Werkis
gezellige werkplek
het was erg prettig hier de werkzaamheden uit te voeren alleen jammer dat er geen vastigheid aangeboden werd.
Veel beloven maar niets waar maken
Gesolliciteerd op een voor mij passende vacature die mooier gemaakt werd dan werkelijk was, mede door dat deze vacature geeneens bestond.

Met allerlei valse voorwendselen op een maandagmorgen naar Kampen gelokt, waarbij het gesprek helemaal niet over de desbetreffende vacature ging, echter doodleuk ter plekke vermeldt werd dat heel toevallig ook op dezelfde maandag de vacature plotseling vervult was. Met allerlei leugens gelokt met de bedoeling om mij in te zetten voor de rottigste klussen bij de slechtste opdrachtgevers die totaal geen respect hebben voor de mensen die voor hun werken.

Daarbij hebben zij mij allerlei dingen toegezegd, die tot op de dag vandaag nooit en helemaal niets zijn nagekomen, en achteraf allemaal leugens waren, waarbij ik het gevoel had gekregen, dat dit uitzendbureau alleen maar aan zichzelf denkt, en werd niet als mens, maar voor een zoveelste nummer aangezien, tevens onfatsoenlijk, respectloos afgeschilderd en afgeserveerd werd.
Enthousiaste medewerkers
Goed sollicitatiegesprek gehad en een super baan aan overgehouden.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Werkis. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Werkis gesorteerd op locatie