Wellantcollege Reviews

Relatief kleine school voor VMBO
Lerares Nederlands/wIskunde/creatieve vakken (voormalige medewerker) –  Naarden12 oktober 2017
Deze groene VMBO school geeft onderwijs aan leerlingen met interesse in hun omgeving. Ik heb hier met plezier 22 jaar gewerkt, samen met veel leuke collega's. Er was altijd een open sfeer. Het leuke van een kleine school is dat je als leerkracht elke leerling bij naam kent. Korte lijnen met collega's, externe instanties en ouders.
Slecht georganiseerde organisatie, met een hoop ego's
Docent Nederlands (voormalige medewerker) –  Rijnsburg26 maart 2017
Onwerkbaar, leidinggevenden die afspraken niet nakomen en hun zaken niet op orde hebben, waardoor er structureel overwerk plaats vindt, wat niet vergoed wordt.
staige
stagiair (voormalige medewerker) –  Montfoort, UT27 oktober 2014
stage gelopen voor de opleiding docent geschiedenis. voor een periode van 6 maanden. didactische vaardigheden en lesmethodes geleerd. Ook veel opgestoken over het samenwerken met collega's.
leukste van de baan is dat het voldoening geeft aan het eind van de dag. het minst leuke was de reistijd, 3 uur heen en weer met het openbaar vervoer van deur tot deur.
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Wellantcollege. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Wellantcollege gesorteerd op locatie