Woonzorggroep Samen Reviews

Fijne organisatie met leuke collega's, met veel functionele verantwoording.
Ondersteuner (huidige medewerker) –  Schagen19 september 2019
Professionele organisatie, waarbij iedereen het gemeenschappelijk doel niet uit het oog verliest. De beste Zorg voor cliënt/bewoner.
Dit gebeurd vanuit een zeer prettige werksfeer.
Veel ontwikkelingsmogelijkheid en goede begeleiding
Stagiair (huidige medewerker) –  Schagen19 september 2019
Als stagiair bij Woonzorggroep Samen krijg ik veel ruimte om mijzelf te ontwikkelen. De collega's en de begeleider zijn daarbij ook erg behulpzaam. Woonzorggroep Samen is daarom een aanrader om stage bij te lopen.
Leuk bedrijf met gezellige collega's!
Medewerker HRM (huidige medewerker) –  Schagen18 september 2019
- Uitdagende functie;
- Mogelijkheden om door te groeien;
- leuke (werk)sfeer;
- gezellige collega's.
Werk hier al een jaar met veel plezier
Medewerker huishouding (huidige medewerker) –  Schagen17 september 2019
Een jaar geleden ben ik begonnen bij Woonzorggroep Samen in de huishouding. Ik werk hier nog steeds met veel plezier!
Uitdagende werkgever
P&O (huidige medewerker) –  Schagen17 september 2019
In mijn functie veel uitdaging en doorgroeimogelijkheden
Pluspunten
vrijheid
Doe het niet.
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Noord-Holland5 september 2019
Ze gebruiken je bij dit bedrijf. Paar maanden laten werken. Dan gooien ze je er weer uit. Niet doen dus!!!!!
Leerling verzorgende IG (voormalige medewerker) –  Schagen12 maart 2019
goeie werkplek om te leren om te gaan met werkdruk en het aanleren van vaardigheden. verder geen sociaal bedrijf.
Pluspunten
doorleer mogelijkheden
Minpunten
niet flexibel
prima werkgever, niet mijn werkveld
Welzijnsadviseur (voormalige medewerker) –  schagen, den oever, hippolytushoef17 juni 2018
Vond werken met terminale bewoners lastig, was ook moeilijk bereikbaar op de scooter
Duidelijke organisatie
WMO-medewerker (voormalige medewerker) –  Schagen19 maart 2018
Leuk om bij zoveel verschillende mensen in de huishouding te komen werken. Dit gaf veel afwisseling.
Doordat ik vakantie kracht was kwam ik echt elke keer bij andere mensen, het lijkt mij leuker om wat vaste adressen te hebben zodat je ook op het sociale vlak wat meer voor de mensen kan betekenen.
In deze periode heb ik ook een paar dagen in een verzorgingshuis gewerkt en dat vond ik leuker doordat je dan samen met collega's werkt en dezelfde cliënten tegen komt.
Prima
Gastvrouw (voormalige medewerker) –  Nieuwe-Niedorp31 januari 2018
Prima bedrijf om voor te werken. Word altijd op tijd betaald. Communicatie kan altijd beter.
Leerling verzorgende IG (voormalige medewerker) –  Schagen22 januari 2018
Pluspunten
doorleer mogelijkheden
Minpunten
niet flexibel
Lieve collega's maar een nare ervaring
verzorgende ig (voormalige medewerker) –  noord holand11 april 2016
Ik heb hier in dit bedrijf mijn ziel en zaligheid gelegd. Zorgde dat ik altijd en op ieder moment beschikbaar was. Ik besteedde mijn kinderen overal uit en dat had ik ervoor over. Ik hield heel erg veel van de mensen (pg) met wie ik werkte. Ik hoorde al snel onvrede onder het personeel, wat overigens heel aardig en behulpzaam voor mij was. Ik dacht nog dat het wel mee zou vallen. Maar helaas, toen mijn zoontje ernstig ziek was; hij haalde het bijna niet, lag anderhalve week tussen leven en dood te vechten. Je kunt het googelen, en ik vrij snel (een week) na zijn ontslag uit het ziekenhuis weer aan het werk ging, bleek dat men mij weer liever zag komen dan gaan. Ik ging voortijdig aan de slag omdat ik zo bevlogen was van mijn werk en ik graag de mensen van wie ik echt was gaan houden weer zag. Dit ondanks het zorgverlof waar ik nog ruim een maand recht op had) Dit werd mij niet rechtstreeks vanuit mijn teamleidster verteld of vanuit de directie. Mijn collega's meldden dat ze dit gehoord hadden. mijn leidinggevende had dit aan iedereen laten weten, behalve aan mij. Mijn collega's spraken hier ook schande van . De situatie was geheel buiten mijn schuld om ontstaan want dit gebeuren met mijn zoontje van 4 had niemand voorzien. Het was een hele rare ervaring. Nogmaals; collega's waren het hier geheel niet mee eens maar daar werd niet naar geluisterd. Ze zeiden dat ik echt goed was voor de mensen en ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat dat ook zo was. Ze waren echter ook bang voor hun eigen contract dus ze durfden niet hier tegen in te kaan. Ik werk altijd met mijn hart en ziel  meer... en zaligheid. Daarom wil ik deze revieuw achterlaten. Voor alle mensen die met hun hart werken. Trap er niet in. Ik ben echt heel er gekwetst hierdoor. Kijk eerst ergens anders!

Een gekwetste medewerker
Pluspunten
lieve collega's en bewoners
Minpunten
de leidinggevenden
Prettige werk omgeving en goede sfeer
Helpende plus (huidige medewerker) –  't Veld5 augustus 2015
Prettige werksfeer. Toch de zelfstandigheid in het werk maar ook het fijne van collega's in de buurt. Het contact met de cliënten is leuk.
prettige werkomgeving
Verzorgende (voormalige medewerker) –  Hippolytushoef, NH27 mei 2014
Omdat er veel bezuinigingen in de zorg zijn, worden de medewerkers tot het uiterste gedreven qua lichamelijk kunnen, de werkdruk is te groot. Veder was de collegialiteit goed. De zorg voor de ouderen wordt hier wel goed opgepakt.
Pluspunten
veel mogelijkheden om kennis te vervaren
Minpunten
zeer grote werkdruk.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Woonzorggroep Samen. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Woonzorggroep Samen gesorteerd op locatie