Woonzorg Nederland Reviews

Prettige werkomgeving
Projectleider ICT (voormalige medewerker) –  Amstelveen24 augustus 2017
Informele werksfeer waarin zelfstandigheid gewaardeerd wordt.
leiderschap
Administratief medewerker / Secretaresse (voormalige medewerker) –  Amsterdam28 februari 2017
Ik heb een jaar gewerkt, de sfeer met de directe collega's was prettig. Het ontbrak duidelijk aan leiderschap.
Een organisatie in voortdurend verandering met betrokken medewerkers en heart voor de klant
Clustermanager (voormalige medewerker) –  Amstelveen, NH14 januari 2016
Typische dag is voor 40%en 60% reageren op onverwachte gebeurtenissen. Een bewonerscommissie in rep en roer, een calamiteit bij een complex...

Leukste van de baan is de afwisseling. Op één dag zit je om tafel met de zorgpartij over bundelen van krachten en samenwerking, met de technische projectleider over lange termijn onderhoud, en met de bewonersconsulent over de servicekosten en verhuur.

Je verantwoordelijkheid is kortom breed en je krijgt de ruimte om "ondernemerschap" een eigen invulling te geven. Uiteraard binnen kaders van budget, verhuurbaarheid en in overleg met specialisten zoals technisch projectleider en vastgoed deskundige.

En met ruimte moet je kunnen omgaan. Soms even zoeken maar erg motiverend en leuk!
Pluspunten
Zelfstandigheid
Minpunten
nooit echt vrij zijn, altijd bereikbaar
zelfstandige werkomgeving
Beheerder Bewonersconsulent (voormalige medewerker) –  Emmeloord, Meppel, Steenwijk, Zwolle, Heerenveen20 augustus 2015
Bij Woonzorg Nedrland heb ik altijd met veel plezier gewerkt. De veelzijdigheid van de functie beheerder/bewonersconsulent was op mijn lijf geschreven. Het omgaan met bewoners, het klantgericht werken, het sociale vlak en vooral ook het technische aspect waaronder de contacten met aannemers gaf mij een enorme voldoening. De onderlinge verstandhouding met collega's was altijd heel leuk en ongedwongen. Men kon op elkaar bouwen. De collegialiteit was groot. Helaas is door verschillende reorganisaties de werkdruk dusdanig groot geworden, dat er geen tijd meer was voor het sociale aspect naar bewoners toe en trad de verzakelijking in. Ik heb in mijn loopbaan ontzettend veel geleerd en hoop dan de knowhow in mijn volgende functie kwijt te kunnen.
Pluspunten
fantastisch werk!
Minpunten
hoge werkdruk
Gezellige werkomgeving waar het aankomt op zowel individueel als teamwork
Medewerkster Common Services (huidige medewerker) –  Amstelveen, NH8 april 2015
Tijdens het afrekenseizoen hard, secuur werken.
Leuke afwisselende functie waarbij het klantcontact een fijne afwisseling was voor de dagen in de cijfertjes.
Leuke groep gezellige hardwerkenden collegaas
Pluspunten
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
reorganisatie
Prettige werksfeer
Common Services (huidige medewerker) –  Amstelveen, NH18 december 2014
Mogelijkheden tot volgen van een opleiding.
Fijne werksfeer, aardige collega's.
Prima tijd gehad.
Lieve collegas en goed samenwerken
Medewerker verhuur administratie (voormalige medewerker) –  Amstelveen, NH16 december 2014
Iedereen is gelijk. En als een collegaergens tegen aan loopt mekaar helpen. Het is zo leuk als je mensen blij kunt maken met een nieuwe woning. En ook buiten kantoor met elkaar leuke dingen doen samen uit eten.
Heel veel vrijheid gekregen en goed benut alleen maar lof van collega's en bewoners
Overleg voeren bij problemen met projectleider (voormalige medewerker) –  Amstelveen9 december 2014
Elke dag was weer een verassing wat er op je pad komt. Alle technische werkzaamheden met veel plezier gedaan van klemmende deur, mensen uit liften gehaald, klein installatiewerk.woning inspectie,complex schouwen en nog veel meer elke dag weer wat nieuws.
Hele leuke collega's een heel leuk team
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Woonzorg Nederland. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Woonzorg Nederland gesorteerd op locatie