Video afspelen via YouTube-knop

WestCord Hotels Reviews

top locatie
Cateringmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam-Zuid27 februari 2019
top locatie mbt openbaar vervoer. goede sfeer op het werk. voornamelijk jonge mensen werken bij de catering afdeling. veel uitzendkrachten dus vooral met mensen werken die je nauwelijks leert kennen.
best time
F&B medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam22 november 2018
fijne familie bedrijf. Het was voor mij een hele mooie tijd om daar stage te mogen lopen en daarna ook nog eens voor jullie te gaan werken. WestCord Fashion hotel in Amsterdam.
gezellig team en daar is alles mee gezegd
stagiaire (voormalige medewerker) –  Gemeente Terschelling30 september 2018
Het is een geel gezellig team, alleen de manager was verschrikkelijk en daardoor ook erg veel wisseling in personeel omdat er veel ontslagen werden en veel ontslag namen. Weinig vastheid in het team. En ze maken graag gebruik van je als stagiaire. Stond daar hele dagen dat restaurant in m'n eentje te draaien als stagiaire van 17 maar werd wel verwacht dat ik alles al snapte en wist van de horeca.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
hork van een manager
Geen pauze
Chef de partie (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 juli 2018
Er word verwacht dat je in je 1 tje minimaal 200 man ontbijt verzorgt , maar dat is niet te doen omdat er ook word verwacht dat je live cooking doet zoals ommeletten gepocheerde eieren etc.
Geen tijd voor pauze ongezellig team.
Familie gevoel op werk.
Supervisor front office (huidige medewerker) –  Amsterdam West25 juli 2018
Werken bij het westcord art hotel is een uitdaging.
Je weet nooit wat de dag je brengt.
Dit maakt het werken bij Westcord Art zo leuk.
Iedere keer een ander verhaal als je thuis komt of een gebeurtenis die je niet zal vergeten. zoals een huwelijks aanzoek of een verjaardag.

Wanneer er iets gebeurt wat niet alleen valt op te lossen dan staat het team klaar om mee te denken en te helpen.
Zo proberen wij met elkaar te streven naar perfectie.
Het team is hecht en we steunen elkaar door dik en dun.
Vandaar ook het familie gevoel.

Ik zou hier niet zo snel vertrekken omdat ik me niet kan voorstellen dat het ergens anders beter is.

Rianne G.
Pluspunten
Familie
Professionele en gezellige werksfeer
Banquet Sales Coordinator (huidige medewerker) –  Westcord Art Hotel Amsterdam25 juli 2018
Een typische dag bij Westcord Art Hotel, begint al bij de eerste groet aan je collega’s. Je kent zowel het keuken, Housekeeping, technische dienst personeel. Dit zorgt ervoor dat je dagelijks als team samenwerkt zodat alles goed verloop en om elkaar te ondersteunen waar nodig is.

Ik hou me vooral bezig met Groepen en evenementen binnen het Hotel. Dit zorgt ervoor dat mij dag indeling zeer divers is en veel mogelijkheden aanbiedt. Dit kan zijn tot groepsoffertes maken, facturen controleren, opties checken, after sales bellen, groepen voorbereiden voor de komende week, op de vloer de operaties ondersteunen bij groepen en nog meer.

Het management denkt ook mee en helpt ook zeker wanneer het nodig is, om jou potentie uit de functie te halen en meer. Gezellige werkzveer en omgeving en ruimte om mee te denk met nieuwe ideeen.
Voelt als thuis komen
Reserveringsmedewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam25 juli 2018
Het WestCord Art is een erg fijne werkplek, Dit hotel voelt als een familie waar je altijd je eigen input en inspiratie kwijt kan.
Mooi bedrijf van een goede keten
Front Office Manager (huidige medewerker) –  Terschelling18 juli 2018
WestCord Hotel Schylge is een mooi bedrijf waar de gast voorop staat.
Pluspunten
Gezellig team
Leuk en gezellige bedrijf!
Front Office Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam17 juli 2018
Geen dag is hetzelfde, altijd uitdagend en er hangt een goede sfeer in het hotel.
Pluspunten
Sfeer
Voel je welkom bij WestCord Hotels
Booking Office Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam16 juli 2018
Ik werk al bijna 13 jaar voor WestCord Hotels. Eerst begonnen in het WestCord Art Hotel als F&B supervisor en sinds 9 jaar werkzaam bij het WestCord Fashion Hotel op de afdeling reserveringen.

Gastvrijheid staat op nummer 1 bij WestCord. Elke dag is anders, maar het draait natuurlijk altijd om de gast. Er hangt altijd een gemoedelijke sfeer en iedereen staat voor elkaar klaar.

Doorgroeimogelijkheden zijn goed mogelijk!
Pluspunten
Gezellige sfeer
Minpunten
voor mij geen minpunten
Wat een fantastische familie!
Supervisor (huidige medewerker) –  Amsterdam14 juli 2018
Nu sinds enkele maanden in dienst bij het Westcord Art Hotel. De enige dag is het nog leuker als de andere!

Een dynamische werksfeer waar iedereen zijn energieke ei kwijt kan.

Door het gezellige team ontwikkel je al snel een familiegevoel in deze organisatie. Ook het management is erg betrokken.

Elke dag streven we naar een perfecte gastenservice en mooie herrineringen voor al onze bezoekers.
Pluspunten
Heerlijke personeelsmaaltijden!
Mwua
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Ameland28 juni 2018
Mwua.. westcoard had ik meer van verwacht. Helaas al snel weer men functie als kok opgepamt wat betreft cao voorwaarden.

Salaris vond k onder de maat wat betreft werkzaamheden. Collegas waren gezellig.

En kwa overnachtwn op eiland prima alleen mij de vraag iemand van 30 kan je niet in een hok vol 19 tot 21 zetten dat werkt niet
Minpunten
Teveel eigen bijdrage wat betreft personeels kosten.
Front office westcord delft
Receptionioniste/bediening (huidige medewerker) –  Delft19 april 2018
Het leukste vind ik het werken in ons gezellige team en de positieve instelling van dit hotel! We zijn echt een team en had al vanaf dag 1 een warm welkom gevoel. We hebben allemaal hetzelfde doel en helpen elkaar altijd graag waar nodig. Ook het management heeft deze instelling en werkt net zo hard mee. Soms is de werkdruk hoog maar de waardering die je hiervoor krijgt heb ik niet eerder mee gemaakt. Omdat onze hotelmanager loyaliteit en positiviteit heel belangrijk vind, neemt het team dit ook over en dat maakt de werksfeer erg fijn!
Pluspunten
Werksfeer, collegialiteit
Minpunten
Soms hoge werkdruk
Gezellige werkplek voor mensen die niet bang zijn om hard te werken!
Allround hospitality representative (huidige medewerker) –  Delft18 april 2018
Ik vind het WestCord een fijne plek om te werken. Het voelt als thuis. Ik kan met iedereen een fijn gesprek voeren. We zijn echt 1 team en 1 taak. Als het er op aan komt kan je op iedereen rekenen. Dat maakt de functie ook erg leuk. Allround betekend dan ook echt allround en het maakt je dag elke keer weer anders. Het is hard werken, maar met de juiste mensen maakt dat niks uit. Ik ben tevreden als ik naar huis ga en als alles weer goed is gegaan. Wie komt ons team versterken?
Prettige werkgever die ruimte en vertrouwen geeft.
General Manager (huidige medewerker) –  Delft15 april 2018
WestCord Delft is onderdeel van WestCord Hotels. Een familiebedrijf dat van oorsprong van Vlieland komt. Een hele prettige werkgever die ruimte geeft voor eigen initiatieven en vertrouwen geeft om de klus te klaren. De focus ligt op gastvrijheid en het leveren van kwaliteit. Alle randvoorwaarden zoals een kwalitatief hoogstaand product worden verzorgd. Hoewel sommige zaken gecentraliseerd zijn ligt er veel verantwoordelijkheid in de hotels zelf. Niet alles is gekaderd en er is ruimte voor eigen inbreng en initiatief. De beste ideeën worden weer als 'best practice' voor de andere hotels gebruikt. De organisatie is plat, de lijnen zijn kort en informeel. Gedegen en moderne financiële organisatie met instrumenten die je helpen te sturen op KPI's als loonkosten, foodcost etc. Er heerst een prettige no-nonsense cultuur in de bedrijven.
Pluspunten
Prettige werksfeer, korte lijnen, ruimte voor lokaal initiatief, No-nonsense cultuur.
Minpunten
Aanbod aan trainingen ontwikkeling.
Gezellig hotel met een fijne werksfeer!
Front Office medewerker (huidige medewerker) –  Delft13 april 2018
Het is fijn werken bij de Front Office in het Westcord Hotel in Delft. Door te werken in een klein team op een afdeling waar geen dag hetzelfde is, zie ik iedere dag als een uitdaging. Ik haal voldoening uit positieve feedback van gasten. Iedere gast is uniek en daarom proberen wij ieders verblijf persoonlijk te maken. Dat staat bij ons hoog in het vaandel!

Dit hotel geeft mij de ruimte om mee te denken hoe we de gasttevredenheid kunnen overtreffen en staat open voor veranderingen. Samen denken, samen doen!
Pluspunten
Werkzaamheden zijn divers, leuk team!
Minpunten
De frontoffice is hét aanspreekpunt van het hotel en kan soms voor drukke momenten zorgen, waarin je snel moet kunnen schakelen.
Leuk hotel om te werken!
Rooms Division Manager (huidige medewerker) –  Delft12 april 2018
Ik werk hier inmiddels ruim 3 jaar en heb het nog steeds erg naar mijn zin. Er hangt een goede werksfeer en naast hard werken is ook humor erg belangrijk. Leuk om te zien dat de verschillende afdelingen samenwerken waardoor we een echt team zijn. Ook buiten werk worden er regelmatig leuke activiteiten door collega's georganiseerd. Positief vind ik dat input voor nieuwe ideeën en/of wijzigingen gewaardeerd wordt. Kortom, ik kan deze werkgever zeker aanbevelen!
Pluspunten
Goede sfeer, ruimte voor (creatieve) ideeën, humor, teamspirit
Het WestCord Hotel Delft is een leerzaam maar vooral gezellige werkomgeving.
Receptioniste (voormalige medewerker) –  Delft12 april 2018
Ik heb bij het WestCord Hotel Delft gewerkt als Front office medewerker. Ik heb hier een zeer leuke periode gehad.
Het WestCord hotel is een hecht team! Je kan bij iedereen terecht en wordt altijd goed samengewerkt.
Het management is ook heel erg betrokken en helpen vaak genoeg ook mee in de lobby, receptie en het restaurant.
Het WestCord hotel leert je veel nieuwe dingen en het is een hele leuke ervaring.
Pluspunten
Leuke werkomgeving
Fijne werkomgeving met leuke collega's
Banquet Sales (huidige medewerker) –  Delft12 april 2018
WestCord Hotels is een keten waar je voor wilt werken. Bestaande uit stuk voor stuk bijzondere hotels!
Bij WestCord Hotel Delft is een prettige werksfeer met leuke collega's die voor elkaar klaarstaan. Ongeacht op welke afdeling je werkt. Onze gasten zijn het belangrijkst en als team wordt er hard gewerkt om de verwachtingen van elke gast te overtreffen!
Leuke en dynamische werkomgeving, elke dag is weer anders!
Sales Manager (huidige medewerker) –  Delft12 april 2018
WestCord Hotel is een hele leuke werkgever en een uitdagende werkomgeving. Dagelijks ontmoet je weer andere gasten met een bijzonder verhaal en dat maakt het werken bij WestCord interessant en elke dag anders. Gastvrijheid staat voorop en proberen we met ons allen uit te stralen. De lijnen zijn kort tussen het management en de werknemers wat zeer prettig wordt ervaren. Samen zijn we een team en zorgen we ervoor dat de gasten zich echt thuis voelen!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij WestCord Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over WestCord Hotels gesorteerd op locatie