Wehkamp Reviews

Ach niet geheel geweldig
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Zwolle14 mei 2017
Ik heb er zelf 6 maanden gewerkt, je leert dat je moet blijven werken. Terugvallend op de waardering voor het bedrijf.

Algehele waardering is zowel nihil, de reden dat ik het lang heb kunnen uithouden is vooral de vriendelijke collega's die het dragelijk maken omdat zij zelf precies hetzelfde doormaken.

Werkdruk is vaak hoog, omdat er niet altijd genoeg mensen op je afdeling staan met lastige omstandigheden die het werk vaak ondragelijk maakt. Het werk vaker later af dan op de planning staat.

Compensatie uitgedrukt in salaris is minimaal, het is een baan die iedereen voor korte duur en werk ervaring zou kunnen doen.

Doorgroeimogelijkheden zijn er weinig uit eigen ervaring, ik had persoonlijk de kans om iets anders te mogen doen. Toen waren er 1,5 maand verder en had er geen woord meer over gehoord.

Management, alles wat boven een standaard medewerker zit word vaak goed gecommuniceerd, als medewerker hoor je hier nauwelijks iets van. Maar de meeste leidinggevende zijn zeer incapabel. Na het overwerken voor de zoveelste keer die week is er geen goed werkt, excuses voor het laat maken. Het enige dat je te horen krijgt is wat we maar beter hadden kunnen doen.

Ik heb ik het bedrijf niets nieuws geleerd, collega´s zijn een 10/10. Het leukste aan de baan was naar huis toe gaan en salaris.
Pluspunten
Nee
Minpunten
Niet iedereen krijgt veel uren en er gaan wekelijks mensen weg en komen er nieuwe voor terug.
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 3Rapporteren
Sorteermedewerker (voormalige medewerker) –  Zwolle24 januari 2017
ja het standaard werk lopende band ik heb gemerkt dat het toch niets meer voor mij is en ik liever buiten werk en op pad ben.
Pluspunten
mooie kantine waar je lekker kan eten
Minpunten
eentonig werk
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Werken bij de wehkamp leest u hieronder.
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Maurik6 januari 2017
Typische dag op het werk: onregelmatige werktijden.
Dagdiensten van 9:00 tot 17:00
Tussendiensten van 13:00 tot 21:00
Avonddiesten 16:00 tot 23:00

Wat ik geleerd heb:
- Orderpicken op kwalitatief niveau.
- netjes om gaan met producten van de klant.
- klantvriendelijkheid staat garant.

Directie:
Krijgen orderpickers weinig mee te maken.
Orderpickers werken in groepen en onder teamleiders.

Collega's:
Naar mijn mening kun je geen betere werksfeer wensen!
Mijn collega's zijn zeer sociaal en gemotiveerd!

Het moeilijkste van de baan:
Onregelmatige werktijden.
Als je een avonddienst hebt en je werkt tot 01:00 in de nacht kan het zijn dat je de volgende dag weer om 09:00 op je werk moet staan.
Het werk is zeer fysiek.

Het leukste van de baan:
Mijn collega's maken het werken bij Wehkamp.nl het leukste.
Maar elke dinsdag betaald krijgen is toch zeer gemakkelijk.
Pluspunten
Werksfeer, dinsdag betaaldag.
Minpunten
Weinig afwisseling tijdens het werk
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Gezellig bedrijf met een goede lunchkantine
heftruckchauffeur en orderpikker (voormalige medewerker) –  Maurik31 maart 2016
Bij dit bedrijf had ik het erg naar mijn zin. Het werk biedt veel afwisseling en de vergoeding was ook netjes.
Door mijn studie en verhuizing ben ik destijds gestopt bij Wehkamp
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Erg prettig werken, maar geen zicht op vaste baan!
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Dedemsvaart31 maart 2016
Met veel plezier gewerkt. Altijd erg gezellig en een ontspannen sfeer. Werk is er niet moeilijk, je moet gewoon doorwerken en zorgen dat je de norm haalt,die overigens makkelijk te halen is. Leidinggevenden op de vloer zijn erg betrokken en informeel. Enige grote nadeel is dat niemand een vast contract krijgt, ongeacht hoe goed je werkt, en iedereen er maximaal 3 jaar kan werken.
Pluspunten
Erg gezellige sfeer
Minpunten
Geen mogelijkheid op vaste baan
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren
allround magazijnmedwerker
magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Dedemsvaart31 januari 2016
Begint met ontvangst van goederen en daarna controle van de goederen. Daarna scan ik het af op de daarvoor bestemde locaties.
word door mij of collega's op locatie gelegd d.m.v heftruck, reachtruck of handmatig..
Ben steeds meer gaan verdiepen in het programma waaronder "cytrix" en "locus". Ik heb zelf een manier gevonden om artikelen handmatig te kunnen verplaatsen. en verdiep me vaak in het werk creeren zodat de dag lekker doorloopt. Ik kan met alle collega's goed door 1 deur en ze werken graag samen met met mij omdat ik niet alleen werk aanwijs maar ook zelf meewerk om dit werk klaar te krijgen. Ik heb geen moeilijkheden met werk alleen het feit dat ze veel aan mij vragen en ik niet overal tegelijk kan zijn. {lol} Het leukste vind ik dat ikzelf vrij ben om alles te gaan doen omdat ze vertrouwen in mij hebben dat het werk gewoon af komt.en dat mijn baan meerdere verschillende werkzaamheden bevat.
Ik werk hard en gewoon door en ben doelgericht en streef naar een goed einddoel voor het einde van d dag.
Pluspunten
meerdere werkzaamheden op 1 dag, ochtend en middapauze a 20 min van de zaak en half uur eigen kosten
Minpunten
dat sommige collega's de kanten er van af lopen en klagen over een ander
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Dedemsvaart, OV5 januari 2016
Wehkamp is een goedlopend bedrijf.
Er wordt veel van je verwacht en de druk is soms wat hoog.
Maar dit is natuurlijk ook niet zo vreemd als er zoveel van het bedrijf wordt verwacht.
Geen één dag was hetzelfde en ik deed dan ook niet dagen achter elkaar dezelfde werkzaamheden.
Met de leidinggevenden viel veel te overleggen, als het maar redelijk was. Jammer dat dit niet geldt voor het uitzendbureau dat voor Wehkamp werkt.
Met de collega's heb ik een ontzettend leuke tijd gehad en ga ze ook enorm missen.
Al met al heb ik er een hele leuke tijd gehad.
Pluspunten
er worden veel leuke activiteiten georganiseerd
Minpunten
de werkdruk is soms wat hoog
Was deze review nuttig?JaNee 2Rapporteren
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  dedemsvaart13 april 2015
- Een typische dag op het werk
- Wat heb ik geleerd
- Directie
- Jouw collega's
- het moeilijkste van de baan: Het halen van je target
- het leukste van de baan: sommige collegas
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 5Rapporteren
wehkamp
orderpicken (voormalige medewerker) –  maurik30 maart 2015
veel hetzelfde doen en veel mensen met een te laag iq
daarnaast een leuk bedrijf en veel werk
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 9Rapporteren
Werk-Privé Balans
Collega`s moeten het leuk maken
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Dedemsvaart, OV20 januari 2015
De collega`s zijn gezellig! En daarom maakt het het werk ook iets leuker!
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Een gezellige dagje werken bij Wehkamp
Call centermedewerker (voormalige medewerker) –  Leeuwarden24 juli 2014
Na een dagje school ging ik naar het werk. Op het werk heerste er altijd een leuke sfeer. Mijn collega's en ik konden het goed met elkaar vinden en waren allemaal erg behulpzaam. dat waardeer ik heel erg, want zelf ben ik een behulpzaam persoon en waardeer het daarom enorm als een ander dat ook doet. het leukste van mijn baan vond ik de klanten contact die had. als je iemand verder kon helpen en blij kon maken werd ik er zelf ook gelukkig van. Helaas had je er wel eens wat klanten tussen die niet altijd een goede dag hebben gehad. Snauwen en vervelend doen aan de lijn vond ik wel jammer. Ik heb mijzelf geleerd om daarmee om te gaan.
Pluspunten
fijne informele werksfeer
Minpunten
vervelende klanten aan de telefoon
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 1Rapporteren
Productieve werkomgeving
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Maurik, GE8 juli 2014
Als je thuiskwam van werk wist je gewoon dat je ''gewerkt'' had. Fysiek was het werk goed te doen. Collega's hielpen je wanneer het nodig was. En vaak kreeg je tips en trucs van hoe dingen beter konden, heel fijn
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
Gezellige en fijne werksfeer
Magazijnmedewerker, orderpicker (voormalige medewerker) –  Maurik, GE21 mei 2014
Mijn werkervaring bij Wehkamp, was prima fijne collega's en begeleiders. Als magazijnmedewerker leer je vooral om nauwkeurig en gecontroleerd te werken. Wat ik moeilijk vond met het werk, was dat ik toen die tijd geopereerd was aan me knie. Vandaar dat magazijn werk even niet meer geschikt was voor mij. Voor de rest vond ik niet echt iets lastig of moeilijk. Wat ik leuk vond aan het werk was dat je de hele tijd bezig kan zijn. Niet te veel pauze, zodat je lekker door kan werken.
Pluspunten
Iedereen respecteerde elkaar
Minpunten
Soms was het te rustig en geen werk om te verrichten
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 3Rapporteren
professionele organisatie, cijfermatig gedreven
Productieleider logistiek service centre (huidige medewerker) –  Dedemsvaart, OV27 februari 2014
productie begeleiding, vergaderen, gesprekken met mensen.
Pluspunten
prima arbeidsvoorwaarde
Minpunten
onpersoonlijk
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 7Rapporteren
gezellige collega's
productie medewerkster (voormalige medewerker) –  Dedemsvaart, OV3 september 2013
Veel geleerd bij het bedrijf en het was leuk werk vooral het meten van de kleding.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 3Rapporteren
Gezellige werksfeer
Productie medewerker (voormalige medewerker) –  Dedemsvaart19 september 2012
Leuk bedrijf, Persoonlijk zou ik graag in een kleiner bedrijf willen werken, ook waarbij je meer contact hebt met collega''s
Pluspunten
je mag er roken
Was deze review nuttig?Ja 6Nee 13Rapporteren
goede werksfeer, fijne collega's
medewerker expeditie (voormalige medewerker) –  Maurik10 september 2012
Goede werksfeer, fijne collega's.
Goede bereikbaarheid.

Waarderingen op categorie

2,9
2,4
2,9

Reviews over Wehkamp gesorteerd op locatie