Welzorg
Veel geleerd werken met anderen collegas, vrijdag met collegas samen uit eten
Jing bedrijf met veel kinderziektes,en amateuristische aanpak van managers.
goed sfeer en mogelijk heden om door te groeien in het bedrijf
Pluspunten
goede sfeer
Minpunten
managment is de baas en luisterd niet naar mensen op de vloer
Een fijne werkgever, waarin ik mijzelf goed heb kunnen ontwikkelen.
Werken met mensen en het onderweg zijn met of zonder geplande route. Graag de medemensen een oplossing aandragen. Een zelfstandig zijn..
Pluspunten
Bedrijfsbus
Minpunten
Elk weekend werken
Toen ik solliciteerde werd al aangegeven dat het geen gespreid bedje is. Er waren veel veranderingen. In het jaar dat ik er gewerkt heb, heb ik 6 leidinggevenden gehad. Dat alleen zegt al iets over het verloop. Daarbij moet je stevig in je schoenen staan, zijn veel ontevreden klanten, wisselde collega's en een roosterplanning die ongunstig is.
Maar ondanks dat moet je er samen iets van maken. Ik heb mijn schouders eronder gezet, probeerde elke dag positief te gaan werken en dit ook uit te stralen en collegiaal te zijn naar elke nieuwe medewerker. Door deze openheid en positiviteit kreeg ik de kans om vraagbaak te worden. Een groep mensen die tussen de medewerkers en leidinggevende instaat. De collega's helpt, uitlegt hoe de werkwijze is en de systemen werken. Maar ook bij de leidinggevende aangaf als er trainingen moesten komen, aanpak anders moest zijn of collega's op welke manier dan ook ondersteuning nodig hadden. Ik vond dit erg leuk om te doen.
Pluspunten
jezelf ontplooien, kansen krijgen
Minpunten
veel verloop, rooster planning
Het werk erg leuk ,fijne werktijden , vriendelijke collega s .
Pluspunten
mogelijk voor overwerken
Minpunten
dramatische vergoeding ..bar slecht salaris
Ik heb hier met plezier gewerkt, en zou dit graag weer ergens anders willen doen.
Pluspunten
Fijn werk en goede sfeer
Minpunten
reistijd
Was een tijdelijk vakantie baantje met een hele gezellige werkvloer.
Pluspunten
Dat er heel nauwkeurig. Gewerkt wordt
Minpunten
Jammer dat het een tijdelijke baan is
Door de reorganisatie is Welzorg van een fijne werkgever naar een ongeorganiseerde werkgever gegaan. Zeer spijtig voor zo'n mooi bedrijf.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Organisatie
hectische organisatie, te weinig personeel en grote achterstand
Pluspunten
Minpunten
geen inwerk mogelijkheden
Filiaal verkeerd in zwaar weer, weinig toekomstperspectief.
Leuke collega's.
Leuke collega's, maar daar is ook alles mee gezegd. Door iemand letterlijk te horen gekregen: "jij werkt maar via een uitzendbureau, dus anderen gaan voor".
Motivatie verdwijnt als sneeuw voor de zon, mede dankzij het feit dat mensen bijvoorbeeld al 6 maanden zitten te wachten op hun nieuwe artikel, terwijl deze al een paar maanden in het magazijn staat om af te leveren. Kan ik met m'n pet niet bij.

Ik ben zeer verheugd dat ik voor dit k**bedrijf niet meer hoef te werken.
Pluspunten
Minpunten
Het bedrijf is 1 groot minpunt.
Fijne collega's die extra stap zetten voor de klant.
Heb met veel plezier op verschillende locaties gewerkt.

Jammer dat door schaal vergroting het contact met de klant in de knel komt.
Een werkdag voor mij was iedere dag anders omdat we met mensen te maken hebben die van ons afhankelijk zijn. Mensen met een handicap.
Hier leer je dat iedereen andere behoeftes heeft de een wat meer dan de ander.

Bij Welzorg heb ik geleerd om mezelf te zijn en vooral te blijven, de rust te bewaren.

De collega'ś'die ik had waren de mensen waar ik van leerde en zij leerden ook weer van mij (zoals de ene hand wast de andere).

Voor mij was het allermoeilijkste het afscheid dat ik van ze heb moeten nemen na 8,5 jaar lief en leed te hebben gedeeld. Voor mij was er helaas geen plaats meer ivm reorganisatie en centralisatie.

Het leukste voor mij? De tijd die ik daar heb mogen doorbrengen met de kennis en kunde die ik daar heb opgedaan.
Pluspunten
veel mogelijkheden om te groeien in kennis en kunde
Gewerkt bij logistiek magazijn van Welzorg
Magazijn is een rotzooitje!

Spullen liggen niet op de juiste locaties

Geen structuur en erg ge onorganiseerd

Word veel beloofd maar nooit nagekomen

Salaris erg laag 9,43bruto en oneerlijk verdeeld

Hoge werkdruk

Teamleider die personeel ziet als een nummer

En zonder pardon met een smoes op straat zet.
Pluspunten
Minpunten
Laag loon hoge werkdruk
Helaas te veel reorganisatie's geweest waardoor ze nu geheel uit de regio vertrokken zijn.
Pluspunten
gemoedelijk, leuke collega's
Minpunten
geen zekerheid
Dit bedrijf is echt moeilijk,rommelig bezig met zowel middelen als mensen ,alle midelen worden maar overal neergezet,opgehoopt zodat je geen overzicht meer krijgt op de werkvloer,alles wordt traag verwerkt met invoeren en verzetten,mensen weten soms niet wat schoon en vuil is,er heerst ook erg een cultuur door sommige personeel als je ie iets afwijkt bijv mensen met arbeidsbeperking die daar taken uitvoren die ingeleend zijn die worden soms als raar,pispaal beschouwd worden.)je werkt toch niet bij ons-gevoel'
Verder is het voor personeel die vaak over moeten werken echt medelijdend ,hun moeten altijd zorgen dat hun maar de omzet halen,terwijl welzorg ze zelf zo gedaan heb met hun schaalgrootte.van alles landelijk organiseren.

Management is daar ook erg wreed in vind ik

Ik vind de leidinggevendes ook erg heersend ,jij bent onderdaande en ik ben de baas over je-stijl ,ze lopen maar langs je heen en maar kijken of je kwalitatief goed doet.

Ik hoop is een mooi baantje te krijgen waar dit bovenstaande niet gebeurt ,ik ben er zelf niet echt tevreden over

Pluspunten
cateringservice, kerstpakket, werktijden
Minpunten
gang van zaken, sfeer, sommige personeel, kwaliteit
Een medewerker kan pas aan zijn succes werken als hij of zij zich prettig voelt in de werksfeer en niet in de werkdruk,zodat je kan laten zien wat je werkelijk waard ben,anders zou het een mooi bedrijf kunnen zijn.
Pluspunten
Minpunten
afspraak
Zou in principe een mooi bedrijf kunnen zijn maar door het hopeloos falen van het management is het een zinkend schip.
Klachten van klanten worden totaal genegeerd, managers hebben geen idee wat er op de werkvloer gebeurt zijn de hele dag bezig met nutteloze besprekingen. Goede ideeën van werknemers wordt niets mee gedaan.
Pluspunten
Collega's op de werkvloer
Minpunten
Werken voor Welzorg is altijd leuk geweest om enkele redenen; de klanten die je bedient help je in hun primaire behoeften (doelgroep mensen met een lichamelijke handicap) wat het werk dankbaar maakt. De grote variëteit in het assortiment en de vraag maakt flexibiliteit , innovativiteit en ook creativiteit een must om de nodige deadlines te halen en de gewenste kwaliteit te kunnen leveren. Dit maakt werken bij Welzorg uitdagend en prikkelend. Dit heeft ook tot gevolg gehad dat het bedrijf altijd aan het veranderen is geweest op zoek naar een manier om te kunnen blijven doen wat het deed in een snel (niet altijd positief) veranderende markt.

De laatste verandering heeft tot het verlies van velen banen geleid van ervaren en gedreven medewerkers. Deze reorganisatie omvat ook een volledige make over van het bedrijfsbeleid alsmede de draaiboeken en de processen. (2015 -2017) . Nog steeds flink aan het veranderen dus.