WestCord Hotels
Ik heb er 4 dagen stage gelopen dus kan niet heel veel zeggen, maar toen ik er was kreeg ik een goeie indruk van het hotelleven en werd ik goed opgeleid.
Erg leuke en flexibele sfeer ik zou er graag nog willen langs gaan
Ben een aantal jaren werkzaam geweest voor deze hotelketen. Veel splitdiensten, betalen voor kost/inwoning, onwijs hoge werkdruk, veel verloop personeel, laag salaris en overuren worden niet altijd betaald. Tijdens shift wordt je aan je lot overgelaten, je kunt niet rekenen om MT. Die voeren niet zoveel uit. Te weinig personeel, dit is op alle afdelingen van toepassing. Je werkt je helemaal kapot. Lijkt wel slavenkamp.
Gelukkig weet ik nu dat het ook anders kan en werk al jaren vol tevredenheid bij een andere hotelketen.
Pluspunten
Mooie locatie, meestal leuke collega's, maar wisselt veel
Minpunten
Slecht salaris, overuren worden niet betaald, personeeleten slecht, geen begeleiding MT
Een strafkamp,
Ik werkte in vlieland de heenreis werd vergoed, de terugreis niet.

Ik was daar via een uitzendbureau.

Ik werkte intern ik moest 12,50 per dag betalen.

En maakte weinig uuren ik heb dus vooral betaald om werk te hebben.
Prachtig bedrijf om voor te werken. Leuke collega's en hotel managers. De directie is zeer betrokken. Gewoon een fijn bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
Te veel om op te noemen!
Minpunten
Kleding en salaris
I learnt how to work in a fast paced environment to achieve excellence.
A typical day is always busy but management are always considerate and gave us the space to function well
Ik werk nu al 10 jaar bij westcord waarvan 6 jaar bij westcord hotel Schylge en ik doe dit nog steeds met heel veel plezier ik kan het iedereen aanraden
Als stagiaire werd ik aan mijn lot overgelaten in het restaurant. Hier was geen restaurantmanager meer aanwezig (ontslag genomen). Als 1e jaar student werd mijn werk niet altijd als goed ervaren. Ik had dan ook geen leermeester meer boven mij, en moest alles zelf uitzoeken. Ook in andere hotels van WestCord gewerkt, hier was de sfeer overduidelijk beter. Ook richting het personeel.
top locatie mbt openbaar vervoer. goede sfeer op het werk. voornamelijk jonge mensen werken bij de catering afdeling. veel uitzendkrachten dus vooral met mensen werken die je nauwelijks leert kennen.
fijne familie bedrijf. Het was voor mij een hele mooie tijd om daar stage te mogen lopen en daarna ook nog eens voor jullie te gaan werken. WestCord Fashion hotel in Amsterdam.
Het is een geel gezellig team, alleen de manager was verschrikkelijk en daardoor ook erg veel wisseling in personeel omdat er veel ontslagen werden en veel ontslag namen. Weinig vastheid in het team. En ze maken graag gebruik van je als stagiaire. Stond daar hele dagen dat restaurant in m'n eentje te draaien als stagiaire van 17 maar werd wel verwacht dat ik alles al snapte en wist van de horeca.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
hork van een manager
Er word verwacht dat je in je 1 tje minimaal 200 man ontbijt verzorgt , maar dat is niet te doen omdat er ook word verwacht dat je live cooking doet zoals ommeletten gepocheerde eieren etc.
Geen tijd voor pauze ongezellig team.
Pluspunten
Werken bij het westcord art hotel is een uitdaging.
Je weet nooit wat de dag je brengt.

Dit maakt het werken bij Westcord Art zo leuk.

Iedere keer een ander verhaal als je thuis komt of een gebeurtenis die je niet zal vergeten. zoals een huwelijks aanzoek of een verjaardag.

Wanneer er iets gebeurt wat niet alleen valt op te lossen dan staat het team klaar om mee te denken en te helpen.

Zo proberen wij met elkaar te streven naar perfectie.

Het team is hecht en we steunen elkaar door dik en dun.

Vandaar ook het familie gevoel.

Ik zou hier niet zo snel vertrekken omdat ik me niet kan voorstellen dat het ergens anders beter is.

Rianne G.
Pluspunten
Familie
Minpunten
Een typische dag bij Westcord Art Hotel, begint al bij de eerste groet aan je collega’s. Je kent zowel het keuken, Housekeeping, technische dienst personeel. Dit zorgt ervoor dat je dagelijks als team samenwerkt zodat alles goed verloop en om elkaar te ondersteunen waar nodig is.

Ik hou me vooral bezig met Groepen en evenementen binnen het Hotel. Dit zorgt ervoor dat mij dag indeling zeer divers is en veel mogelijkheden aanbiedt. Dit kan zijn tot groepsoffertes maken, facturen controleren, opties checken, after sales bellen, groepen voorbereiden voor de komende week, op de vloer de operaties ondersteunen bij groepen en nog meer.

Het management denkt ook mee en helpt ook zeker wanneer het nodig is, om jou potentie uit de functie te halen en meer. Gezellige werkzveer en omgeving en ruimte om mee te denk met nieuwe ideeen.
Het WestCord Art is een erg fijne werkplek, Dit hotel voelt als een familie waar je altijd je eigen input en inspiratie kwijt kan.
WestCord Hotel Schylge is een mooi bedrijf waar de gast voorop staat.
Pluspunten
Gezellig team
Geen dag is hetzelfde, altijd uitdagend en er hangt een goede sfeer in het hotel.
Pluspunten
Sfeer
Ik werk al bijna 13 jaar voor WestCord Hotels. Eerst begonnen in het WestCord Art Hotel als F&B supervisor en sinds 9 jaar werkzaam bij het WestCord Fashion Hotel op de afdeling reserveringen.

Gastvrijheid staat op nummer 1 bij WestCord. Elke dag is anders, maar het draait natuurlijk altijd om de gast. Er hangt altijd een gemoedelijke sfeer en iedereen staat voor elkaar klaar.

Doorgroeimogelijkheden zijn goed mogelijk!
Pluspunten
Gezellige sfeer
Minpunten
voor mij geen minpunten
Nu sinds enkele maanden in dienst bij het Westcord Art Hotel. De enige dag is het nog leuker als de andere!

Een dynamische werksfeer waar iedereen zijn energieke ei kwijt kan.

Door het gezellige team ontwikkel je al snel een familiegevoel in deze organisatie. Ook het management is erg betrokken.

Elke dag streven we naar een perfecte gastenservice en mooie herrineringen voor al onze bezoekers.
Pluspunten
Heerlijke personeelsmaaltijden!
Mwua.. westcoard had ik meer van verwacht. Helaas al snel weer men functie als kok opgepamt wat betreft cao voorwaarden.

Salaris vond k onder de maat wat betreft werkzaamheden. Collegas waren gezellig.

En kwa overnachtwn op eiland prima alleen mij de vraag iemand van 30 kan je niet in een hok vol 19 tot 21 zetten dat werkt niet
Minpunten
Teveel eigen bijdrage wat betreft personeels kosten.
Het leukste vind ik het werken in ons gezellige team en de positieve instelling van dit hotel! We zijn echt een team en had al vanaf dag 1 een warm welkom gevoel. We hebben allemaal hetzelfde doel en helpen elkaar altijd graag waar nodig. Ook het management heeft deze instelling en werkt net zo hard mee. Soms is de werkdruk hoog maar de waardering die je hiervoor krijgt heb ik niet eerder mee gemaakt. Omdat onze hotelmanager loyaliteit en positiviteit heel belangrijk vind, neemt het team dit ook over en dat maakt de werksfeer erg fijn!
Pluspunten
Werksfeer, collegialiteit
Minpunten
Soms hoge werkdruk