YoungCapital Reviews

60 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 61 reviews
Geweldig bedrijf om voor te werken
Online Marketeer (huidige medewerker) –  Hoofddorp12 juni 2018
Dit is het leukste bedrijf om voor te werken. Dat heb ik al meerdere collega's horen zeggen en daar ben ik het helemaal mee eens. De sfeer is informeel en de gemiddelde leeftijd is ongeveer 28 jaar.
Het hoofdkantoor wordt nu helemaal verbouwd en de eerste vernieuwde verdiepingen zien er waanzinnig uit.
Binnen het bedrijf zijn er veel doorgroeimogelijkheden en ik denk dat dat de reden is dat mensen er zo lang blijven werken.
Pluspunten
lunch, doorgroeimogelijkheden, sfeer, secundaire arbeidsvoorwaarden
15 juni 2018

Hey! Wat tof om te horen dat je het zo naar je zin bij ons hebt. Super bedankt voor deze review.

Productieve werkomgeving met lekkere koffie
Stagiaire Recruiter Assistant Professionals (voormalige medewerker) –  Hoofddorp28 april 2018
Ik heb ontzettend veel geleerd bij dit bedrijf, zoals omgaan met een hoge werkdruk en communicatie met kandidaten. Het leukste vond ik dan ook de sollicitatiegesprekken met de kandidaten te voeren.
30 april 2018

Hey hoi! Wat fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. Thanks voor je review!

young capital
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam3 april 2018
Medewerkers van Young Capital geven je het gevoel dat ze je oprecht willen helpen om aan een nieuwe baan te komen. Tot nu toe ben ik altijd goed geholpen.
4 april 2018

Thanks voor je review! Wij zijn blij dat jij blij met ons bent.

Goede werkgever
Manager Debiteuren (voormalige medewerker) –  Hoofddorp19 februari 2018
Altijd druk en gezellig.
Veel momenten voor successen en hard werken
22 februari 2018

Super bedankt voor je review! We zijn heel blij dat je tevreden bent met ons!

Slechte communicatie
Recruiter (voormalige medewerker) –  Amstrerdam15 februari 2018
Gesprek gehad bij youngcapital met een recruiter.
Traject duurde ontzettend lang met weinig/slechte communicatie.

Waar een recruiter snel moet zijn, goed moet communiceren en actief moet zijn in het benaderen van de klant/kandidaat sturen ze hier elke keer een berichtje aan het eind van de week met:
'' Ik ga de opdrachtgever wel even e-mailen.'' Dan hoor je vervolgens weer een week/1,5 niets en dan sturen ze weer hetzelfde bericht.
Pak gewoon de telefoon op, en bel je opdrachtgever OF kandidaat.

Echt ontzettend frustrerend en zonde want je raakt zo kandidaten en klanten kwijt.
16 februari 2018

Bedankt voor je review! Jammer dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad. Zou je een mail willen sturen naar webcare@youngcapital.nl met de details? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan doen.

Dan toch maar een krantenwijk..
Uitzendkracht (voormalige medewerker) –  Den Haag22 januari 2018
Na een mailing super snel een klus kunnen doen voor YC en was oprecht enthousiast! Salaris is wel echt gericht op studenten, vrij laag en geen reiskosten vergoeding (uitgaan van een studenten OV dus). Maar dat is dan nog een keus die je zelf hebt natuurlijk om daar op in te gaan.
Dan gaan we over op het salaris wat je dan hoort te krijgen wat heel snel beloofd wordt maar vervolgens op zich laat wachten. YC schuift het af op een goedkeuring van de opdrachtgever waar ze niks aan kunnen doen en daar mag je het dan mee doen! Geen tussentijdse terugkoppeling, geen geruststelling dat het goed gaat komen helemaal niks! Dus uiteindelijk zelf maar contact opgenomen met de opdrachtgever. Na 6 jaar voor en bij een uitzendbureau te hebben gewerkt heb ik dit werkelijk waar nog nooit meegemaakt! Way to goooo YC
Pluspunten
Je kan snel aan de slag voor o.a. Kortdurige klussen als je wat wil bijverdienen
Minpunten
Betaling en verantwoordelijkheidsgevoel hiervoor!
23 januari 2018

Bedankt voor je review. Vervelend dat je een wat mindere ervaring hebt gehad. Zou je een mailtje kunnen sturen naar webcare@youngcapital.nl, dan kan ik je misschien verder helpen?

Rommelig onsympathiek
Sollicitant (voormalige medewerker) –  Amsterdam14 november 2017
Ik zou worden gebeld. Dit deed ik en ik ik zou teruggebeld worden dezelfde dag. Nooit teruggebeld. Twee personen waren tegelijk bezig met mijn sollicitatiebrief. Volgens de een moest ik bellen en volgens de andere mailen. Toen ik aangaf dat ik niet was teruggebeld geen enkel excuus. Toen ik op gesprek kon komen werd ik begroet door 1 van de teamleden die vroeg waar ik zat toen ik het wou opzoeken ging ze ervan uit dat ik bij haar zat. Dit was dus niet zo. Dit gaf ze niet door aan iemand maar ze liep gewoon weg. Na 30minuten wachten liep ik naar de balie om te zeggen dat ik niet meer geïnteresseerd was omdat het allemaal zo raar ging. Liep ineens weer iemand op me af die dacht dat ik er net was terwijl ik hier dus als een half uur zat te wachten. Er liepen genoeg mensen langs om dit te zien. Toen ik het uitlegde en hierbij ook het telefoontje vermeldde kreeg ik ook geen enkel excuus. Heel rommelig allemaal, of ik nog even wou kijken hoe het eruit zag. Dit kwam over of het ook helemaal niks boeide niet dat de service zo slecht was. Toen ik een fijne dag wenste verder ook geen antwoord. Onprofessioneel allemaal.
Pluspunten
Minpunten
Alles
16 november 2017

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad! Ik wil je graag helpen en uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Zou je mij alsjeblieft even willen mailen op socialmedia@youngcapital.nl? Onder andere meer info over de vestiging en met wie je gesprek hebt gehad. Dan ga ik kijken of ik je kan helpen. Met vriendelijke groet, Sander - YoungCapital.

behoed jezelf voor mooie woorden en weinig daden!
Monteur (voormalige medewerker) –  Hoofddorp8 november 2017
als je op het punt staat een opleidingstraject te volgen bij young capital lees dan eerst deze review rustig door.
young capital weet alles heel mooi in te pakken, het woord baangarantie zijn ze dol op.
staar je hier niet op blind.
young capital vindt het normaal iemand 3 tot 6 maanden geen loon te geven, hiernaast is dan wel de verwachting dat je stad en land af rijdt om hun afspraken na te komen . wees hiervoor bereid veel prive tijd te investeren.
terwijl hiervan de kosten gedeeltelijk of niet gedekt worden.
ze laten het zeer persoonlijk overkomen maar onder aan de streep ben je een nummer.
het is vrij simpel, op het moment dat je geen geld meer verdient voor young capital wordt je een doorn in het oog en proberen ze de kosten op jou te verhalen.
mijn advies aan alle lezers van deze review , kijk naar andere detachering/uitzendbureaus. zeer waarschijnlijk zullen ze je meer human behandelen dan young capital.
Pluspunten
opleiding extern
Minpunten
teveel om op te noemen
20 november 2017

Dankjewel voor je review, maar wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad! Ik zou je graag willen helpen. Als je een mailtje stuurt naar socialmedia@youngcapital.nl, dan ga ik kijken of ik iets voor je kan doen!

Veel werk voor weinig beloning.
Recruiter (voormalige medewerker) –  H8 september 2017
Binnen deze organisatie wordt je vrijwel helemaal uitgeknepen. Grote mate van vriendjespolitiek, voor als je wilt doorgroeien. Zogenaamd anti corporate terwijl het management dit zelf dikwijls is. Wel weten ze hun diensten via goede marketing te verpakken.
Organisatie die losstaat van de werkelijkheid door intern familieleden zonder enige ervaring op posities te plaatsen.
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Vriendjespolitiek
23 oktober 2017

Bedankt voor je review, maar vervelend dat je zo'n negatieve ervaring hebt met ons hebt gehad. Kunnen wij je misschien helpen? Als je een mailtje stuurt naar socialmedia@youngcapital.nl, dan ga ik kijken of ik iets voor je kan doen!

Prima uitzendbureau!
Uitzendkracht (huidige medewerker) –  Maastricht25 juli 2017
Ik heb een aantal keren telefonisch contact gehad met verscheidene medewerkers van YoungCapital. Alle keren heb ik de gesprekken als prettig ervaren. Het is bijna alsof je met vrienden belt, wat de drempel om te bellen of gebeld te worden voor mij erg verlaagd.
Tevens heb ik via e-mail contact gehad. Ook hier werd er snel en duidelijk gereageerd.
Pluspunten
Snel terugkoppeling
23 oktober 2017

Super bedankt voor deze top review en wij zijn blij dat onze werkwijze jou aanspreekt!

Ex werknemer
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Geldermalsen24 juli 2017
YoungCapital ken ik niet. Het is geen bedrijfsrestaurant, maar het is een bedrijfskantine. Hoorde van ex collega dat de aardige, hardwerkende dame weg gaat, omdat ze de troep van de ander niet meer wilde opruimen. Er wordt veel geknoeid met eten en drinken, laten ze zo liggen. Toeslag voor de nacht is niet tot 70%, maar tot 35%. 70% is alleen op zaterdag en zondag, maar dan is kantine gesloten, ik bedoel, dat je er dan niks kan kopen alleen uit automaat.
Pluspunten
Minpunten
Rookruimte 3 uur per dag dicht, erg warm in kantine

Makkelijk aan de slag
Klantenservice medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam22 juli 2017
YoungCapital zorgt dat je snel aan de gang kunt. De omgang met de werknemers is goed en de snelheid waarop je aan de gang kunt is goed. Je merkt dat het een bedrijf is voor en door jonge mensen, fijn.
Pluspunten
Snel en duidelijk
Minpunten
Geen gezichten achter de werknemers
23 oktober 2017

Bedankt voor deze geweldige review en wij zijn blij om jou bij YoungCapital te mogen hebben!

Leuke collega's en super werksfeer bij DHL Utrecht
Sales Support Medewerker (huidige medewerker) –  Utrecht19 juli 2017
S'morgens begint je dag om 8.00, 8.30 of 9 uur en eindigt je dag om 16.30, 17.00 of 17.30. Je start de dag met een kop koffie en start je computer. Je opent je werkmap en bekijkt de cases die je vandaag zijn binnengekomen. Een hele vracht, maar elke case met zijn of haar unieke uitdaging. Geen case is namelijk hetzelfde. Vaak overleg je met collega's, hoe je dingen het beste en snelste kunt oplossen. De gehele dag is iedereen vrolijk en er hangt een informele sfeer met zo hier en daar een goede grap. Tussen 12 en 13 is het tijd om te lunchen en je gaat met een deel van het team naar de bedrijfskantine om een heerlijke lunch te scoren voor een klein bedrag. Je kletst tijdens de lunch met je collega's over het weekend, je hobby's etc. Daarna is het nog even een paar uurtjes knallen en de dag is alweer voorbij. Je wenst iedereen een fijne avond en springt op je fiets naar het station, je pakt de bus of je stapt in je auto. Reiskosten vergoeding is natuurlijk inbegrepen!
Pluspunten
Informele bedrijfscultuur
Minpunten
Geen bedrijfscafe
23 oktober 2017

Super bedankt voor deze top review en wij zijn blij dat onze manier van werken jou aanspreekt!

Gezellig team
Bediening (voormalige medewerker) –  Den Haag19 juli 2017
Leuke collega's, leuke afwisselende baantjes.
het was erg leuk, en gezellige sfeer.
Pluspunten
alles
Minpunten
niks
23 oktober 2017

Bedankt voor deze top review en veel succes nog in je verdere loopbaan!

Informele en gezellige omgeving
Ondersteunend recruiter (huidige medewerker) –  Tilburg18 juli 2017
YoungCapital is een leuk en informeel bedrijf om te werken. De onderlinge band tussen collega's is erg goed. Het is er vaak erg druk, wat de functie als recruiter erg uitdagend maakt. Hier moet je dan alleen wel tegenkunnen!
23 oktober 2017

Super bedankt voor deze geweldige review en wij hopen jou nog vele jaren aan boord te mogen hebben!

Het is hier een leuke werk sfeer
Container losser bij yme kuiper (huidige medewerker) –  Heerenveen17 juli 2017
Ik heb het wel naar mijn zin bij Yme Kuiper.
Het is hier een hele leuke werk sfeer de collegas zijn hier ook heel aardig.
23 oktober 2017

Bedankt voor deze top review en wij zijn blij dat je het naar je zin hebt!

Energieke en behulpzame organisatie.
Klantenservice medewerker (huidige medewerker) –  Arnhem17 juli 2017
Ik ben nu twee weken werkzaam
bij DHL via Young Capital. Tot nu toe kan ik er niets verkeerd
over zeggen. Zeer tevreden.
23 oktober 2017

Bedankt voor deze top review en wij zijn blij dat je het naar je zin hebt bij DHL!

Chille en relaxte mensen
Uitzendkracht (huidige medewerker) –  Utrecht17 juli 2017
Werken via YC is misschien wel het chillste baantje wat ik tot nu toe heb gehad, de medewerkers zijn chill, je kunt zelf je beschikbaarheid instellen wat chill is, je wordt niet platgebeld/gemaild/ge-appt met de vraag of je kunt en wilt werken wat ontzettend chill is en de baantjes die ze aanbieden zijn over het algemeen ook heel chill en makkelijk te doen!

Kortom werken via YoungCapital is chill!
Pluspunten
Hoog uurlonen bij veel baantjes, chille medewerkers, chille collega's
23 oktober 2017

Super blij met deze top review en wij zijn blij om een zo een tof persoon aan boord te hebben!

Een hele flexibel bedrijf waar je veel verschillende werkervaringen op kan doen!
Vakantie pool (huidige medewerker) –  Eindhoven17 juli 2017
Ik vindt het een fijn bedrijf om bij te werken, ik ben aangemeld bij de vakantie pool en zo kan ik zelf inplannen wanneer en hoeveel ik werk. Ook kan ik zo heel erg afwisselend werk doen.
23 oktober 2017

Super blij met deze geweldige review en wij zijn blij dat onze werkwijze jou aanspreekt!

Matig tot slecht uitzendbureau
Diverse functies (huidige medewerker) –  Hoofddorp13 juli 2017
Ik kan inmiddels een kwartetspel met 8 (x 4) categorien beginnen met dingen die hier fout zijn gegaan. De recruitersfuncties hier zijn springplankbanen en dat merk je. Recruiten is meer dan werk en een toevallig beschikbare kandidaat bijelkaar zoeken.

Het banenaanbod is helaas vrij goed, anders was ik wel naar een ander gegaan.
Pluspunten
Overzichtelijke website met gebruikersvriendelijke interface
Minpunten
Amateuristische recruiters die zelden afspraken nakomen
23 oktober 2017

Stel een vraag over solliciteren of werken bij YoungCapital. Onze community staat klaar om te antwoorden.