als er iets is, proberen ze zo snel mogelijk van je af te komen.
22 januari 2020
Hoi! Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze uitgebreide review. Heel jammer om te lezen dat je zo'n slechte ervaring met ons hebt gehad. We willen hier graag wat meer over weten. Misschien kunnen we nog iets voor je betekenen. Als je ons wat meer wilt vertellen kun je een mailtje sturen naar webcare@youngcapital.nl.
Hbo-opleiding deugt niet, micro-agressie, slecht management
De hbo-opleidingen van dit bedrijf deugen niet. Tijdens de voorlichting op open dagen wordt verteld dat ze binnen drie maanden een baan voor je zullen vinden, maar sommige klasgenoten van mij hadden na vier maanden nog geen enkel sollicitatiegesprek gehad. Managers doen erg vaag over wanneer je wél aan het werk zal kunnen gaan. Ondertussen krijg je geen loon. Veel zaken worden in de doofpot gestopt: klasgenoten werden compleet onverwacht weggestuurd, er werd vervolgens gelogen dat zij vrijwillig vertrokken waren. Feedback wordt absoluut niet gewaardeerd, managers zijn erg intimiderende maar gaan vervolgens zelf met de ideeën van hun werknemers ervandoor.. Ondanks hun eigen mismanagement kom je niet onder een betaling van duizenden euro's uit als je stopt. Ga geen traineeship volgen bij dit bedrijf zonder eerst je contract te laten zien aan een jurist.
6 januari 2020
Hi! Bedankt dat je tijd hebt genomen om deze uitgebreide review te schrijven. We balen er onwijs van dat je niet tevreden bent met onze werkwijze rondom de traineeships. Het is natuurlijk wel van belang dat er zo transparant mogelijk gehandeld wordt zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. We willen graag nog iets voor je betekenen dus stuur gerust een e-mail naar webcare@youngcapital.nl.
Micro-aggressieve, semi relaxte werkomgeving
Ga hier alleen werken als je een dikke huid hebt en tegen pretentieuze houdingen en een zeer homogene omgeving gevuld met een anti-multicultureel beginsel.
30 december 2019
Bedankt voor je review. Helaas ben je niet tevreden over onze werkzaamheden, zou je deze review willen toelichten in een e-mail? Je kunt mailen naar webcare@youngcapital.nl en ik kijk dan graag met je mee wat er precies aan de hand is.
Traineeship bij Young Capital
De trainingen die ik kreeg waren echt basistrainingen die ik beter zelf had kunnen betalen met een groepje geinteresseerden. Daarna moest ik aan de slag als recruiter omdat ze geen geschikte baan konden vinden. Mijn traineeship ging over een analytische functie dus dit was verre van relevante werkervaring. Ik moest uiteindelijk zelf op zoek gaan, en Young Capital betaalde mijn salaris daar niet uit vanwege de trainingen.
Echt een verkwisting van tijd en een vervelende ervaring.
19 december 2019
Hi! We vinden het erg vervelend om te horen dat je geen goeie ervaring gehad hebt met het traineeship. Dat je niet blij was met een functie die volgens jou niet gerelateerd was aan de ervaring die je wilde opdoen, is begrijpelijk. We willen je desondanks bedanken voor het schrijven van deze review, en als we nog iets voor je kunnen doen mag je het uiteraard laten weten.
Goed en vriendelijke bedrijf met fijn personeel
Faclier als huismeester.
Van als wat.

Goed

Fijn.

Geen.

Het omgaan met mens.
11 december 2019
Thanks voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent. Wij zijn blij met jou, en die 5 sterren. ^Nouk
Geen respect voor werknemers, beloven dingen wat ze niet nakomen, salaris nooit optijd, zorgt voor financele problemen.
Youngcapital heeft geen respect voor hun werknemers. Ze zorgen dat je in de problemen komt door niet goed en niet optijd uittebelaten, ze behandelen je als een stuk vuil. Als je iets aangeeft over de salaris of over het werk doen ze er pas wat mee als het telaat is. Ze doen hun werk gewoon niet goed.
9 december 2019
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Helaas lees ik dat je niet tevreden bent over onze werkwijze. Zou je een mail willen sturen naar webcare@youngcapital.nl? Dan kijken wij wat er precies misgegaan is.
Weinig ingezet
De uren die je kreeg vielen vaak heel erg tegen. En de manier waarop kan ook beter
6 december 2019
Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat je ervaring met ons zo slecht is. We werken er altijd aan het contact vanuit ons zo goed mogelijk te laten verlopen, als je dus nog iets kwijt wilt over de manier waarop alles is gelopen, kan je ons altijd nog even een mailtje sturen naar webcare@youngcapital.nl. Dan kijken we graag nog met je mee.
Laag loon. slecht contact.
Ik werd maar de helft van het normale loon betaalt. Er was erg slecht contact wist soms zelf niet of ik moest werken of niet.
25 november 2019
Hi, wat ontzettend balen om te horen dat je niet tevreden bent over je tijd bij ons. Een te laag loon krijgen is natuurlijk echt niet fijn en we kijken dan ook graag met je mee of er daar iets verkeerd is gegaan. Als je wilt dat we er nog even naar kijken kun je altijd een mail sturen naar webcare@youngcapital met de details van het verhaal. Verder willen we je alsnog bedanken dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, uiteindelijk kunnen we daar alleen maar van leren.
YoungCapital zit alleen voor zijn eigen belang en snapt niet dat jij het geld voor ze binnen brengt
Young capital is een bedrijf wat profiteert van zijn medewerkers, zelf zit ik bij KPN via hun!
- Geen communicatie over vertragingen van betalingen

Keer op keer moet je zelf maar gaan checken waarom ze deze keer je geld niet hebben overgemaakt!

- Afspraken worden niet nagekomen

Dezelfde vacatures staan regelmatig ook bij andere uitzendbureaus en ik zou je dan ook willen adviseerden om via een ander uitzendbureau aan het werk te gaan!

Ps. Benieuwd wat voor ellende deze review met zich mee gaat brengen!!
7 oktober 2019
Hi, we vinden het heel erg balen om te horen dat je het gevoel hebt dat wij profiteren van onze medewerkers. Dat is absoluut niet het idee dat we willen overbrengen. Ook erg jammer om te lezen dat je het idee hebt dat afspraken niet worden nagekomen en dat er niet goed gecommuniceerd wordt. Als je je verhaal nog verder wilt toelichten kun je altijd contact opnemen met ons via webcare@youngcapital.nl
Leuke jonge en ambitieuze organisatie
Een typische dag bestaat uit een dagstart met het gehele team, je gaat door je mail en checkt hoe laat jij je eerste afspraak hebt. Nadat je een kop koffie hebt gepakt kijk je hoeveel sollicitaties je hebt ontvangen. Deze behandel je meteen. Vervolgens is je afspraak gearriveerd en ga je met hem/haar in gesprek over de vacature waar hij/zij op heeft gesolliciteerd. Daarna is het al weer lunch tijd en ga je gezellig met het hele team lunchen. Na de lunch bekijk je opnieuw je mailtjes en beantwoord je deze. Vervolgens neem je contact op met de loonadministratie omdat een kandidaat zijn salaris niet goed is uitbetaald. Je plant nog wat nieuwe afspraken in en gaat aan het einde van de dag nog een team meeting in. En de dag zit er alweer op.
2 oktober 2019
Dat klinkt inderdaad als een typische dag bij ons op kantoor. Hopelijk heb je het als recruiter naar je zin gehad bij ons en kijk je terug op een mooie tijd. Bedankt voor je review!
Betrouwbare organisatie
Ik heb een goede contactpersoon die altijd haar best voor mij doet om mijn vragen zo goed en snel mogelijk te beantwoorden. Salarissen worden (bijna) altijd op tijd betaald.
Pluspunten
Betrouwbaar
30 augustus 2019
Bedankt voor je review, dit horen wij heel graag. Hopelijk heb je nog een fijne tijd bij ons. Groetjes!
Geruststellende en fijne sfeer en samenwerking
Fijne samenwerking met goede communicatie.
Alles i duidelijk uitgelegd en er zijn veel mogelijkheden.

Ook goed geregeld met de BHV cursus.
Pluspunten
Goed contact
6 augustus 2019
Hey! Wat een fijne review om te lezen, blij om te horen dat het contact zo goed verloopt. Hopelijk gaan we deze samenwerking nog heel lang voortzetten. Ga zo door!
Gezellige werkomgeving / top collega's
Ik had een vakantie baan zsm nodig en die werd al snel geregeld. Ik kon dezelfde week beginnen en ben tot de dag van vandaag nog steeds erg te vreden😊👍
1 augustus 2019
Hoi. Wat fijn dat je sollicitatie procedure zo soepel is verlopen, dat vinden wij natuurlijk top om te horen. Het aller belangrijkste is dat je goed op je plek zit, keep up the good work!
Productieve omgeving met goede steun in ambities die je hebt
YoungCapital is heerlijk down to earth, vanaf dag 1 was het dikke klik en heb ik me nooit bezwaard gevoeld om vragen te stellen.
Pluspunten
Flexibel, down to earth, voor ieder wat wils
Minpunten
31 juli 2019
Hoi! Wat super om te horen dat je zo blij met ons bent. Dat je direct een klik hebt gevoeld en altijd vragen durfde te stellen, maakt het alleen maar beter. Laten we deze fijne samenwerking dan ook lekker doorzetten.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij YoungCapital. Onze community staat klaar om te antwoorden.