Video afspelen via YouTube-knop
Work-on
Ontzettend fijne werkgever om voor te werken!
Work-on is een informeel, gezellig en ambitieus bedrijf om voor te werken. De cultuur voelt aan als een familiesfeer en ik kan altijd met al mijn vragen bij ze terecht. Ik voel me daarnaast gewaardeerd en serieus genomen. Ze kijken samen met mij naar mijn carrière pad en helpen bij mijn ontwikkeling.
Gave organisatie! Onderscheidende werkwijze en erg persoonlijk!
Denken echt goed met je mee, geven goede feedback en tips.
Zowel voor je sollicitatie als tijdens je werkzaamheden!!
Pluspunten
Geven snel antwoord
Minpunten
Een topcultuur: veel gezelligheid, hard werken en veel starters
Work-on is misschien geen (nog) bekend A-merk. Geen grote corporate met een gigantisch gaaf kantoor of AirRaces etc.

Nee, deze organisatie is bijzonder door de cultuur. Door de mensen die er werken. Met alle collega's is kernwaarde Plezier echt voelbaar. Iedereen pakt dagelijks de ruimte om elkaar beter te leren kennen en een harde lach is nooit ver weg.

Het snelgroeiende en jonge team bestaat voornamelijk uit starters (aangestuurd door ervaren managers). De werkdruk kan soms even flink oplopen (klanten zijn heilig) en dan stroopt iedereen zijn mauwen op en helpt elkaar. Je leert hier elke dag. Ook omdat je ontzettend veel met klanten en kandidaten aan het werk bent. Wij zijn de verbindende factor.

De leuke collega's (rond de 30), het fijne contact met klanten en kandidaten en de interne sfeer maken het een hele leuke organisatie om te werken.
Pluspunten
Werksfeer
Minpunten
Je gaat hier vrienden maken, dus als je werk/prive 100% gescheiden wil houden = no go
Fijne, sociale en geïnteresseerde organisatie
Super gave organisatie om voor te werken. Ze kijken echt naar de persoon en vinden het belangrijk dat jouw krachten op de beste manier worden ingezet! Samen met een team zorg je elke dag weer voor dat onze kandidaten de leukste banen krijgen. Je wordt getraind en er wordt gekeken naar doorgroeimogelijkheden.
Al met al, de leukste organisatie van Nederland!
Pluspunten
Leuke uitjes, vrijdagmiddagborrels en doorgroeimogelijkheden!
Minpunten
Zijn er niet :D
Bekijk meer reviews over Work-on
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Work-on. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,8
4,4
4,6
Reviews over Work-on gesorteerd op functie
Reviews over Work-on gesorteerd op locatie