YoungCapital Reviews

252 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 255 reviews
Geruststellende en fijne sfeer en samenwerking
Dierenverzorger (huidige medewerker) –  Haarlem5 augustus 2019
Fijne samenwerking met goede communicatie.
Alles i duidelijk uitgelegd en er zijn veel mogelijkheden.
Ook goed geregeld met de BHV cursus.
Pluspunten
Goed contact
6 augustus 2019

Hey! Wat een fijne review om te lezen, blij om te horen dat het contact zo goed verloopt. Hopelijk gaan we deze samenwerking nog heel lang voortzetten. Ga zo door!

Gezellige werkomgeving / top collega's
Schoonmaakmedewerker (voormalige medewerker) –  Amersfoort31 juli 2019
Ik had een vakantie baan zsm nodig en die werd al snel geregeld. Ik kon dezelfde week beginnen en ben tot de dag van vandaag nog steeds erg te vreden😊👍
1 augustus 2019

Hoi. Wat fijn dat je sollicitatie procedure zo soepel is verlopen, dat vinden wij natuurlijk top om te horen. Het aller belangrijkste is dat je goed op je plek zit, keep up the good work!

Productieve omgeving met goede steun in ambities die je hebt
CLT Member (huidige medewerker) –  Leeuwarden30 juli 2019
YoungCapital is heerlijk down to earth, vanaf dag 1 was het dikke klik en heb ik me nooit bezwaard gevoeld om vragen te stellen.
Pluspunten
Flexibel, down to earth, voor ieder wat wils
31 juli 2019

Hoi! Wat super om te horen dat je zo blij met ons bent. Dat je direct een klik hebt gevoeld en altijd vragen durfde te stellen, maakt het alleen maar beter. Laten we deze fijne samenwerking dan ook lekker doorzetten.

makkelijk maar saai
Koerier/bezorger (huidige medewerker) –  Maastricht13 juni 2019
een dag bij Hellofresh is wisselend. Het kan ergens tussen de 6,5 en 11 uur per dag zijn. Soms bestaat een dienst enkel uit laden ( 3 uur). Het is handig om een woordje Frans te kunnen indien je in Wallonië terecht komt. Als je houdt van op jezelf te werken dan is dit een prima baan voor je. De tijd die je per stop krijgt is makkelijk aan te houden.
Pluspunten
zelfstandig werk, makkelijk
Minpunten
weinig loon, geen doorgroeimogelijkheden, saai, geen toeslagen voor onregelmatig werk
14 juni 2019

Hoi. Bedankt voor het delen van deze review, fijn om te horen dat je goed op je plek zit bij HelloFresh. Wees ook niet bang om bij je werkgever te vragen naar extra werkzaamheden, dat laat alleen maar zien dat je gemotiveerd bent. Hopelijk ga je daar nog een hele leuke tijd tegemoet, veel succes!

Schoonmaker
Schoonmaker (voormalige medewerker) –  Groningen29 mei 2019
Schoonmaak vestiging youngcapital te groningen-
Begin beviel alles mee.
Het werd steeds meer bende over de vloeren en tafels. Elk vrijdag is er een groot feest,
Wat je hard moet schoonmaken in de vestiging.
Je werkt voor 3 uur per dag, totaal 9 uur pw.
Toevallig kom ik de advertentie tegen, de tijd ; hebben ze 6 uur pw. ervan gemaakt. Totaal niet haalbaar. Contact Met Youngcapital en zogenaamd schoonmaakbedrijf wat ze hebben ingehuurd voor de bemiddelen of dks, is ook wel zeer slecht. Je vraagt voor meer doeken je krijgt alleen maar 2-3 doekjes. Niet eens een pakje doeken. Je vraagt een plumeau en je krijgt een ragelbol.handschoenen, nee dat moet je met jou eigengeld maar kopen via action. Je hebt geen doorgroeimogelijkheden. Je word nooit gehoord. Maar ze vragen wel veel van je.
Wil je hier als schoonmaker werken in dit Y.C pand, moet je zeker paar keer erover nadenken. met zoveel vuile vloer, trappenhuis, glazendeuren, vieze plakkerige tafels. En vooral elk vrijdag na de borreldag, zit je zeker krap met je uren.
Ze vragen wel veel van je. Weinig en onprofessioneel schoonmaak hulpmiddelen, weinig doeken en vuile was moet je thuis wassen of je moet naar wasserette brengen, dat zit dus allemaal in je werktijd .
Dus je komt zeker niet voor een winst maar totaal voor een verlies.
Wat ben ik blij dat ik ermee ben gestopt. Op een professionele schoonmaakbedrijf ben ik leidinggevende geworden en vermaak ik me beter.
Pluspunten
Tijden zelf bepalen meer niet
Minpunten
Alles
31 mei 2019

Hoi. Bedankt voor het achterlaten van deze review. Jammer om te horen dat je jouw werk als niet leuk hebt ervaren, daar balen wij natuurlijk van. Wij willen dat iedereen het naar zijn zin heeft op zijn werkplek en zijn dan ook blij om te horen dat je nu wél een leuke baan hebt gevonden die bij je past, we wensen je dan ook veel succes!

slechte uitzendbureau
administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht17 mei 2019
Ik heb nog nooit een uitzendorganisatie meegemaakt die zo slecht de mensen behandelt.

Afspraken worden niet nagekomen,
Ze beloven dingen die niet gebeuren.
Ze praten tegen je alsof je een klein kind bent.
Ze geven je het gevoel dat je een nul bent

Ik heb dit ervaren bij meerdere vestigingen
Pluspunten
Minpunten
hele waslijst
20 mei 2019

Hoi. Bedankt voor het achterlaten van deze review. We balen er onwijs van om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Het laatste wat wij willen is dat kandidaten het gevoel hebben alsof ze er niet toe doen. Wij willen dat al onze uitzendkrachten met plezier naar werk gaan en hier een goed gevoel bij hebben. We horen dan ook graag aan wat er precies gebeurd is. Mocht je je verhaal verder willen toelichten, stuur dan een mail naar webcare@youngcapital.nl.

Verantwoord en gevarieerd werk. Lekker korte werkdagen
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Eindhoven8 april 2019
De tijden zijn top. Ideaal voor een student als ik. Daarbij is het werk gevarieerd en ga ik niet met tegenzin naar mijn werk. Het werk is niet te zwaar en de tijd is voorbij voor je het weet.
Pluspunten
Goeie werksfeer, duidelijke uitleg, wekelijkse uitbetaling
Minpunten
Elke keer mijn uren moeten declareren is een pain in the ass, Niet dat het super veel moeite is maar gewoon ongemakkelijk steeds.
9 april 2019

Hey, thanks voor je review! Kan me inderdaad voorstellen dat het soms een beetje irritant is om elke keer je uren te declareren. Gelukkig kan je het door de vingers zien en ben je verder wel tevreden. :-)

Modern vlot toegankelijk bedrijf
Chauffeur/bezorger (huidige medewerker) –  Rotterdam7 april 2019
Medewerkers zijn allemaal goed benaderbaar, wel worden helaas regelmatig slordigheden begaan, bijvoorbeeld in de uitbetaling van onkosten. Dit wordt vervolgens wel zo snel mogelijk opgelost.
8 april 2019

Hoi. Thanks voor het achterlaten van deze review, wordt gewaardeerd. Goed om te horen dat je zo tevreden over ons bent, dat horen we graag. Vertragingen in het betalingsproces proberen wij natuurlijk altijd zo spoedig mogelijk op te lossen, fijn dat je hier begrip voor hebt.

Super uitzendbureau! Erg betrokken en duidelijke communicatie!
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Den Bosch3 april 2019
Erg fijn uitzendbureau met vriendelijke medewerkers! Wanneer er iets niet duidelijk is wordt dat direct opgepakt en samen met je besproken! In één woord: Klasse! Dank je wel Young Capital en uiteraard Robin voor de fijne samenwerking!
Pluspunten
Betrokken
4 april 2019

Hey! Wat een top bericht om de ochtendshift mee te starten. Fijn om te lezen dat je ons zo vriendelijk vindt en dat je altijd goed geholpen wordt. Thanks voor deze review. :-)

Chaos
Winkelmedewerkster (huidige medewerker) –  Den Haag28 maart 2019
Wordt niet vaak gevraagd om te werken, uren worden moeizaam gedeclareerd, waardoor je slecht wordt uitbetaald, contactpersoon verzendt je nooit de goeie informatie die je nodig hebt als je gaat werken bij een bedrijf (filiaal) waar je nooit hebt gewerkt. Te veel mensen.
Pluspunten
Flexibel
1 april 2019

Hey. Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij willen natuurlijk dat iedereen goed op zijn plek zit en vinden het jammer om te horen dat jij dit anders ervaren hebt en dat de communicatie niet lekker verlopen is. Mocht je je verhaal verder willen toelichten, stuur dan een mail naar webcare@youngcapital.nl. We kijken graag of we nog iets voor je kunnen betekenen.

Uitzendbureau dat communicatief zeer sterk is
Contact Agent (voormalige medewerker) –  Enschede28 maart 2019
Een fijn uitzendbureau met leuke medewerkers. Als er iets is dan nemen ze altijd contact met je op. Betalingen altijd op tijd op de rekening. 1x is dat niet gelukt maar daar word je netjes over geïnformeerd en je hebt het geld alsnog heel snel.
1 april 2019

Hoi. Bedankt voor deze review. Tof om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wij zijn ook heel blij met jou, ga zo door!

Top
Hospitality medewerker (huidige medewerker) –  Schiphol25 maart 2019
Ben super tevreden over young capital als er iets is kan ik altijd bij ze terecht. Meelevend ook. Werk er nu een half jaar en het bevalt me prima. Heb ook een super leuk vast contact persoon en dat vind ik persoonlijk veel fijner dan wanneer je maar een nummer bent. Wanneer ik bel weer ze precies wie ik ben en dat is super fijn
Pluspunten
Goed contact
Minpunten
Geen tot nu toe
27 maart 2019

Hey. Wauw, wat een super fijne review om te lezen. Mooi om te horen dat je zo goed op je plek zit en dat je een leuke klik hebt met je contactpersoon. Hopelijk blijf je nog heel lang bij ons. Keep up the good work!

Slechts gezellig met gelijkwaardige collega's.
Pakketsorteerder (huidige medewerker) –  Halfweg21 maart 2019
Een typische dag op het werk : Alle dagen zijn typisch en gaotisch.

Wat je geleerd hebt : Slechts dat pakketten van gewicht verschillen.

Management : Een aantal weten niet wat hun functie inhoud, en hoe processen binnen hun eigen organisatie moeten verlopen. Door hun functie voelen een aantal zich verheven ( zeker t.a.v. de uitzendkrachten) boven alles. Geen sociale inborst. Neurologisch gezien compenseren zij hun minderwaardigsheids - complex met hun persoonlijke asociale opstelling.

Bedrijfscultuur : Beneden maat.

Het moeilijkste van de baan: N.v.t.

Het leukste van de baan : Communicatie en omgang met de collega's uitzendkrachten.
Pluspunten
Gratis koffie.
Minpunten
Geen chemie tussen opdrachtgever en uitzendkrachten
22 maart 2019

Hi! Thanks voor je review, waarderen we zeker. Het is voor ons nooit fijn om te horen dat de werksfeer en de omgang met het management zo moeizaam verloopt. De gratis koffie is natuurlijk mooi meegenomen, maar het liefst willen wij dat al onze uitzendkrachten ook met plezier naar hun werk gaan en zich daar prettig voelen. Voor het management binnen de opdrachtgever kunnen wij helaas niet spreken, maar als je er nog iets over kwijt wilt kan je ons altijd even een mailtje sturen op webcare@youngcapital.nl. Dan kijken we graag nog even met je mee.

werkgever met uitstraling
Medewerker souvenirshop (huidige medewerker) –  Apeldoorn20 maart 2019
Tot op heden heb ik alleen de onboarding en kick off meegemaakt, vond beiden erg leuk om mee te maken.... Alles was goed verzorgd en de informatie wordt duidelijk verstrekt. Mochten er toch nog vragen zijn, dan is mijn ervaring dat als ik ze heb gesteld per mail, ik zeer snel antwoord krijg.
Pluspunten
Duidelijke informatie, alles goed verzorgd
Minpunten
Nog geen ervaring mee
21 maart 2019

Hoi! Bedankt voor je review. Jij bent precies in de juiste periode hierin gerold, als je de kick-off mee hebt mogen maken. :) Tof om te horen dat je het leuk vond. Nu op naar het YoungCapital festival!

Beste werkgever ooit!
Recruiter MKB (huidige medewerker) –  Roermond20 maart 2019
Veel variatie, personal coaching, doorgroeimogelijkheden en voldoende uitjes!
21 maart 2019

Hoi! Thanks voor jouw review. Goed om te horen dat je het naar je zin hebt. Dat er nog veel teamuitjes mogen komen!

Goede sfeer.
Promoter (voormalige medewerker) –  Amsterdam Rai19 maart 2019
Young Capital was voor mij een ervaring rijker. Ik had een activiteit voor bepaalde tijd, maar ben gedurende die tijd super begeleid! Het leuke van Young Capital is dat, hoewel gespecialiseerd in studenten, zij geen onderscheid maken tussen jong en oud. Het is voor een ieder een aanrader om voor te werken, dus kijk rond op hun website!
Pluspunten
Vele!
Minpunten
Geen!
20 maart 2019

Hey. Wat een mooie positieve review. Het doet ons goed om te horen dat je zo over ons te spreken bent. Zoals je al zegt, bij YoungCapital is er plek voor iedereen en wij zijn natuurlijk super blij met mensen zoals jij.

Top bedrijf
Security Host (huidige medewerker) –  Hoofddorp18 maart 2019
YoungCapital een geweldig uitzendbureau met geweldig personeel die meegaand zijn en mee denken. Je word gewaardeerd als persoon en niet als een Berta32. Kortom top
Pluspunten
Goede informatie over je nieuwe baan. Een veilige site waar je je loonstroken kan zien of je rooster
Minpunten
Op dit moment kan ik die niet verzinnen
20 maart 2019

Hey. Wauw, wat een super fijne review om te lezen. Hier doen we het natuurlijk voor. Bedankt dat je dit met ons deelt.

Werkzaam bij Eigen Haard
Klantcontact medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam18 maart 2019
Ben pas nu ruim 1 week werkzaam via YC maar tot nu toe bevalt het prima, leuke collega's en goede werksfeer. Vanaf 2e week zijn wij begonnen olv een buddy met telefoneren. Intussen wel ontzettend veel geleerd, komt veel informatie op je af.
Pluspunten
Minpunten
streng mbt pauzes
20 maart 2019

Hey. Bedankt voor je review. Wat goed dat je nu al zo veel geleerd hebt. Hopelijk ga je daar een hele leuke tijd tegemoet, succes!

Goede organisatie
Informant (huidige medewerker) –  Heerlen18 maart 2019
Gesolliciteerd direct terugkoppeling prettig gesprek
Pluspunten
Rooster
19 maart 2019

Hoi. Top om te horen dat je zo'n fijn gesprek hebt gehad. Dat horen wij natuurlijk heel graag. Het is fijn om je er bij te hebben.

Een uitzendbureau voor starters
Anoniem (huidige medewerker) –  Anoniem18 maart 2019
Young Capital, een uitzendbureau voor en door starters op de arbeidsmarkt. Dat merk je overal aan en ik val als ervaren werknemer niet binnen de doelgroep. Als starter en je moet ergens beginnen is het vast ok, maar als HBO ‘er en +10 jaar werkervaring een absolute afrader.
Pluspunten
Minpunten
Te veel om te noemen
19 maart 2019

Hoi. Bedankt voor het achterlaten van deze review. Iedereen is bij ons welkom en we vinden het heel jammer om te horen dat jij dit anders ervaren hebt. We horen graag je hele verhaal aan. Mocht je hier behoefte aan hebben, stuur dan een mail naar webcare@youngcapital.nl. Wie weet kunnen we iets voor je betekenen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij YoungCapital. Onze community staat klaar om te antwoorden.