Yask
Review over Yask van een medewerker

Leuke, enthousiaste en energieke club!

18 oktober 2017
De bedrijfscultuur is positief, laagdrempelig en zit vol energie. Ondanks dat we vaak voor en bij een opdrachtgever op kantoor werken voel ik een sterke verbondenheid met de Yask organisatie. Er worden regelmatig feestjes, cursus/trainingsavonden, bijeenkomsten en zelfs een ski uitje georganiseerd die er mede voor zorgen dat deze verbondenheid versterkt wordt.

Door de veelzijdigheid aan opdrachtgevers krijg je de kans om binnen veel organisaties te werken en ervaring op te doen in de facilitaire wereld. Daarnaast krijg je voldoende gelegenheid om je kennis te vergroten/verbreden doormiddel van trainingen en/of opleidingen.
Pluspunten
De bedrijfscultuur en sfeer!
Vergelijkbare reviews
27 oktober 2017
Dezelfde functie
Facility Manager (huidige medewerker) - Noord-Holland
Werken voor Yask, betekent werken bij één van de vele opdrachtgevers. Het is erg leuk dat, ondanks dat je bij een opdrachtgever werkzaam bent, het Yask gevoel er altijd is. Dit komt door het fijne contact met het hoofdkantoor en de persoonlijke aandacht die men voor je heeft.

Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden, zowel in functie als in eventuele wisselingen van opdrachtgevers.
5 februari 2020
HR Consultant (voormalige medewerker) - Rotterdam Alexandrium
Hele hulpvaardige collega's die echt voor je klaar staan. Goede werksfeer waarin er hard wordt gewerkt maar waar wel de ruimte is voor eigen ontwikkeling en input.
Pluspunten
Open cultuur
Minpunten
bij landelijke functie veel reizen
26 augustus 2019
Helpdeskmedewerker (voormalige medewerker) - Capelle aan den IJssel
Bedrijf waar hard gewerkt wordt en veel betrokkenheid gevraagd wordt van het personeel.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Yask. Onze community staat klaar om te antwoorden.