YoungCapital

YoungCapital Reviews

263 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 267 reviews
Slecht uitzendbureau
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Noord-Brabant15 januari 2020
Allereerst werd ik bij mijn vorige baan onder valse voorwaarden weg gehaald, ik zou immers bij het bedrijf wat hun aanboden een vaste aanstelling kunnen krijgen. Dit blijkt achteraf gezien niet het geval.
Ik had een mondelinge overeenkomst met het bedrijf dat mijn contract voor een jaar verlengd zou gaan worden, maar doordat ik thuis kwam te zitten (overspannen) heeft Young Capital besloten om het contract van mij niet te verlengen. Hierna me contactpersoon ook helemaal niet meer gesproken, alleen via de mail, want ben blijkbaar niet belangrijk genoeg meer, want ik breng geen geld meer binnen bij hun. Als je vragen stelt, dan moet je het zelf maar uitzoeken, er worden hints gegeven waar je wat kan regelen, maar zijn te beroerd om je echt te helpen. Betalingen zijn in het begin heel snel, maar wordt al snel naar het einde van de week verplaatst.
Pluspunten
In het begin zijn ze poeslief
Minpunten
Als er iets is, proberen ze zo snel mogelijk van je af te komen.
22 januari 2020

Hoi! Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze uitgebreide review. Heel jammer om te lezen dat je zo'n slechte ervaring met ons hebt gehad. We willen hier graag wat meer over weten. Misschien kunnen we nog iets voor je betekenen. Als je ons wat meer wilt vertellen kun je een mailtje sturen naar webcare@youngcapital.nl.

Hbo-opleiding deugt niet, micro-agressie, slecht management
Trainee (voormalige medewerker) –  Hoofddorp4 januari 2020
De hbo-opleidingen van dit bedrijf deugen niet. Tijdens de voorlichting op open dagen wordt verteld dat ze binnen drie maanden een baan voor je zullen vinden, maar sommige klasgenoten van mij hadden na vier maanden nog geen enkel sollicitatiegesprek gehad. Managers doen erg vaag over wanneer je wél aan het werk zal kunnen gaan. Ondertussen krijg je geen loon. Veel zaken worden in de doofpot gestopt: klasgenoten werden compleet onverwacht weggestuurd, er werd vervolgens gelogen dat zij vrijwillig vertrokken waren. Feedback wordt absoluut niet gewaardeerd, managers zijn erg intimiderende maar gaan vervolgens zelf met de ideeën van hun werknemers ervandoor.. Ondanks hun eigen mismanagement kom je niet onder een betaling van duizenden euro's uit als je stopt. Ga geen traineeship volgen bij dit bedrijf zonder eerst je contract te laten zien aan een jurist.
6 januari 2020

Hi! Bedankt dat je tijd hebt genomen om deze uitgebreide review te schrijven. We balen er onwijs van dat je niet tevreden bent met onze werkwijze rondom de traineeships. Het is natuurlijk wel van belang dat er zo transparant mogelijk gehandeld wordt zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. We willen graag nog iets voor je betekenen dus stuur gerust een e-mail naar webcare@youngcapital.nl.

Micro-aggressieve, semi relaxte werkomgeving
Recruiter (voormalige medewerker) –  Hoofddorp28 december 2019
Ga hier alleen werken als je een dikke huid hebt en tegen pretentieuze houdingen en een zeer homogene omgeving gevuld met een anti-multicultureel beginsel.
30 december 2019

Bedankt voor je review. Helaas ben je niet tevreden over onze werkzaamheden, zou je deze review willen toelichten in een e-mail? Je kunt mailen naar webcare@youngcapital.nl en ik kijk dan graag met je mee wat er precies aan de hand is.

Traineeship bij Young Capital
Traineeship (voormalige medewerker) –  Hoofddorp18 december 2019
De trainingen die ik kreeg waren echt basistrainingen die ik beter zelf had kunnen betalen met een groepje geinteresseerden. Daarna moest ik aan de slag als recruiter omdat ze geen geschikte baan konden vinden. Mijn traineeship ging over een analytische functie dus dit was verre van relevante werkervaring. Ik moest uiteindelijk zelf op zoek gaan, en Young Capital betaalde mijn salaris daar niet uit vanwege de trainingen.
Echt een verkwisting van tijd en een vervelende ervaring.
19 december 2019

Hi! We vinden het erg vervelend om te horen dat je geen goeie ervaring gehad hebt met het traineeship. Dat je niet blij was met een functie die volgens jou niet gerelateerd was aan de ervaring die je wilde opdoen, is begrijpelijk. We willen je desondanks bedanken voor het schrijven van deze review, en als we nog iets voor je kunnen doen mag je het uiteraard laten weten.

Goed en vriendelijke bedrijf met fijn personeel
Huismeester (voormalige medewerker) –  Vianen10 december 2019
Faclier als huismeester.
Van als wat.
Goed
Fijn.
Geen.
Het omgaan met mens.
11 december 2019

Thanks voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent. Wij zijn blij met jou, en die 5 sterren. ^Nouk

Geen respect voor werknemers, beloven dingen wat ze niet nakomen, salaris nooit optijd, zorgt voor financele problemen.
Verkoper (voormalige medewerker) –  Amsterdam8 december 2019
Youngcapital heeft geen respect voor hun werknemers. Ze zorgen dat je in de problemen komt door niet goed en niet optijd uittebelaten, ze behandelen je als een stuk vuil. Als je iets aangeeft over de salaris of over het werk doen ze er pas wat mee als het telaat is. Ze doen hun werk gewoon niet goed.
9 december 2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Helaas lees ik dat je niet tevreden bent over onze werkwijze. Zou je een mail willen sturen naar webcare@youngcapital.nl? Dan kijken wij wat er precies misgegaan is.

Weinig ingezet
Horecamedewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg5 december 2019
De uren die je kreeg vielen vaak heel erg tegen. En de manier waarop kan ook beter
6 december 2019

Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat je ervaring met ons zo slecht is. We werken er altijd aan het contact vanuit ons zo goed mogelijk te laten verlopen, als je dus nog iets kwijt wilt over de manier waarop alles is gelopen, kan je ons altijd nog even een mailtje sturen naar webcare@youngcapital.nl. Dan kijken we graag nog met je mee.

Laag loon. slecht contact.
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Den Haag24 november 2019
Ik werd maar de helft van het normale loon betaalt. Er was erg slecht contact wist soms zelf niet of ik moest werken of niet.
25 november 2019

Hi, wat ontzettend balen om te horen dat je niet tevreden bent over je tijd bij ons. Een te laag loon krijgen is natuurlijk echt niet fijn en we kijken dan ook graag met je mee of er daar iets verkeerd is gegaan. Als je wilt dat we er nog even naar kijken kun je altijd een mail sturen naar webcare@youngcapital met de details van het verhaal. Verder willen we je alsnog bedanken dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, uiteindelijk kunnen we daar alleen maar van leren.

YoungCapital zit alleen voor zijn eigen belang en snapt niet dat jij het geld voor ze binnen brengt
Loonslaaf (huidige medewerker) –  Geen idee4 oktober 2019
Young capital is een bedrijf wat profiteert van zijn medewerkers, zelf zit ik bij KPN via hun!
- Geen communicatie over vertragingen van betalingen
Keer op keer moet je zelf maar gaan checken waarom ze deze keer je geld niet hebben overgemaakt!
- Afspraken worden niet nagekomen
Dezelfde vacatures staan regelmatig ook bij andere uitzendbureaus en ik zou je dan ook willen adviseerden om via een ander uitzendbureau aan het werk te gaan!
Ps. Benieuwd wat voor ellende deze review met zich mee gaat brengen!!
7 oktober 2019

Hi, we vinden het heel erg balen om te horen dat je het gevoel hebt dat wij profiteren van onze medewerkers. Dat is absoluut niet het idee dat we willen overbrengen. Ook erg jammer om te lezen dat je het idee hebt dat afspraken niet worden nagekomen en dat er niet goed gecommuniceerd wordt. Als je je verhaal nog verder wilt toelichten kun je altijd contact opnemen met ons via webcare@youngcapital.nl

Leuke jonge en ambitieuze organisatie
Recruiter (voormalige medewerker) –  Hoofddorp1 oktober 2019
Een typische dag bestaat uit een dagstart met het gehele team, je gaat door je mail en checkt hoe laat jij je eerste afspraak hebt. Nadat je een kop koffie hebt gepakt kijk je hoeveel sollicitaties je hebt ontvangen. Deze behandel je meteen. Vervolgens is je afspraak gearriveerd en ga je met hem/haar in gesprek over de vacature waar hij/zij op heeft gesolliciteerd. Daarna is het al weer lunch tijd en ga je gezellig met het hele team lunchen. Na de lunch bekijk je opnieuw je mailtjes en beantwoord je deze. Vervolgens neem je contact op met de loonadministratie omdat een kandidaat zijn salaris niet goed is uitbetaald. Je plant nog wat nieuwe afspraken in en gaat aan het einde van de dag nog een team meeting in. En de dag zit er alweer op.
2 oktober 2019

Dat klinkt inderdaad als een typische dag bij ons op kantoor. Hopelijk heb je het als recruiter naar je zin gehad bij ons en kijk je terug op een mooie tijd. Bedankt voor je review!

Betrouwbare organisatie
Support medewerker Pensioenadministratie bij a.s.r (huidige medewerker) –  Utrecht (stad)28 augustus 2019
Ik heb een goede contactpersoon die altijd haar best voor mij doet om mijn vragen zo goed en snel mogelijk te beantwoorden. Salarissen worden (bijna) altijd op tijd betaald.
Pluspunten
Betrouwbaar
30 augustus 2019

Bedankt voor je review, dit horen wij heel graag. Hopelijk heb je nog een fijne tijd bij ons. Groetjes!

Geruststellende en fijne sfeer en samenwerking
Dierenverzorger (huidige medewerker) –  Haarlem5 augustus 2019
Fijne samenwerking met goede communicatie.
Alles i duidelijk uitgelegd en er zijn veel mogelijkheden.
Ook goed geregeld met de BHV cursus.
Pluspunten
Goed contact
6 augustus 2019

Hey! Wat een fijne review om te lezen, blij om te horen dat het contact zo goed verloopt. Hopelijk gaan we deze samenwerking nog heel lang voortzetten. Ga zo door!

Gezellige werkomgeving / top collega's
Schoonmaakmedewerker (voormalige medewerker) –  Amersfoort31 juli 2019
Ik had een vakantie baan zsm nodig en die werd al snel geregeld. Ik kon dezelfde week beginnen en ben tot de dag van vandaag nog steeds erg te vreden😊👍
1 augustus 2019

Hoi. Wat fijn dat je sollicitatie procedure zo soepel is verlopen, dat vinden wij natuurlijk top om te horen. Het aller belangrijkste is dat je goed op je plek zit, keep up the good work!

Productieve omgeving met goede steun in ambities die je hebt
CLT Member (huidige medewerker) –  Leeuwarden30 juli 2019
YoungCapital is heerlijk down to earth, vanaf dag 1 was het dikke klik en heb ik me nooit bezwaard gevoeld om vragen te stellen.
Pluspunten
Flexibel, down to earth, voor ieder wat wils
31 juli 2019

Hoi! Wat super om te horen dat je zo blij met ons bent. Dat je direct een klik hebt gevoeld en altijd vragen durfde te stellen, maakt het alleen maar beter. Laten we deze fijne samenwerking dan ook lekker doorzetten.

makkelijk maar saai
Koerier/bezorger (huidige medewerker) –  Maastricht13 juni 2019
een dag bij Hellofresh is wisselend. Het kan ergens tussen de 6,5 en 11 uur per dag zijn. Soms bestaat een dienst enkel uit laden ( 3 uur). Het is handig om een woordje Frans te kunnen indien je in Wallonië terecht komt. Als je houdt van op jezelf te werken dan is dit een prima baan voor je. De tijd die je per stop krijgt is makkelijk aan te houden.
Pluspunten
zelfstandig werk, makkelijk
Minpunten
weinig loon, geen doorgroeimogelijkheden, saai, geen toeslagen voor onregelmatig werk
14 juni 2019

Hoi. Bedankt voor het delen van deze review, fijn om te horen dat je goed op je plek zit bij HelloFresh. Wees ook niet bang om bij je werkgever te vragen naar extra werkzaamheden, dat laat alleen maar zien dat je gemotiveerd bent. Hopelijk ga je daar nog een hele leuke tijd tegemoet, veel succes!

Schoonmaker
Schoonmaker (voormalige medewerker) –  Groningen29 mei 2019
Schoonmaak vestiging youngcapital te groningen-
Begin beviel alles mee.
Het werd steeds meer bende over de vloeren en tafels. Elk vrijdag is er een groot feest,
Wat je hard moet schoonmaken in de vestiging.
Je werkt voor 3 uur per dag, totaal 9 uur pw.
Toevallig kom ik de advertentie tegen, de tijd ; hebben ze 6 uur pw. ervan gemaakt. Totaal niet haalbaar. Contact Met Youngcapital en zogenaamd schoonmaakbedrijf wat ze hebben ingehuurd voor de bemiddelen of dks, is ook wel zeer slecht. Je vraagt voor meer doeken je krijgt alleen maar 2-3 doekjes. Niet eens een pakje doeken. Je vraagt een plumeau en je krijgt een ragelbol.handschoenen, nee dat moet je met jou eigengeld maar kopen via action. Je hebt geen doorgroeimogelijkheden. Je word nooit gehoord. Maar ze vragen wel veel van je.
Wil je hier als schoonmaker werken in dit Y.C pand, moet je zeker paar keer erover nadenken. met zoveel vuile vloer, trappenhuis, glazendeuren, vieze plakkerige tafels. En vooral elk vrijdag na de borreldag, zit je zeker krap met je uren.
Ze vragen wel veel van je. Weinig en onprofessioneel schoonmaak hulpmiddelen, weinig doeken en vuile was moet je thuis wassen of je moet naar wasserette brengen, dat zit dus allemaal in je werktijd .
Dus je komt zeker niet voor een winst maar totaal voor een verlies.
Wat ben ik blij dat ik ermee ben gestopt. Op een professionele schoonmaakbedrijf ben ik leidinggevende geworden en vermaak ik me beter.
Pluspunten
Tijden zelf bepalen meer niet
Minpunten
Alles
31 mei 2019

Hoi. Bedankt voor het achterlaten van deze review. Jammer om te horen dat je jouw werk als niet leuk hebt ervaren, daar balen wij natuurlijk van. Wij willen dat iedereen het naar zijn zin heeft op zijn werkplek en zijn dan ook blij om te horen dat je nu wél een leuke baan hebt gevonden die bij je past, we wensen je dan ook veel succes!

slechte uitzendbureau
administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht17 mei 2019
Ik heb nog nooit een uitzendorganisatie meegemaakt die zo slecht de mensen behandelt.

Afspraken worden niet nagekomen,
Ze beloven dingen die niet gebeuren.
Ze praten tegen je alsof je een klein kind bent.
Ze geven je het gevoel dat je een nul bent

Ik heb dit ervaren bij meerdere vestigingen
Pluspunten
Minpunten
hele waslijst
20 mei 2019

Hoi. Bedankt voor het achterlaten van deze review. We balen er onwijs van om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Het laatste wat wij willen is dat kandidaten het gevoel hebben alsof ze er niet toe doen. Wij willen dat al onze uitzendkrachten met plezier naar werk gaan en hier een goed gevoel bij hebben. We horen dan ook graag aan wat er precies gebeurd is. Mocht je je verhaal verder willen toelichten, stuur dan een mail naar webcare@youngcapital.nl.

Verantwoord en gevarieerd werk. Lekker korte werkdagen
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Eindhoven8 april 2019
De tijden zijn top. Ideaal voor een student als ik. Daarbij is het werk gevarieerd en ga ik niet met tegenzin naar mijn werk. Het werk is niet te zwaar en de tijd is voorbij voor je het weet.
Pluspunten
Goeie werksfeer, duidelijke uitleg, wekelijkse uitbetaling
Minpunten
Elke keer mijn uren moeten declareren is een pain in the ass, Niet dat het super veel moeite is maar gewoon ongemakkelijk steeds.
9 april 2019

Hey, thanks voor je review! Kan me inderdaad voorstellen dat het soms een beetje irritant is om elke keer je uren te declareren. Gelukkig kan je het door de vingers zien en ben je verder wel tevreden. :-)

Modern vlot toegankelijk bedrijf
Chauffeur/bezorger (huidige medewerker) –  Rotterdam7 april 2019
Medewerkers zijn allemaal goed benaderbaar, wel worden helaas regelmatig slordigheden begaan, bijvoorbeeld in de uitbetaling van onkosten. Dit wordt vervolgens wel zo snel mogelijk opgelost.
8 april 2019

Hoi. Thanks voor het achterlaten van deze review, wordt gewaardeerd. Goed om te horen dat je zo tevreden over ons bent, dat horen we graag. Vertragingen in het betalingsproces proberen wij natuurlijk altijd zo spoedig mogelijk op te lossen, fijn dat je hier begrip voor hebt.

Super uitzendbureau! Erg betrokken en duidelijke communicatie!
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Den Bosch3 april 2019
Erg fijn uitzendbureau met vriendelijke medewerkers! Wanneer er iets niet duidelijk is wordt dat direct opgepakt en samen met je besproken! In één woord: Klasse! Dank je wel Young Capital en uiteraard Robin voor de fijne samenwerking!
Pluspunten
Betrokken
4 april 2019

Hey! Wat een top bericht om de ochtendshift mee te starten. Fijn om te lezen dat je ons zo vriendelijk vindt en dat je altijd goed geholpen wordt. Thanks voor deze review. :-)

Stel een vraag over solliciteren of werken bij YoungCapital. Onze community staat klaar om te antwoorden.