YoungCapital Reviews

181 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 183 reviews
Freelancer (voormalige medewerker) –  Geen5 december 2018
Ik registreerde mij bij young capital omdat ik graag snel aan het werk kom gaan. Ik zag een ad van iets dat 'young one's' heette, het sprak mij wel aan. Maar toen ik een telefonisch sollicitatiegesprek had kwam de waarheid naar boven...

Je wordt een soort zzp'er. Je moet alles zelf regelen en hun nemen een deel van je inkomen zonder de verantwoordelijkheden die je normaal wel zou hebben als werkgever, lekker makkelijk voor ze! Het is een genaaide move om jongeren in de val te lokken met dit soort praktijken! Ga ik dus mooi niet in mee.

Ziet er mooi uit aan de oppervlakte, maar schijn bedriegt weer eens!
Pluspunten
Minpunten
Te veel om op te noemen.
Fijne afwisseling qua baantjes
Uitzendkracht (huidige medewerker) –  Groningen24 november 2018
Er is veel aanbod en genoeg uren om te werken. Alleen is het lastig dat je gaan vast loon hebt.
26 november 2018

Hey!
Bedankt voor deze review. Top dat je er de tijd voor hebt genomen.
Goed om te horen dat je tevreden bent. :-)

Een fijne stageplek!
Stagiaire Recruiter (voormalige medewerker) –  Den Bosch22 november 2018
Een fijne stageplek waar ik veel heb geleerd en een leuke tijd heb gehad.
23 november 2018

Hey! Wat fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. Thanks voor je review!

Incompetente en asociale recruiters
nvt (voormalige medewerker) –  Rotterdam21 november 2018
Zeer onprofessionele werkwijze, recruiters stellen constant dezelfde vragen en komen erg asociaal over.
Constant herrie op de achtergrond.

Ga niet werken bij dit bedrijf, ze roven een deel van je geld.

1 ster is nog te min.

Tip: kijk bij andere uitzendbureau's.
Pluspunten
Minpunten
asociale recruiters
22 november 2018

Hey! Bedankt voor je review, jammer om te horen dat je niet tevreden bent met ons. Mocht je het fijn vinden, dan kun je jouw verhaal mailen naar webcare@youngcapital.nl. Op die manier kunnen we jouw feedback bij de juiste persoon neerleggen en gaan we kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. :-)

Na 7,5 jaar nog steeds fluitend naar werk!
Projectmanager (huidige medewerker) –  Hoofddorp10 oktober 2018
Inmiddels ben ik al 7,5 jaar werkzaam voor dit geweldige bedrijf! Er wordt in je geïnvesteerd en je krijgt de mogelijkheid alles uit jezelf te halen en te doen wat je leuk vindt en waar je kwaliteiten liggen.

Hierdoor heb ik al zoveel verschillende werkzaamheden mogen doen en bouw je iedere dag een beetje aan jezelf én aan de organisatie. Geweldig om hiervan deel uit te mogen maken.

Nog iedere dag ga ik fluitend naar mijn werk! Wat mij betreft, plak ik er nog heel wat jaartjes aan!
Pluspunten
sfeer, iedereen is gemotiveerd en enthousiast, doorgroeimogelijkheden en ga zo maar door
Minpunten
Financiële waardering kan iets beter
11 oktober 2018

Bedankt voor deze heerlijke review. Erg prettig om te zien dat we een tevreden collega hebben! Ook erg bedankt voor je feedback. Hopen dat je nog vele jaren met plezier bij ons werkt.

Zoek liever een ander uitzendbureau
uitzendkracht (huidige medewerker) –  master of the univers6 oktober 2018
ik werk nu 9 weken voor young capital. ze wijzigen nu al afspraken waardoor ik nog maar de helft van de uren krijg. Het antwoord op je vraag krijg je altijd morgen. wat een stel onprofessionele kleuters werken daar zeg. geen idee waar ze mee bezig zijn en niemand kan een knoop doorhakken. salaris ook nog slecht. ik snap niet dat dit bedrijf nog bestaat met al die net volwassen tienertjes die geen idee hebben hoe het bedrijfsleven werkt.
Pluspunten
Minpunten
alles
10 oktober 2018

Hoi! Bedankt voor je review. Vervelend dat het op deze manier gegaan is, begrijpelijk dat je hier niet blij mee bent! Zou je jouw verhaal misschien willen mailen naar webcare@youngcapital.nl? Dan gaan we het in ieder geval bij de juiste persoon neerleggen en kijken of we nog iets voor je kunnen doen. Thanks!

Vanalles (voormalige medewerker) –  Eindhoven4 oktober 2018
De eerste keer dat ik op de locatie van young capital in Eindhoven binnenkwam had ik het idee dat ik in een dystopische toekomst terecht was gekomen, waar een mega grote groep van tussen de 15 en 19 jarigen 'sexy' cyborgs, met een gelimiteerd aantal gezichtsexpressies en reacties op menselijk gedrag, hun dagelijkse missie, het domineren van de arbeidsmarkt, aan het voltooien was.

Net als bij de tandarts, werd ik na een tijdje opgeroepen en mocht ik mee in een van hun speciale kamers. Aangeschoven aan een grote pingpong tafel, tussen vier zwarte muren (met een klein rood accent) penetreerde het licht van het niet te ontbreken televisie scherm onze ogen en zorgde voor lichte sensaties in mijn voorhoofd. We werden in vlugge vorm verteld wat we moesten doen door een een van de jonge cyborgs met tien centimeter hoger afwijkende getekende wenkbrauwen...

Ligt het aan mij? Ik ben pas op reis geweest en heb het idee dat er veel veranderd is hier?
10 oktober 2018

Ha,

Dat is een eh...interessante review. Een dystopische toekomst - een prachtige verwoording voor iets wat eigenlijk niet zo mooi is. Jammer dat je zo over onze recruiters denkt. We zijn wel benieuwd naar je echte kritiekpunten, zonder verdere poespas met sciencefiction-achtige referenties. Hoewel vermakelijk, gaat het wel een beetje ten koste van je kritische punten. En die zijn juist het belangrijkst voor ons. Zou je daarom een mailtje willen sturen naar webcare@youngcapital.nl met wat je echt dwars zit? Daar leren wij weer van. Dank alvast!

Zeer onprofessionele organisatie
Kandidaad (voormalige medewerker) –  Breda24 september 2018
Een hele slechte organisatie die moeite heeft afspraken na te komen. Ze zijn zeer knprofessioneel en dit gebrek aan ervaring valt te merken bij haar werknemers. Een kleine case (en deze gebeurt herhaaldelijk). Je wordt gebeld, voor een functie, vervolgens melden ze terug te bellen en dat gebeurt nooit. Je belt zelf, je krijgt excuses van de persoon in kwestie met de bevestiging morgen terug gebeld te worden. Vervolgens bel je zelf een paar dagen later maar weer, waarna je hoort oja sorry, ehm vacature...

Dit hele voorval doet zich zon 3 keer voor in een maand tijd.

Bespottelijk bedrijf waarin medewerkers nog te incapabel zijn afspraken te agenderen.
Pluspunten
Minpunten
Slechte medewerkers
25 september 2018

Hoi! Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je een mindere ervaring hebt gehad. Zou je je verhaal kunnen mailen naar webcare@youngcapital.nl, dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen. Alvast bedankt!

Slecht!
Zorghulp (voormalige medewerker) –  Bergen op Zoom12 september 2018
Reageren niet op mailtjes!
Komen afspraken niet na!
Dan bel ik voor de 3e x om informatie, omdat ik al ruim 2,5 week geen loon ontvang. Zeggen ze actie te ondernemen. Vervolgens hoor je niks meer van ze. Dan bel ik week later weer, zou ik doorverbonden worden of gaan ze m'n profiel erbij halen, en ineens niemand meer aan de lijn.
Vervolgens ontvang ik een SMS dat er voicemail is ingesproken. Hoor ik dood leuk hoe ze mijn voicemail belachelijk ant maken zijn met z'n 2e.
Wat enorm onprofessioneel en respectloos! Hier score je geen punten mee als bedrijf. Ik ga zeker niet nog een keer via young capital werken.
Pluspunten
Snel aan het werk
Minpunten
Veel.
13 september 2018

Hoi! Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het op deze manier is gelopen en dat er zo niet netjes is gereageerd. We begrijpen dat dit nogal frustrerend is en zijn benieuwd naar jouw verhaal. Zou je misschien een mailtje willen sturen naar webcare@youngcapital.nl? Dan kunnen we dit bij de juiste persoon neerleggen en kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Thanks! :-)

Amateuristisch afgehandeld
Klantenservice (voormalige medewerker) –  Utrecht6 september 2018
Voor een sollicitatie via YoungCapital zijn er aantal minpunten ontdekt.
- De interviewers begonnen hun eigen privé verhalen te vertellen als begingesprek. Volgens zou ik dat dus ook (moeten) doen. Leuk en aardig, maar ongepast en ongebruikelijk.
- Er waren 2 interviewers, eentje keek aantal keren gewoon even naar buiten wanneer ik aan het woord ben. Onprofessioneel en tikkeltje respectloos.
- Er werd overtuigend beweerd door een interviewer dat ik mijn identiteit bewijs moest meenemen (stond op mijn email). Ik wist zeker dat het niet zo was en had thuis mijn mailbox nagelopen. Hierop teruggemaild, geen reactie (of excuses) gekregen.
- Ik heb aangegeven welke tijdstip of dagen ik telefonisch bereikbaar ben via email. En ja hoor ik werd juist gebeld op tijdstippen wanneer ik onbereikbaar ben. Slordig en laks.
- Beoordelingsonderzoek direct na gesprek is vreemd. Geen tijd om te laten inzinken. Het zou beter zijn een weekje later via email.

In vergelijking met andere uitzend- of detacheringsbureau voelt YoungCapital aan alsof er stagiaires aan het werk zijn.
7 september 2018

Hoi! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Kunnen we je daarin misschien helpen? Als je een mailtje stuurt naar webcare@youngcapital.nl, gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen!

Ga niet werken via YoungCapital
Medewerker (voormalige medewerker) –  Apeldoorn3 september 2018
Ik heb hier een week geleden een review geschreven over hoe slecht de communicatie is bij YC en nog wat anderen problemen. Ook heb ik tussentijd een gesprek gehad met mijn baas, ik heb hem gemeld dat ik ontslag neem als YC zo door blijft handelen. Uit angst dat hij mij kwijt zou raken is hij naar YC toegestapt om te vragen wat er aan de hand is.
YC heeft meteen nieuw personeel gezocht om mij te vervangen en heeft geen enkele moeite getoond om bij mij te vragen hoe het allemaal zat. Ook de vestigingsmanager doet alsof dit de normaalste zaak van de wereld is, en dat je zelfs zonder officieel ontslag gewoon opzij gegooid word.
Ik ben nu 2 dagen aan het bellen en mailen geweest en je krijgt simpelweg terug ''Je hoeft niet meer te komen, je wou ontslag indienen dus hebben bij vervanging geregeld''

Het maakt YC helemaal niks uit, en ze nemen ook gewoon geen moeite om je vragen te beantwoorden of uberhaupt contact te zoeken.

Ik zou ongetwijfeld hierover WEL een mailtje krijgen, want ojee als je ze op hun fouten wijst.
Pluspunten
Kon snel aan het werk
Minpunten
Communicatie + Te jong personeel
6 september 2018

Hey, bedankt voor je review! Ik vind het heel vervelend om te horen dat het op deze manier is gelopen. Zou je misschien een mailtje willen sturen naar webcare@youngcapital.nl? We gaan kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen en zorgen ervoor dat jouw feedback bij de juiste persoon terecht komt. Thanks!

Nooit meer via youngcapital
Customer Service (voormalige medewerker) –  Amsterdam23 augustus 2018
Communicatie is slecht. Je wordt verkeerd geïnformeerd en afspraken worden niet nagekomen. Er is veel misgegaan en ze geven het gevoel voor jou nog 1000 anderen. Ik zal zelf niet snel meer werken via deze organisatie en raad mensen zeer af via hen te werken.
24 augustus 2018

Hey, bedankt dat je de tijd hebt genomen een review te schrijven. Balen om te horen dat het je niet is bevallen om via ons te werken. We horen graag het hele verhaal en staan voor je klaar om het op te lossen. Mocht je het er met ons over willen hebben, dan kun je mailen naar webcare@youngcapital.nl. Thanks!

Slechte ervaring traineeship
Trainee (voormalige medewerker) –  Hoofddorp22 augustus 2018
Traineeship gedaan via YC. Lange tijd zitten wachten op een opdracht (>5 maanden). Uiteindelijk zelf een baan elders gevonden. Helaas moet je dan een enorme 'boete' betalen om jezelf uit te kopen.
Daarnaast is de communicatie in dit bedrijf erg slecht. Ik had het idee dat ik werkte voor een studentenvereniging en dat er weinig mensen in de bedrijf hun taak serieus nemen. Hun motto is; "candidate first" dit heb ik nooit zo ervaren.
Pluspunten
Trainingen
Minpunten
Slechte communicatie, laag salaris, boetes
23 augustus 2018

Hey! Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je dit op deze manier hebt ervaren, dit is zeker niet de bedoeling. Ik kan heel goed begrijpen dat je uiteindelijk zelf op zoek bent gegaan. Zou je jouw verhaal misschien naar ons willen mailen? Dat kan naar webcare@youngcapital.nl. Dan kunnen wij in ieder geval ervoor zorgen dat jouw feedback bij de juiste persoon terecht komt. Thanks!

Uitstekende begeleiding tijdens sollicitaties
In dienst getreden bij bedrijf via YoungCapital (huidige medewerker) –  Groningen (provincie)14 augustus 2018
Via YoungCapital bij een ander bedrijf uiteindelijk een baan bemachtigt, dus over de sfeer om bij YoungCapital te werken kan ik niks mededelen. Wel dat ik uitstekend begeleid werd tijdens mijn sollicitatierondes bij het bedrijf, veel terugkoppeling en interesse vanuit YoungCapital. De prettige begeleiding heeft mij een erg goede indruk achter gelaten hoe YoungCapital met hun werknemers/klanten omgaat.
17 augustus 2018

Hi! Thanks voor je goede review. Het belangrijkste is natuurlijk dat je via ons een mooie job hebt gevonden. Mooi om te horen dat de begeleiding daarbij ook goed is bevallen :)
Thanks!

slordig uitzendbureau
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Eindhoven13 augustus 2018
Ik heb aantal jaren via youncapital voor verschillende bedrijven gewerkt. Helaas vaak problemen met communicatie. Zoasl zij zijn moeilijk bereikbaar. Als ik hen mail of voicemail bericht inspreek kreeg ik vaak geen antwoord! Is niet netjes. En als ik belde naar de hoofdkantoor werd mijn klachten niet behandeld! Slordig en onacceptabel!

Ik raad YC niet aan, mijn vrienden hebben dit ook vaak meegemaakt.
Minpunten
slechte communicatie
14 augustus 2018

Hey!

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het contact zo negatief hebt ervaren en er zo slecht op je gereageerd is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We luisteren graag naar jouw verhaal en helpen je graag. Zou je dan willen mailen naar webcare@youngcapital.nl?

Bedankt alvast :)

Een geweldig bedrijf om voor te mogen werken
Recruiter (huidige medewerker) –  Hoofddorp17 juli 2018
YoungCapital is een jong bedrijf waar jij als werknemer centraal staat. Er heerst een top sfeer binnen de vestiging en verschillende afdelingen. Ik heb nog niet eerder voor een werkgever gewerkt die zoveel investeert in zijn personeel. Kortom geweldig!
18 juli 2018

Hey!

Bedankt voor deze geweldige review! Thanks dat je hier de tijd voor hebt genomen. :)

Een organisatie die kijkt naar de persoonlijke kwaliteiten van de medewerkers en dus mensen inzet op hun kracht.
Manager Business Operations (huidige medewerker) –  Hoofddorp10 juli 2018
Een jong bedrijf die veel doet voor het personeel. Denk aan Onboarding, trainingen, uitjes, sporten etc.

Door de enorme groei van afgelopen jaar ook meerdere functies ontstaan waardoor meer doorgroeimogelijkheden mogelijk zijn.

De functie van recruiter is DE ideale baan om mee te starten. Je ontwikkelt je in contact met klant, kandidaat, administratie en alles daar omheen.
Pluspunten
Naast leuke collega's, trainingen, uitjes en sporten
11 juli 2018

Hey! Wat een leuke review. Top dat je hier de tijd voor hebt genomen. :-)

Een snelle, positieve, resultaatgerichte en open cultuur waarin fouten maken echt mag en feedback geven en ontvangen als normaal wordt gezien
Manager Recruitment (huidige medewerker) –  Hoofddorp9 juli 2018
Wanneer ik binnen kom op ons hoofdkantoor is het een warm welkom van goedemorgen, gezellige praatjes, lekkere koffie, verse munt en een dag vol gesprekken, uitdagingen, meevallers en tegenvallers. Meevallers zijn kandidaten die, bijvoorbeeld, een traineeship via YoungCapital starten. Tegenvallers....juist, de kandidaten die precies het tegenovergestelde doen. Want ook wij hebben daar natuurlijk mee te maken. De arbeidsmarkt waarin de kandidaat het voor het zeggen heeft. Het zet ons allemaal op scherp om onze kandidaten echt op nummer 1 te zetten. Super gaaf om hierin mee te kunnen denken en de speler te zijn die het anders doet. Bijvoorbeeld met onze Academy.

Tot slot blijf ik me verbazen over het GEWELDIGE YC-festival. Dat is zo'n tof feest. Echt uniek om met al je collega's op een eigen festival te staan.
Kortom; ik ben nogal happy hier ;-)
10 juli 2018

Wat een onwijs leuke review! Toppie! Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt bij ons. Met een hele mooie uitleg, want zo is het maar net. Wij zijn ook heel happy met jou, ga zo door! :-)

Jong, fris en dynamisch bedrijf waarbij je heel zelfstandig werkt en veel mogelijkheden hebt om door te groeien
accountmanager (huidige medewerker) –  Groningen6 juli 2018
YoungCapital is een jong bedrijf waarbij de medewerker centraal staat! Je blijft continue ontwikkelen door trainingen en opleidingen, daarnaast mag je fouten maken en daarvan leren. Een open cultuur waarbij je continue je ideeën mag aandragen.
Pluspunten
Doorgroei, opleidingen, zelfstandigheid, vrij inplannen
Minpunten
x
10 juli 2018

Super bedankt voor je review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Toppie, keep up the good work! :-)

WOW, coolste werkgever van Nederland!
Recruiter (huidige medewerker) –  Leeuwarden5 juli 2018
Goede werkgever en fijne bedrijfscultuur! Ook de werkzaamheden bieden uitdaging en er zijn doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Leuke bonussen en extraatjes zoals gave bedrijfsfeesten, uitjes en sportbudget!
6 juli 2018

Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je het naar je zin hebt :)

Stel een vraag over solliciteren of werken bij YoungCapital. Onze community staat klaar om te antwoorden.