YER
Professionele maar persoonlijke begeleiding
De Yer consultant heeft onverwachte deuren voor mij geopend waardoor ik op een hele fijne functie terrecht ben gekomen. Ze hebben zoveel kennis van zaken dat ze precies de job voor mij hadden die ik zocht zonder het te weten. Fijne professionele maar ook persoonlijke begeleiding. Zij zijn heel benaderbaar en prettig in de omgang.
Inspirerend en betrouwbaar
Zeer positieve ervaring! Er is veel persoonlijke aandacht, waarbij ambitie, betrokkenheid, ontwikkeling en coaching-on-the-job voor mij het verschil maken om met YER "samen" te werken. YER heeft een mooie portefeuille van opdrachtgevers en ik ben inmiddels trots om een hele mooie opdracht te vervullen. De begeleiding is bijzonder goed te noemen. Er is regelmatig contact en ze dragen echt zorg voor de zowel opdrachtgever als de kandidaten. Tevens worden er interessante netwerkbijeenkomsten georganiseerd en bestaat er een aanbod aan opleidingen en trainingen.
Pluspunten
Persoonlijke aandacht
Eerlijk, betrouwbaar en professioneel
Via YER deta-vast contract bij opdrachtgever. Fijn en goed contact met de consultants. Meerdere contact momenten per jaar en altijd bereikbaar. Staan voor je klaar als je hulpvragen hebt en willen het beste voor jou. Consultants zijn echte professionals met verstand van hun en mijn vak.
Geen aanrader
Stellen functie mooier voor dan de werkelijkheid, bij twijfel pushen ze je om de opdracht toch aan te nemen. Consultants krijgen bonus per gesloten contract. Na plaatsing bij opdrachtgever kijken ze niet meer naar je om.

Nooit meer. Ik raad Yer ook af bij ieder bedrijf waar ik als interimmer werk.
Pluspunten
Heb ik niet kunnen vaststellen
Minpunten
Het hele business model van Yer
Je bent een nummer
Bijna een jaar (zwaar onderbetaald) gewerkt voor YER, bijna nooit contact gehad met de consultants (2x gesproken gedurende contract). Bedrijf ziet je letterlijk als een product en heeft alleen maar oog voor zelfverijking.
Pluspunten
Reiskostenvergoeding
Minpunten
Onpersoonlijk
gezellige werkomgeving met veel vrijheid
Bij YER krijg je veel vrijheid in werkzaamheden en werktijden. Alles draait om resultaten en het behalen van targets. Daarnaast wordt er veel geinvesteerd in trainingen en zijn er doorgroeimogelijkheden. Bij YER heb je je eigen succes in de hand.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden/ beloning
Minpunten
Hoge werkdruk
Niet ervaren als fijne werkomgeving
Geen klik met deze organisatie. Ik miste heel erg het werken als team. Er heerst een ieder voor zich mentaliteit
gezellig werkomgeving
leuke collega's en leidinggevende. Erg commercieel.
Pluspunten
=
Minpunten
=
Niets voor mij
Strakke targets en een prestatie cultuur. Niet mijn bedrijf
Stel een vraag over solliciteren of werken bij YER. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9
2,9