XtraSource Reviews

5 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 9 reviews
Onprofessioneel bedrijf waar teamleiders veel liegen
Agent (voormalige medewerker) –  Enschede19 februari 2018
Niet werken hier. Zodra ze van je af willen, verzinnen ze een leugen tegen je. Heel naar.
Ontspannen werksfeer, maar geen discipline op ongemotiveerde collegas
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Hilversum5 april 2017
Mijn ervaring bij Xtrasource is niet optimaal geweest. De training van 1 week was gericht op het geven van algemene informatie en is voor mij maar met 1 ding van bijdrage geweest. De dame in de groep die in de training haar decolate dagelijks zichbaar had kreeg veel aandacht van de mannen, en uiteindelijk ook een leidinggevende functie ondanks haar gebrek aan technische kennis en gebrek aan finesse. Er waren tot 2 maanden geen feedback gesprekken om te kijken hoe het ging en toen deze er wel kwamen was de feedback algemeen en niet op de persoon gericht. Het loon was bizar laag en de pauzes werden half uitbetaald ondanks dat er gezegd is dat dit wel zo zou zijn. De klanten waren 80% van de tijd boos en enige poging van mij om aan te geven dat dit de psyche aantast van de werknemers werd gegooit op het feit dat ik mentaal instabiel zou zijn. Om de zoveel weken was er een nieuw probleem of storing waar klanten last van hadden en meerdere keren voor moesten bellen. Als de ene was opgelost was er wel weer iets nieuws, alsof het outsourced callcenter zelf de problemen creeerd waar de klanten voor moeten bellen en ze dus zo in business blijven. Nu heb ik dit eerder in een ander outsourced callcenter opgemerkt en kan ik me voorstellen dat dit standaard praktijken zijn voor deze bedrijven.

Personeel wat 91% van de werktijd op "after call" stond is pas na 1.5 maand aangesproken waarop het al snel naar 60% ging, in plaats van dat hier gewoon ontslag op volgt. Collega's die niet de juiste oplossing hadden voor de klant en deze gewoon doorverbonden hadden de hoogste aantal telefoontjes
  meer... en kregen dus het meeste lof.

De collega's waren over het algemeen van een niet nederlandse afkomst en omdat ze vaak jong waren heeft dit ervoor gezorgd dat er een sfeer was van "praat stoer en gangster" want anders hoor je er niet bij.

Er waren geregeld problemen met loon uitbetalingen, met gemiste uren. Dit werd vooral door meerdere collega's gezegd.

De kantine in het gebouw was mooi en had vriendelijk personeel. De werksfeer was ontspannen en pauzes konden om elke tijd genomen worden als er maar niet teveel in 1 keer weg gingen. Maar ik zie niet waarom je niet met z'n allen op een ontspannen manier gemotiveerd kan zijn.
Pluspunten
leuk gebouw en kantine, vrijheid met wanneer nemen van pauze
Minpunten
Pauzes niet uitbetaald, vriendjes politiek, weinig om te leren
Gezellige omgeving waar veel groei mogelijk is
Customer Service Representative (voormalige medewerker) –  Enschede8 februari 2017
Fijne werkomgeving waar naar de mens gekeken wordt, waar je gestimuleerd wordt om te groeien en alle mogelijkheden te benutten.
prima werksfeer maar een onmogelijke SLA
Call center support (voormalige medewerker) –  Enschede3 februari 2017
prima collega's, interessant werk en fijne onderlinge meertalige sfeer

Zie meer reviews over XtraSource

Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij XtraSource. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over XtraSource gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over XtraSource gesorteerd op locatie