YoungCapital Reviews

245 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 248 reviews
Modern vlot toegankelijk bedrijf
Chauffeur/bezorger (huidige medewerker) –  Rotterdam7 april 2019
Medewerkers zijn allemaal goed benaderbaar, wel worden helaas regelmatig slordigheden begaan, bijvoorbeeld in de uitbetaling van onkosten. Dit wordt vervolgens wel zo snel mogelijk opgelost.
8 april 2019

Hoi. Thanks voor het achterlaten van deze review, wordt gewaardeerd. Goed om te horen dat je zo tevreden over ons bent, dat horen we graag. Vertragingen in het betalingsproces proberen wij natuurlijk altijd zo spoedig mogelijk op te lossen, fijn dat je hier begrip voor hebt.

Super uitzendbureau! Erg betrokken en duidelijke communicatie!
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Den Bosch3 april 2019
Erg fijn uitzendbureau met vriendelijke medewerkers! Wanneer er iets niet duidelijk is wordt dat direct opgepakt en samen met je besproken! In één woord: Klasse! Dank je wel Young Capital en uiteraard Robin voor de fijne samenwerking!
Pluspunten
Betrokken
4 april 2019

Hey! Wat een top bericht om de ochtendshift mee te starten. Fijn om te lezen dat je ons zo vriendelijk vindt en dat je altijd goed geholpen wordt. Thanks voor deze review. :-)

Chaos
Winkelmedewerkster (huidige medewerker) –  Den Haag28 maart 2019
Wordt niet vaak gevraagd om te werken, uren worden moeizaam gedeclareerd, waardoor je slecht wordt uitbetaald, contactpersoon verzendt je nooit de goeie informatie die je nodig hebt als je gaat werken bij een bedrijf (filiaal) waar je nooit hebt gewerkt. Te veel mensen.
Pluspunten
Flexibel
1 april 2019

Hey. Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij willen natuurlijk dat iedereen goed op zijn plek zit en vinden het jammer om te horen dat jij dit anders ervaren hebt en dat de communicatie niet lekker verlopen is. Mocht je je verhaal verder willen toelichten, stuur dan een mail naar webcare@youngcapital.nl. We kijken graag of we nog iets voor je kunnen betekenen.

Uitzendbureau dat communicatief zeer sterk is
Contact Agent (voormalige medewerker) –  Enschede28 maart 2019
Een fijn uitzendbureau met leuke medewerkers. Als er iets is dan nemen ze altijd contact met je op. Betalingen altijd op tijd op de rekening. 1x is dat niet gelukt maar daar word je netjes over geïnformeerd en je hebt het geld alsnog heel snel.
1 april 2019

Hoi. Bedankt voor deze review. Tof om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wij zijn ook heel blij met jou, ga zo door!

Top
Hospitality medewerker (huidige medewerker) –  Schiphol25 maart 2019
Ben super tevreden over young capital als er iets is kan ik altijd bij ze terecht. Meelevend ook. Werk er nu een half jaar en het bevalt me prima. Heb ook een super leuk vast contact persoon en dat vind ik persoonlijk veel fijner dan wanneer je maar een nummer bent. Wanneer ik bel weer ze precies wie ik ben en dat is super fijn
Pluspunten
Goed contact
Minpunten
Geen tot nu toe
27 maart 2019

Hey. Wauw, wat een super fijne review om te lezen. Mooi om te horen dat je zo goed op je plek zit en dat je een leuke klik hebt met je contactpersoon. Hopelijk blijf je nog heel lang bij ons. Keep up the good work!

Slechts gezellig met gelijkwaardige collega's.
Pakketsorteerder (huidige medewerker) –  Halfweg21 maart 2019
Een typische dag op het werk : Alle dagen zijn typisch en gaotisch.

Wat je geleerd hebt : Slechts dat pakketten van gewicht verschillen.

Management : Een aantal weten niet wat hun functie inhoud, en hoe processen binnen hun eigen organisatie moeten verlopen. Door hun functie voelen een aantal zich verheven ( zeker t.a.v. de uitzendkrachten) boven alles. Geen sociale inborst. Neurologisch gezien compenseren zij hun minderwaardigsheids - complex met hun persoonlijke asociale opstelling.

Bedrijfscultuur : Beneden maat.

Het moeilijkste van de baan: N.v.t.

Het leukste van de baan : Communicatie en omgang met de collega's uitzendkrachten.
Pluspunten
Gratis koffie.
Minpunten
Geen chemie tussen opdrachtgever en uitzendkrachten
22 maart 2019

Hi! Thanks voor je review, waarderen we zeker. Het is voor ons nooit fijn om te horen dat de werksfeer en de omgang met het management zo moeizaam verloopt. De gratis koffie is natuurlijk mooi meegenomen, maar het liefst willen wij dat al onze uitzendkrachten ook met plezier naar hun werk gaan en zich daar prettig voelen. Voor het management binnen de opdrachtgever kunnen wij helaas niet spreken, maar als je er nog iets over kwijt wilt kan je ons altijd even een mailtje sturen op webcare@youngcapital.nl. Dan kijken we graag nog even met je mee.

werkgever met uitstraling
Medewerker souvenirshop (huidige medewerker) –  Apeldoorn20 maart 2019
Tot op heden heb ik alleen de onboarding en kick off meegemaakt, vond beiden erg leuk om mee te maken.... Alles was goed verzorgd en de informatie wordt duidelijk verstrekt. Mochten er toch nog vragen zijn, dan is mijn ervaring dat als ik ze heb gesteld per mail, ik zeer snel antwoord krijg.
Pluspunten
Duidelijke informatie, alles goed verzorgd
Minpunten
Nog geen ervaring mee
21 maart 2019

Hoi! Bedankt voor je review. Jij bent precies in de juiste periode hierin gerold, als je de kick-off mee hebt mogen maken. :) Tof om te horen dat je het leuk vond. Nu op naar het YoungCapital festival!

Beste werkgever ooit!
Recruiter MKB (huidige medewerker) –  Roermond20 maart 2019
Veel variatie, personal coaching, doorgroeimogelijkheden en voldoende uitjes!
21 maart 2019

Hoi! Thanks voor jouw review. Goed om te horen dat je het naar je zin hebt. Dat er nog veel teamuitjes mogen komen!

Goede sfeer.
Promoter (voormalige medewerker) –  Amsterdam Rai19 maart 2019
Young Capital was voor mij een ervaring rijker. Ik had een activiteit voor bepaalde tijd, maar ben gedurende die tijd super begeleid! Het leuke van Young Capital is dat, hoewel gespecialiseerd in studenten, zij geen onderscheid maken tussen jong en oud. Het is voor een ieder een aanrader om voor te werken, dus kijk rond op hun website!
Pluspunten
Vele!
Minpunten
Geen!
20 maart 2019

Hey. Wat een mooie positieve review. Het doet ons goed om te horen dat je zo over ons te spreken bent. Zoals je al zegt, bij YoungCapital is er plek voor iedereen en wij zijn natuurlijk super blij met mensen zoals jij.

Top bedrijf
Security Host (huidige medewerker) –  Hoofddorp18 maart 2019
YoungCapital een geweldig uitzendbureau met geweldig personeel die meegaand zijn en mee denken. Je word gewaardeerd als persoon en niet als een Berta32. Kortom top
Pluspunten
Goede informatie over je nieuwe baan. Een veilige site waar je je loonstroken kan zien of je rooster
Minpunten
Op dit moment kan ik die niet verzinnen
20 maart 2019

Hey. Wauw, wat een super fijne review om te lezen. Hier doen we het natuurlijk voor. Bedankt dat je dit met ons deelt.

Werkzaam bij Eigen Haard
Klantcontact medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam18 maart 2019
Ben pas nu ruim 1 week werkzaam via YC maar tot nu toe bevalt het prima, leuke collega's en goede werksfeer. Vanaf 2e week zijn wij begonnen olv een buddy met telefoneren. Intussen wel ontzettend veel geleerd, komt veel informatie op je af.
Pluspunten
Minpunten
streng mbt pauzes
20 maart 2019

Hey. Bedankt voor je review. Wat goed dat je nu al zo veel geleerd hebt. Hopelijk ga je daar een hele leuke tijd tegemoet, succes!

Goede organisatie
Informant (huidige medewerker) –  Heerlen18 maart 2019
Gesolliciteerd direct terugkoppeling prettig gesprek
Pluspunten
Rooster
19 maart 2019

Hoi. Top om te horen dat je zo'n fijn gesprek hebt gehad. Dat horen wij natuurlijk heel graag. Het is fijn om je er bij te hebben.

Een uitzendbureau voor starters
Anoniem (huidige medewerker) –  Anoniem18 maart 2019
Young Capital, een uitzendbureau voor en door starters op de arbeidsmarkt. Dat merk je overal aan en ik val als ervaren werknemer niet binnen de doelgroep. Als starter en je moet ergens beginnen is het vast ok, maar als HBO ‘er en +10 jaar werkervaring een absolute afrader.
Pluspunten
Minpunten
Te veel om te noemen
19 maart 2019

Hoi. Bedankt voor het achterlaten van deze review. Iedereen is bij ons welkom en we vinden het heel jammer om te horen dat jij dit anders ervaren hebt. We horen graag je hele verhaal aan. Mocht je hier behoefte aan hebben, stuur dan een mail naar webcare@youngcapital.nl. Wie weet kunnen we iets voor je betekenen.

Prima!
Winkelmedewerker (huidige medewerker) –  Almere18 maart 2019
Leuk en jong bedrijf! Het is echt fijn als student dat je zelf kan inplannen wanneer je kan werken.
Pluspunten
Mogelijkheid om jezelf in te plannen
Minpunten
Geen duidelijke communicatie
19 maart 2019

Hoi. Bedankt voor het achterlaten van deze top review, wordt gewaardeerd. Hopelijk blijf je nog lekker lang bij ons.

Goede begeleiding
Tankstationmedewerkster (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch18 maart 2019
Via Young Capital kom ik aan deze baan en het bevalt me heel goed. Ze hebben me ook erg goed begeleid bij het opstarten en al het nodige papierwerk. Dit nam veel stress weg. Het werk zelf is erg relaxed en vooral gezellig met de klanten. Zolang je doorwerkt is er ook tijd voor een praatje af en toe. Daarbij geeft de verantwoordelijkheid die je krijgt ook voor een bepaalde rust: niemand kijkt over je schouder mee.
Pluspunten
Relaxed werken, gezellige klanten, eigen invulling (verantwoordelijkheid)
Minpunten
Als je alleen staat kan dit soms veel energie vergen
19 maart 2019

Hey. Dit is nou een leuke review om te lezen. Zo fijn om te horen dat je het naar je zin hebt. Ga zo door!

Schoonmaakmedewerker (huidige medewerker) –  Eindhoven18 maart 2019
Werk wat ik heb gekregen bevalt me Prima. De doorgroeimogelijkheden zijn ook prima. Het scheelt dat ik zelf met m'n collega werk kan indelen dus heb de vrije hand wat ook heel fijn is.
Pluspunten
Certificaten kunnen halen
19 maart 2019

Hey. Bedankt voor deze top review. Super fijn dat het werk zo goed bevalt, dat vinden we mooi om te horen.

Slechtste uitzendbureau van NL geen ziektegeld is niet van deze tijd
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Diemen16 maart 2019
Ik heb mijn dienst verband meteen beëindigd bij dit uitzendbureau ik heb voor 4 verschillende uitzendbureaus gewerkt altijd bij ziekte netjes ziektegeld gekregen. Maar na weken hard werken een keer ziek krijg je te horen dat ze geen ziektegeld uitbetalen vanwege mijn arbeidscontract nou ik heb nergens gelezen dat ik geen recht op ziekte geld zou hebben bij ziekte.
Pluspunten
Nauwelijks
Minpunten
Alles
18 maart 2019

Hoi. Thanks voor het achterlaten van deze review. Balen om te horen dat het je niet is bevallen om voor ons te werken en dat de communicatie niet lekker is verlopen. Mocht je jouw verhaal verder willen toelichten, stuur dan vooral een mail naar webcare@youngcapital.nl. We zoeken dit graag verder uit. Wie weet kunnen we nog iets voor je betekenen.

Goed
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Breda10 maart 2019
Ik heb goed contact met mijn vertrouwens persoon.
Zij is netjes en ook geeft ook persoonlijke feedback
Ik vind dit erg prettig..
Zo leer je de behoeftes van de ander te kennen
Pluspunten
Goed contact
Minpunten
Nog geen
11 maart 2019

Bedankt voor deze review. Fijn dat je zo tevreden met ons bent en dat je de feedback en contactmomenten waardeert. Vinden we top om te horen.

Vakkundig, doelgericht, open sfeer, meedenken.
Supervisor (voormalige medewerker) –  Leeuwarden9 maart 2019
Professioneel en prettig contact vanaf dag 1. Warm welkom met taart en een persoonlijke kaart. Contact momenten om te horen hoe het gaat en wat je nodig bent in je dagelijkse werk. Alles is op voorhand prima geregeld en je kunt bij je nieuwe werkgever direct aan de slag.
Pluspunten
YC is intern bij bedrijf.
Minpunten
nog niks
11 maart 2019

Heel erg bedankt voor het achterlaten van deze review. Leuk om te lezen dat je je welkom voelt bij ons. We hebben je er graag bij!

Re-integratie
Receptioniste (huidige medewerker) –  Amsterdam8 maart 2019
Ben net aan de slag na 2,5 jaar. Word erg fijn bij gestaan
Pluspunten
Begeleiding
11 maart 2019

Heel erg bedankt voor het achterlaten van deze top review. We hopen dat je nog heel veel jaren bij ons blijft!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij YoungCapital. Onze community staat klaar om te antwoorden.