YoungCapital Reviews

167 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 169 reviews
slordig uitzendbureau
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Eindhoven13 augustus 2018
Ik heb aantal jaren via youncapital voor verschillende bedrijven gewerkt. Helaas vaak problemen met communicatie. Zoasl zij zijn moeilijk bereikbaar. Als ik hen mail of voicemail bericht inspreek kreeg ik vaak geen antwoord! Is niet netjes. En als ik belde naar de hoofdkantoor werd mijn klachten niet behandeld! Slordig en onacceptabel!

Ik raad YC niet aan, mijn vrienden hebben dit ook vaak meegemaakt.
Minpunten
slechte communicatie
14 augustus 2018

Hey!

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het contact zo negatief hebt ervaren en er zo slecht op je gereageerd is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We luisteren graag naar jouw verhaal en helpen je graag. Zou je dan willen mailen naar webcare@youngcapital.nl?

Bedankt alvast :)

Een geweldig bedrijf om voor te mogen werken
Recruiter (huidige medewerker) –  Hoofddorp17 juli 2018
YoungCapital is een jong bedrijf waar jij als werknemer centraal staat. Er heerst een top sfeer binnen de vestiging en verschillende afdelingen. Ik heb nog niet eerder voor een werkgever gewerkt die zoveel investeert in zijn personeel. Kortom geweldig!
18 juli 2018

Hey!

Bedankt voor deze geweldige review! Thanks dat je hier de tijd voor hebt genomen. :)

Een organisatie die kijkt naar de persoonlijke kwaliteiten van de medewerkers en dus mensen inzet op hun kracht.
Manager Business Operations (huidige medewerker) –  Hoofddorp10 juli 2018
Een jong bedrijf die veel doet voor het personeel. Denk aan Onboarding, trainingen, uitjes, sporten etc.

Door de enorme groei van afgelopen jaar ook meerdere functies ontstaan waardoor meer doorgroeimogelijkheden mogelijk zijn.

De functie van recruiter is DE ideale baan om mee te starten. Je ontwikkelt je in contact met klant, kandidaat, administratie en alles daar omheen.
Pluspunten
Naast leuke collega's, trainingen, uitjes en sporten
11 juli 2018

Hey! Wat een leuke review. Top dat je hier de tijd voor hebt genomen. :-)

Een snelle, positieve, resultaatgerichte en open cultuur waarin fouten maken echt mag en feedback geven en ontvangen als normaal wordt gezien
Manager Recruitment (huidige medewerker) –  Hoofddorp9 juli 2018
Wanneer ik binnen kom op ons hoofdkantoor is het een warm welkom van goedemorgen, gezellige praatjes, lekkere koffie, verse munt en een dag vol gesprekken, uitdagingen, meevallers en tegenvallers. Meevallers zijn kandidaten die, bijvoorbeeld, een traineeship via YoungCapital starten. Tegenvallers....juist, de kandidaten die precies het tegenovergestelde doen. Want ook wij hebben daar natuurlijk mee te maken. De arbeidsmarkt waarin de kandidaat het voor het zeggen heeft. Het zet ons allemaal op scherp om onze kandidaten echt op nummer 1 te zetten. Super gaaf om hierin mee te kunnen denken en de speler te zijn die het anders doet. Bijvoorbeeld met onze Academy.

Tot slot blijf ik me verbazen over het GEWELDIGE YC-festival. Dat is zo'n tof feest. Echt uniek om met al je collega's op een eigen festival te staan.
Kortom; ik ben nogal happy hier ;-)
10 juli 2018

Wat een onwijs leuke review! Toppie! Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt bij ons. Met een hele mooie uitleg, want zo is het maar net. Wij zijn ook heel happy met jou, ga zo door! :-)

Jong, fris en dynamisch bedrijf waarbij je heel zelfstandig werkt en veel mogelijkheden hebt om door te groeien
accountmanager (huidige medewerker) –  Groningen6 juli 2018
YoungCapital is een jong bedrijf waarbij de medewerker centraal staat! Je blijft continue ontwikkelen door trainingen en opleidingen, daarnaast mag je fouten maken en daarvan leren. Een open cultuur waarbij je continue je ideeën mag aandragen.
Pluspunten
Doorgroei, opleidingen, zelfstandigheid, vrij inplannen
Minpunten
x
10 juli 2018

Super bedankt voor je review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Toppie, keep up the good work! :-)

WOW, coolste werkgever van Nederland!
Recruiter (huidige medewerker) –  Leeuwarden5 juli 2018
Goede werkgever en fijne bedrijfscultuur! Ook de werkzaamheden bieden uitdaging en er zijn doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Leuke bonussen en extraatjes zoals gave bedrijfsfeesten, uitjes en sportbudget!
6 juli 2018

Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je het naar je zin hebt :)

Fantastische sfeer en veel eigen verantwoordelijkheid
Recruiter (huidige medewerker) –  Enschede5 juli 2018
Nu al langer dan twee jaar werkzaam voor YoungCapital. Ik ga elke dag met plezier nar mijn werk, ben omringt met leuke collega's en het werk is ook hartstikke leuk. Echter merk ik nu wel dat de uitdaging een beetje weg is, als je niet in het westen zit zijn de doorgroeimogelijkheden momenteel niet heel groot.
Pluspunten
Leuke sfeer
Minpunten
Doorgroeien is lastig wanneer je niet in de buurt van Hoofddorp werkt
6 juli 2018

Heel erg bedankt voor je leuke review! Fijn dat je elke dag blij naar je werk gaat en ik hoop dat je toch nog een toffe nieuwe uitdaging vindt binnen YoungCapital :)

Super leuke informele werkomgeving met top collega´s en mooie doorgroei mogelijkheden.
Accountmanager (huidige medewerker) –  Hoofddorp3 juli 2018
YoungCapital is een ontzettend leuk bedrijf om voor te werken. Leuke collega´s, een informele werkomgeving maar even goed professioneel.

Er is veel ruimte voor eigen ontwikkeling en aan doorgroeimogelijkheden geen gebrek. Voor de mensen die starten bij YC is er een mooi inwerk traject met diverse trainingen.

Kortom, top werkgever.
6 juli 2018

Bedankt voor je top review! Wat fijn dat je zo positief bent :) Wij zijn ook heel blij met jou.

Entrepreneurship in een kaartenhuis
Anoniem (voormalige medewerker) –  Hoofddorp3 juli 2018
YoungCapital is een fantastisch leuk en jong bedrijf waar alles mogelijk is. Heb je een idee, dan kun je er wat mee. De mensen zijn jong en open en er is elke vrijdag wel een borrel te vinden.

Er is een grondige afkeer voor corporate zaken. Dit brengt met zich mee dat veel ongestructureerd gebeurd. Dingen worden dubbel of zonder dieper na te denken gedaan.

Het bedrijf is nog echt van de eigenaren, die dan ook overal in meekijken. Dit heeft als voordeel dat bij een leuk idee er snel grote stappen genomen kunnen worden. Het nadeel is dat micromanagement een ding is.
Pluspunten
Borrels, een eigen festival en lunch op kantoor.
Minpunten
Kortzichtig en ongeorganiseerd
6 juli 2018

Bedankt voor je review! Top dat je hiervoor de tijd hebt genomen :)

Veel vrijheid, verantwoordelijkheden en een fijne cultuur!
Accountmanager (huidige medewerker) –  Hoofddorp2 juli 2018
Gaaf om onderdeel te zijn van YoungCapital, we groeien enorm hard en een leuke cultuur! Work hard, play harder en Superleuke collega’s! Altijd kans voor het uitvoeren van nieuwe ideeen, de vrijheid in m’n functie en verantwoordelijkheden vind ik fijn. De arbeidsvoorwaarden en professionaliteit van de gehele dienstverlening kan verbeterd worden. Salaris is niet marktconform. Er worden wel erg leuke dingen, zoals een YC festival georganiseerd!
Pluspunten
Cultuur, collega’s
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden, salaris
6 juli 2018

Bedankt voor je uitgebreide review! Wat fijn dat je over het algemeen zo positief bent! Wij zijn ook heel blij met jou :)

Fantastisch bedrijf om voor te werken
Recruiter National Account (huidige medewerker) –  Leeuwarden2 juli 2018
Ik werk nu ruim een jaar met ontzettend veel plezier bij YC. Vooral de verantwoordelijkheden die je krijgt en de ruimte om eigen ideeen in te brengen maken m'n werk erg dynamisch. Daarnaast is onze bedrijfscultuur en zijn dus m'n collega's de reden dat ik iedere dag als een blij ei in de trein stap.
Pluspunten
bedrijfscultuur, verantwoordelijkheden
Minpunten
Hoge werkdruk duurt soms te lang
3 juli 2018

Super bedankt voor deze topreview. Top dat je de moeite hebt genomen. Ga zo door blij ei! ;-)

Jong enthousiast, hard werken in een goeie sfeer.
Assistent Controller (huidige medewerker) –  Hoofddorp2 juli 2018
Het bedrijf is continu in beweging, wat je baan gevarieerd houdt. Verder zijn er genoeg uitdagingen die je samen met leuke collega’s aan kan gaan.
Pluspunten
Jong, Energiek, flexibel, creatief, snel
Minpunten
Stressvol, loon, diversiteit, druk, chaotisch
3 juli 2018

Thanks voor je rating! Blij om te horen dat je het naar je zin hebt.

Super veelzijdige werkgever met veel zelfstandigheid
Accountmanager (huidige medewerker) –  Hoofddorp29 juni 2018
In mijn werk word ik losgelaten en bepaal ik zelf hoe ik mijn werk indeel. Ondernemendheid wordt gestimuleerd, er wordt geinvesteerd in de werknemers door allerlei trainingen en coachingstrajecten en dat waardeer ik zeer. Naast incentives als het jaarlijkse festival en kick-off zijn er veel activiteiten zoals een vrijwilligersdag (een dag vrijwillig jezelf inzetten voor een goed doel, in 2018: Make a Wish), sporttoernooien en borrels.
Pluspunten
Goede work-life balans
2 juli 2018

Hey! Heel erg bedankt voor je review, goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt en blij met ons bent. Toppie!

Great company that loves its employees!
Recruiter (huidige medewerker) –  Hoofddorp28 juni 2018
YoungCapital is a great company that seeks to keep its clients, candidates and employees happy and content.
2 juli 2018

Very good to hear that! Thank you for taking your time for the review!

Een jong en innovatief bedrijf waarbij veel doorgroeimogelijkheden zijn, er veel wordt gekeken naar je ontwikkeling en het altijd MEGA gezellig is!
recruiter (huidige medewerker) –  Roermond28 juni 2018
Youngcapital staat voor jonge mensen die de wereld kunnen veroveren. Zij kunnen taboes doorbreken met hun 'nieuwe/ frisse' kijk op werkzaamheden. Het bedrijf zorgt heel goed voor haar werknemers. Om een voorbeeld hiervan te noemen, toen ik net was aangenomen kreeg ik kaartjes en bloemen van collega's. We gaan daarnaast met regelmaat leuke dingen doen zoals een escape room, het YC festival of lekker bbq'en. Er moet natuurlijk ook gewerkt worden! De werkzaamheden zijn zeer divers, zeker als je meerdere klanten hebt. Het gaat van bellen tot intakes voeren en planningen maken. Conclusie: kom bij ons werken/ stage lopen, je zult het enorm leuk vinden:)
Pluspunten
Leuke sfeer, lekker eten, leuke uitjes, fijne collega's
2 juli 2018

Hey! Wat een toffe review, goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt. We zijn ook heel blij met jou!

Hard werkende club, waarbij gezelligheid en samen successen vieren ook belangrijk worden gevonden!
Recruiter (huidige medewerker) –  Amsterdam Zuid28 juni 2018
YoungCapital is een organisatie waarbij je de mogelijkheid krijgt om verder door te groeien en jezelf te ontwikkelen. Door aan te geven wat je wilt, wordt er meegedacht hoe je dat doel kan bereiken.

Er wordt hard gewerkt, maar ook genoeg tijd besteed aan ontspanning. De successen worden zowel individueel als gezamenlijk gevierd.
Pluspunten
Gezelligheid, afwisselende werkzaamheden, doorgroeimogelijkheden
2 juli 2018

Bedankt voor je review! Top dat je even de tijd hebt genomen om wat te schrijven en goed om te horen dat je blij met ons bent. :-)

Een fijne werkomgeving waarin je genoeg ruimte krijgt je eigen weg te vinden.
Teamlead (huidige medewerker) –  Hoofddorp27 juni 2018
Tijdens mijn eerste maanden in dienst ben ik in het diepe gegooid. Ik kreeg veel ruimte om de functie vorm te geven waarvan ik dacht dat dit het best bij YoungCapital past. Naast de ruimte krijgt genoeg feedback en ondersteuning wanneer ik daar naar vraag.
Pluspunten
Tafeltennis, Flexibele werktijden, Teamuitjes
2 juli 2018

Super bedankt voor je review! Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt bij ons, toppie!

Goed opstapje maar geen blijvertje
Marketing (huidige medewerker) –  Hoofddorp27 juni 2018
De directie heeft heel veel invloed terwijl de organisatie de expertise op bepaalde vlakken heeft. Dit kan echt beter. Verder is het salaris lager dan bij concurrenten en werk je op een bedrijventerrein in Hoofddorp. Wel mooi zijn de collega's, de doorgroeimogelijkheden en de mogelijkheid om jouw ideeën tot werkelijkheid te maken.
Pluspunten
collega's, cultuur, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
laag salaris, best wel corporate, directie veel invloed, kan de groei niet bijbenen
2 juli 2018

Thanks voor je review! Top dat je even de tijd hebt genomen om wat te schrijven. Much appreciated. :-)

Energie
Accountmanager (huidige medewerker) –  Groningen27 juni 2018
Super veel energie, leuke collega's, goede feestjes! Gaaf om uit naam van YoungCapital mijn werk te verrichten. Mag zelf invulling geven aan mijn eigen functie en dat bevalt heel goed. Ook mede dankzij mijn manager uiteraard.
2 juli 2018

Goed om te horen! Thanks voor je review, fijn dat het je zo goed bevalt! :-)

Top sfeer op een leuk YoungCapital weekend!
Recruiter (huidige medewerker) –  Hoofddorp27 juni 2018
Vanaf het eerste moment tot het laatste moment heb ik genoten van het weekend. De huisjes waren erg prettig en luxe, de pre-party in 'de straat' was al super gezellig en om vervolgens naar het festivalterrein te lopen om uiteindelijk te zien wat voor een werk er staat; dat is pure klasse. Lekker eten, bar was lekker snel, de stage was super gaaf (!!!) maar bovenal was de gezelligheid en het muziek in combinatie echt optimaal. Normaal gesproken zou dit dan einde bericht zijn, maar nee hoor. Er was nog een afterparty ook! Te gaaf gewoon. Ik kan niet anders zeggen dan: please again next year!!!

Leuk om te vermelden is dat mijn vrienden (allemaal) gewoon soort van jaloers waren dat wij zoiets gaafs doen met het bedrijf, wat me extra trots maakte te werken voor YoungCapital.

Directie en management,

Thanks!
Pluspunten
Zie bericht
Minpunten
Geen minpunten
2 juli 2018

Wat super goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad! Echt heel tof. Het was ook gewoon ontzettend gaaf, je hebt helemaal gelijk. :-) In ieder geval bedankt voor je review en dat je de tijd hebt genomen om wat te schrijven!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij YoungCapital. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1