Wellantcollege Reviews

Relatief kleine school voor VMBO
Lerares Nederlands/wIskunde/creatieve vakken (voormalige medewerker) –  Naarden12 oktober 2017
Deze groene VMBO school geeft onderwijs aan leerlingen met interesse in hun omgeving. Ik heb hier met plezier 22 jaar gewerkt, samen met veel leuke collega's. Er was altijd een open sfeer. Het leuke van een kleine school is dat je als leerkracht elke leerling bij naam kent. Korte lijnen met collega's, externe instanties en ouders.
Slecht georganiseerde organisatie, met een hoop ego's
Docent Nederlands (voormalige medewerker) –  Rijnsburg26 maart 2017
Onwerkbaar, leidinggevenden die afspraken niet nakomen en hun zaken niet op orde hebben, waardoor er structureel overwerk plaats vindt, wat niet vergoed wordt.
gezellige werkomgeving
Financieel administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Houten2 februari 2017
Ik heb hier veel ervaring opgedaan in het (samen)werken in een administratieve omgeving. Ik heb zelfstandig als in teamverband werken met veel gevoel voor verantwoordelijkheid voor mijn werk geleerd.
Ik vond dat het leuke baan met veel leuke collega´s.
Pluspunten
Gezellige werksfeer en naast mijn huis
Minpunten
Dat werkleider van financiële afdeling waarin ik heb gewerkt had geen financiële achtergrond
Gezellige en klein school, maar jammer dat het vak muziek wordt wegbezuinigd.
vakleerkracht muziek (huidige medewerker) –  Naarden9 december 2016
Ik heb al de jaren dat ik hier werk op diverse vlakken veel ervaring opgedaan met gezellige collega's en leerlingen VMBO van verschillend niveau. Ik heb er altijd hard gewerkt. Alleen is het jammer dat mijn teamleider van voorheen het mij op deze school flink moeilijk heeft gemaakt. Er werd met 2 maten gemeten gezien collega's en mij. Helaas gaan ze nu ook nog mijn vak muziek wegbezuinigen en vinden ze dat er geen plaats meer voor mij is op deze school.
Pluspunten
Gratis lunch op studiedagen.
Minpunten
Het aantal lesuren is niet in balans met het aantal uren dat je besteed aan andere zaken.
voortgezet onderwijs
Hoofdtrainer en padstrainer (huidige medewerker) –  Utrecht24 mei 2016
Groene school die heel leuk kan worden. Leuke collega's om mee te werken.
een onrustige organisatie die opzoek is naar visie en stabiliteit.
TeamleiderAdministratieve&Facilitaireondersteuning (huidige medewerker) –  Den Haag, Oegstgeest en Rijnsburg11 mei 2016
Het Wellant-college is een organisatie in beweging. en is zeer laagdrempelig en plezierig.
staige
stagiair (voormalige medewerker) –  Montfoort, UT27 oktober 2014
stage gelopen voor de opleiding docent geschiedenis. voor een periode van 6 maanden. didactische vaardigheden en lesmethodes geleerd. Ook veel opgestoken over het samenwerken met collega's.
leukste van de baan is dat het voldoening geeft aan het eind van de dag. het minst leuke was de reistijd, 3 uur heen en weer met het openbaar vervoer van deur tot deur.
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Wellantcollege. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Wellantcollege gesorteerd op locatie