WEBHELP
Bekijk alle 1.849 reviews
Stressvol
Je wordt erg geklokt, in de gaten gehouden, coaching krijg je maar er wordt niet echt iets mee gedaan. Er blijken achteraf ineens ook slechte gesprekken te zijn waar je ze nooit over gehoord hebt. In tijden van corona word je juist opgeroepen voor een training en ineens wordt je contract niet verlengd omdat je niet op nivo zou zitten.
Gezellige werkomgeving en toffe collega's
Ik heb met heel veel plezier bij Webhelp gewerkt. Persoonlijke aandacht in de vorm van trainingen en ontwikkelingen staan hoog in het vaandel bij Webhelp. De coaches en trainers begeleiden je echt goed en zet je knelpunten om in sterke punten.

Daarnaast zijn de collega's echt prettig om mee samen te werken en dat vormt ook de team spirit. Iedereen staat altijd wel voor iemand klaar, qua directe hulp of via uren ruilen. Uiteraard bestaan er mogelijkheden om door te kunnen stromen zoals naar retentie medewerker, teamleider en nog vele andere functies.

Ik beveel Webhelp zeker aan als je een gezellige werkplek zoekt met toffe collega's en toch hard gewerkt wordt.
Slechtste CAO op de arbeidsmarkt
Ik ben 6 maanden werkzaam geweest , zeer slechte cao.
Korte op loon bij slechte prestaties.

Toilet tijden worden op de minuut gemonitord.

Er zijn betere bedrijven om voor te werken.
Geen prettig bedrijf om bij te werken
Loon is veel te laag in vergelijking met een vergelijkbare functie in een nabije stad via een ander uitzendbureau. Krijg regelmatig geen loon gestort of veel te laat. Vrij vragen is altijd erg moeilijk. Webhelp is absoluut niet persoonlijk.
Gewoon
Prima plek, redelijke sfeer. Informele bedrijfscultuur.
Mweh
Teveel eisen als je kijkt naar het salaris en het werk dat je uiteindelijk daadwerkelijk verricht. Belabberde bonussen die geen incentive bieden tot harder werken.
Bad Company
There is lots of bullying among the Team Members. The Preparation is going so fast so you won't have the time to capture all Details of what the Mentor is teaching you. The Training is lasting over four Working days. That's definitely too short. Once it is a tough project you will soon struggle with the actual Job. There is no wonder of why so many People failed the Preparation. Bad colleagues
Leerzaam bedrijf om te werken, heel veel doorgroei mogelijkheden
Begripvol, leuk management, leuke werk sfeer waar je af en toe ook wordt beloond als medewerker.
gezellig onderling
werkdruk hoog.
veel instanties leren kennen om zelf mee aan het werk te gaan.

onderling collega's leuk.

bedrijfscultuur te strak.

hard wiremen voor weinig geld.
Productieve en gezellige werkomgeving
Xtrasource Europe b.v. is een zeer mensgericht bedrijf, die meedenkt aan de groei van haar medewerkers. Gezellig en respectvol wordt hier om gegaan met elkaar. Ook staan ze open voor veranderingen en meningen van ieder.
Prima om voor te werken
Vanaf het begin tot eind goede ondersteuning bij mijn werkzaamheden. Erg betrokken bij werknemers en een fijne werksfeer
Geen waardering
Bij dit bedrijf, vooral het project Online.nl krijg je nooit waardering. Slechte management. Wanneer ze jouw niet meer nodig hebben wordt je (zelfs na jaren werk) behandeld alsof je niks meer betekend voor hun. Na 2 jaar werken 15 cent vooruit gegaan voor hard werk. Mijn advies kom hier nooit werken met toekomstplannen. Kom hier alleen werken als je net van school bent getrapt of als je geen andere mogelijkheid meer hebt
Pluspunten
Sinds 1 jan 2020 niks meer
Minpunten
Geen vrijheid meer, slecht betaald, het gevoel alsof je in een instelling werkt
Webhelp is Niet waard om te solliciteren
Voor die 9.60 p.u. is het absoluut niet waard, al die moeite te doen. SLECHT BEDRIJF, NIET DAAR WERKEN MENSEN. Zoek een echte baan!
Zou hier niet werken
Ik raad het zwaar af om bij webhelp LIDL klantenservice te gaan werken. Je bent waardeloos en kan niks doen voor de klant dan het doorsturen naar een andere afdeling. Die vervolgens ook niet altijd reageerd. LIDL hoofdkantoor schuilt achter de klantenservice want wij krijgen al het gezeik over ons heen. Als je mentaal gesloopt wilt worden voor 9,50 per uur ( voor elke leeftijd) en geen secundaire arbeidsvoorwaarden zou ik zeggen go go for itt
leuke werkomgeving
niet veel te vertellen alleen dat het altijd gezellig was met je collega's
Management leeft in 1984
Om positief te beginnen; de collega´s waren gezellig. De managers zijn totaal incapabel. Er hangt een sfeer die direct uit de boeken van George Orwell komt. Zowel goede als negatieve feedback krijg je later bij een gesprek op je bord als het zijnde ´zeuren en negatieve instelling´. De goede sfeer wordt niet gewaardeerd en werd zelfs door het management geïnterpreteerd als het negatief beïnvloeden van de werkvloer/collega's.
Doorgroeimogelijkheden worden beloofd maar dat blijkt uiteindelijk een vuile leugen. Nieuwe functies die vrij komen zijn van te voren al toegewezen aan bepaalde personen. Er wordt continu gewezen naar doelen die je moet behalen maar deze doelen zijn voor iedereen anders.

Ik heb er nu haast een jaar gewerkt en zie om me heen steeds meer mensen met een burn-out verdwijnen. Doordat we niet goed voorbereid zijn op sommige gevallen, zoals erg persoonlijke en dreigende telefoontjes. Deze gesprekken komen heel hard aan bij het personeel en hier is ook geen begrip voor van het management (laat staan bijscholing). De cijfers zijn belangrijker dan iemand aan de andere kant van de lijn of de gezondheid van het personeel. Het salaris is dus veel te laag voor de werkdruk en de verantwoordelijkheden die bij deze baan komen kijken.

Ten slotte krijgen we ook maar 1 minuut per gewerkt uur aan persoonlijke verzorging, wat natuurlijk niet genoeg om zelfs maar naar de wc te gaan.

Dit is slechts het topje van de ijsberg, doe jezelf een plezier en ga hier gewoon niet aan het werk.
Pluspunten
gratis banaan
Minpunten
management, salaris, werkdruk, training
The Hunger-Games onder call-centra
Werken voor Webhelp is helaas niet een goede lange-termijn oplossing voor de meeste mensen. Arbeidsvoorwaarden zijn zo bedacht dat ze met een tolerantie van één micron legaal dekkend zijn, en veel van de beloofde positieve aspecten van het werk vallen helaas erg tegen.

Webhelp medewerkers zitten tussen twee kampen in: het eigen bedrijf, en de gecontracteerde bedrijven waar Webhelp mee werkt. Voor het externe bedrijf ben je een Indiër die opvallend goed Nederlands spreekt, maar binnenin het project waar je op zit zijn je medewerkers over het algemeen wel collegiaal en vriendelijk.

Tot slot moet ik wel zeggen dat het management niet goed werkt. Door druk vanuit het externe bedrijf is de medewerker niet de prioriteit, en mensen worden als verwisselbare patronen gebruikt in het arbeidskundige machinegeweer van Webhelp, waarmee het eerlijk betaalde functies neermaait en vervangt door studenten die voor een aanzienelijk lager bedrag vergelijkbaar werk leveren.
Pluspunten
Als je een student bent: veel aardige mensen om mee te praten en je voelt je direct thuis.
Minpunten
Teleurstellend management, en moreel twijfelachtige bedrijfspraktijken.
Slecht bedrijf!
Bij Webhelp ben je slechts een nummertje. Ze doen niks aan doorgroeimogelijkheden en denken alleen aan hun cijfertjes. Ze betalen je best slecht en het outbound werk is eentonig en hersendodend. Teamleiders zijn onprofessioneel en ze doen alleen maar aan vriendjespolitiek. Verder nemen ze weinig tot geen buitenlanders aan en geven ze je het indruk dat werken hier leuk is. Langer dan een jaar houdt niemand het vol op de outbound afdeling, door de werkdruk is kans op een burnout zeer groot. Kortom er zijn genoeg betere plekken, dus zoek vooral verder!
Pluspunten
Niks is gratis
Minpunten
Teamleiders, werkdruk
Good place to start a new carreer if you are foreing
Good place to start a new carreer if you are foreing. They require English plus one more language. Nice environment
Hard werken, veel collega's en doorgroei mogelijkheden
Ik heb met heel veel plezier bij Webhelp gewerkt. Ik heb er veel geleerd, zowel over de bussiness als over mezelf.
Gezellige collega's, afwisselend werk, targets goed te halen.
Heel prettig bedrijf om voor te werken. Erg leuke collega's, goede sfeer, alles is bespreekbaar. Je kunt doorgroeien tot coach of een andere functie. Ik werkte aan de telefoon maar deed ook webcare en coaching. Er zijn wel commerciële en productieve targets maar die vond ik goed haalbaar.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij WEBHELP. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9
2,8