WerkenindeWellness.nl Reviews

17 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 23 reviews
Nuchtere organisatie
Masseur (huidige medewerker) –  Bleiswijk7 maart 2019
Nuchtere organisatie zonder poespas. Heel leuke collega's en indien je jezelf laat zien zijn er bijzonder veel doorgroei mogelijkheden. Het moet wel uit jezelf komen, maar dan zijn er echt kansen.
Pluspunten
Leuke collega's, nuchtere organisatie, geen 9-17 cultuur
Leuke, flexibele baan
Bediening (huidige medewerker) –  Elysium Bleiswijk4 maart 2019
Leuke werkplek waar geen dag hetzelfde dag! Veel afwisseling in het werk, waardoor ik op verschillende plekken kan staan. Dit maakt mijn werk uitdagend en kan ik ervoor zorgen dat gasten een onbezorgde dag hebben.
Daarnaast heb ik aangegeven dat ik wel zou verder willen groeien als 1e medewerker of floormanager. Deze mogelijkheden worden nu bekeken en blijven wij over in gesprek.

Daarnaast is het prettig dat ik niet elk weekend hoef te werken. Echt een pluspunt.

Op drukke dagen is het hard door werken.
Pluspunten
Entree vouchers eens per zoveel maanden
Slecht
Horecamedewerker (huidige medewerker) –  Bleiswijk4 februari 2019
Niet aan beginnen ze laten je lopen borden opruimen en scheeuwen tegen je. Als je naar een manager gaat wordt je aangekeken verder niks.er wordt gezegd dat je benzine vergoeding krijgt niks gekregen. De mensen die in de keuken werken hebben bijna allemaal een psychische of lichamelijke beperking. Eerste medewerkers daar wil je echt niet door aangesproken worden meer scheeuwen ben je net grofvuil veel uitzendkrachten daardoor zien weg gaan omdat ze een vinger in de pap hebben en vriendjes politiek spelen. eten die je daar moet serveren zitten haren in. en prijzen voor sla schaam jeje echt diep veganisten is niks voor! Koks doen er niks aan worden boos op personeel. wijn wordt in koemelk glazen gereserveerd omdat glas op is.lepels zijn op.drank loopt elke dag vast waardoor gasten half uur moeten wachten op eten en drinken. echt slecht en slecht salaris voor de werkzaamheden die je moet doet. Recensies op internet van gasten liegen er niet om. Personeel vaak ziek vallen flauw hebben lichamelijke klachten. Denk er 2 keer overna. Lunche moet je zelf voor zorgen. Of 3,50€ betalen bij receptie.
Pluspunten
Wisselende diensten
Minpunten
Onbeschoft personeel
Een drukke werkomgeving met weinig kans om door te groeien.
Medewerkster bediening (huidige medewerker) –  Bleiswijk11 september 2018
Elysium is het grootste wellnessresort van Nederland en aangesloten bij IWR. Op hele drukke dagen kan het gastenaantal oplopen tot ongeveer 1300 á 1400. Je verveelt je dus nooit, wat ook wel fijn is, maar de werkdruk is hierdoor vaak erg hoog. Gelukkig ben ik vrij stressbestendig. Het is alleen jammer dat er weinig tijd overblijft om daadwerkelijk service te verlenen aan alle gasten, omdat het er teveel zijn en er te weinig personeel is. Het tekort aan personeel komt ook doordat ze na 2 jaar geen vaste contracten geven.

Onderling is het erg gezellig met collega's en ik vind het ook leuk om dynamiek in mijn werk te hebben zodat ik niet steeds met hetzelfde bezig ben.
Pluspunten
Gezellige collega's en de roulatie in werk
Minpunten
Hoge werkdruk
Druk en chaotisch
Bediening (voormalige medewerker) –  Bleiswijk13 augustus 2018
Een erg leuk bedrijf maar erg chaotisch op de werkvloer.
Geen uitleg of ingewerkt worden maar direct op de werkvloer waar de fouten die je maakt je wel aangerekend worden.
Tijdens 9 uur shift alleen een half uurtje pauze en met ruim 1000 gasten per dag is dat moeilijk volhouden.
Door de drukte ook weinig gastvriendelijk bij klachten van gasten.
Te weinig mensen achter de drankenuitgifte in tegenstelling tot het aantal mensen die de bestellingen opnemen.
Als er 5 opnemen en elke minuut 1 bestelling doorzetten dan heb je binnen 10 min 50 orders binnen die degene achter de bar nooit alleen kan afwerken.
Spoelkeuken heeft een uur pauze op hele drukke momenten en niemand die het over neemt behalve een collega van de bediening die dan af en toe snel naar binnen rent om de afwas weg te werken dus tijdens dat uur een tekort aan glaswerk aan de bar bovenop alle drukte.
Stressvol werken met een aantal hele leuke collega’s maar ook die minder collegiaal zijn,de zogenaamde azijnzeikers.
Het werk is leuk maar erg druk en veel te chaotisch.
Als je daar aan kunt wennen dan is het een leuke baan.
Pluspunten
Gezellige gasten
Minpunten
Vermoeiende werkvloer
Een goede sfeer met doorgroeimogelijjkheden
Bediening (huidige medewerker) –  Hierden6 augustus 2018
Ondanks dat ik er nog niet lang werk, kan ik zeggen dat ik met plezier naar mijn werk rij en dat ik me er welkom voel. Er hangt een goede sfeer, mensen staan voor elkaar klaar en geen dag is hetzelfde!

(werkt voor mij erg prettig omdat elke dag zo weer een uitdaging is)

Ik vind dat er de eerste periode een goede begeleiding is geweest met betrekking tot het inwerken. Er komt veel op je af, maar dat is in iedere nieuwe werkomgeving zo.

Met een dosis eerlijkheid, een open houding en de wil om te werken pas je hier goed in het team. Een team van jong en minder jong geeft een mooie balans.

Ik ben blij dat ik hier terecht ben gekomen omdat ik hier mijn ei kwijt kan en me gewaardeerd voel!
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden. Veelzijdig. Uitdaging.
Hard werken voor weinig.
Horecamedewerker (voormalige medewerker) –  Hierden13 juli 2018
Heel hard werken in de horeca voor weinig geld. Er mag weinig tot niks, soort van strafkamp. Geen eten, minimaal drinken. 1 korte pauze over een mega lange werkdag.
Weinig waardering van hoger af, minimale personeels inzet op mega drukke dagen.
Negatieve sfeer. Conclusie, geen goede werkgever.
Pluspunten
Gratis entree
Minpunten
Lange dagen, slecht loon, slechte overige voorwaarden.
Geweldig bedrijf. Al jaren naar mijn zin!
Kok (voormalige medewerker) –  Hierden11 april 2018
Geweldig bedrijf. Werk al jaren met heel veel plezier hier, ik het iedereen aanraden.
Pluspunten
Goede werksfeer
Slavendrijvers
Horecamedewerker (voormalige medewerker) –  Hierden9 april 2018
Ga er nooit werken. Ze behandelen mensen erg slecht.
Pluspunten
Je ziet een hoop op een dag.lol
Minpunten
Geen respect, slavendrijvers
Slecht bedrijf wordt veel geroddeld in de spoel keuken
Spoelkeukenmedewerker (voormalige medewerker) –  Hierden5 april 2018
Zeer slechte communicatie,wordt veel geroddeld als je ergens mee zit dan wordt het van de tafel afgeveegd.
Mensen die er langer werken,denken dat ze je kunnen behandelen als een hond, als de chefs niet in de buurt zijn.als je zelf ontslag neemt dan zegt de jongere generatie dat je ontslagen bent.tip als je daar wilt komen werken wees dan op je hoede.
Pluspunten
Niks
Minpunten
Slechte managers
Zeer slechte arbeidsomstandigheden
Horeca mederwerker (voormalige medewerker) –  Hierden13 december 2017
Zeer slechte arbeidsomstandigheden. In de zomer erg warm, krijgt soms geen eens pauze ook als het even stil is mag je niet even 5 minuten zitten. Het is alleen maar rennen en racen uren lang achter elkaar.
Management is erg vervelend, geven nergens om, maken de grootste heisa als je vrij wilt vragen.
Zelf werkte ik in de bediening, weet niet hoe het op de andere afdelingen is.

Geen goede woorden voor over.
Pluspunten
Minpunten
geen tegemoetkomingen van het bedrijf naar personeel zoals bvb een vergoeding van avondeten.
fijn collegiaal beauty team, in een groot wellnesbedrijf
Sportmasseur (voormalige medewerker) –  Emst11 april 2017
De hele dag op de benen staan en fysiek uitdagend werk doen in een fijn team van masseurs en schoonheidsspecialistes.
Werken in de avonden en weekenden. Topdrukte tijdens feest- en vakantiedagen.
Heel veel ervaring opdoen en contact met een enorme diversiteit aan gasten waarbij deze gasten over het algemeen naakt of in badkleding zijn.
Je moet fit, gastvrij en discreet zijn.
Pluspunten
Veel Collegialiteit
Minpunten
fysiek zwaar
Gezellige werksfeer
Bediening (voormalige medewerker) –  Hierden21 januari 2017
Horeca is en blijft aantrekkelijks ondanks je vaak lange dagen maakt, en dus weinig prive kan doen. maar dat maakte niet uit vanwege leuke collega's en goede sfeer
Druk en hard werken
kok (voormalige medewerker) –  bleiswijk13 december 2016
druk en hard werken , leuke collega's in de keuken

de mensen van bovenaf verpesten de leuke sfeer
Gezellige collega's
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Hierden20 juni 2016
Het was zeer leerzaam ik heb veel massage's geleerd. Veel zelfvertrouwen dat ik goed kan masseren
Pluspunten
Veel pauze's
Minpunten
Zwaare massage's
Snel lerende enthousiaste zorgmedewerkster
Beauty Medewerker (voormalige medewerker) –  Hierden11 april 2016
Leuk bedrijf, maar beperkte doorgroei mogelijkheden.
Erg naar mijn zin, alleen wil ik toch graag terug in de zorg.

Zie meer reviews over WerkenindeWellness.nl

Stel een vraag over solliciteren of werken bij WerkenindeWellness.nl. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over WerkenindeWellness.nl gesorteerd op locatie