WEBHELP Reviews

36 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 410 reviews
Gewoon nooit hier gaan werken
Agent (voormalige medewerker) –  Ede30 september 2018
Oké, hebben jullie even?!
Ga nooit bij webhelp werken, je bent een poppetje in de lijn, alles draait om targets. Heb je dit target behaald? Dan moet je de volgende behalen, heb die die behaald? Dan ligt de volgende alweer klaar. Haal je het niet? Dan mag je wegwezen. Het management bij Webhelp is een Managment van lik me de *****.: níét menselijk, niet meedenkend, enige waar ze aan denken is jou in de lijn krijgen. Ben je ziek? Moet je elke dag bellen en uitgebreid vertellen wat je hebt, wat je eraan doet om je beter te voelen, welke medicijnen je gebruikt en vragen ze vervolgens op een ietwat dwingende manier toch niet al een paar uurtjes kan komen werken. Je krijgt de hele dag door e-mails met cijfers, behaalde cijfers, cijfers die nog behaald moeten worden. Sta je 20 seconden in je uitlooptijd heb je alweer een of andere gekke henkie in je nek hangen. Er werken teammanagers die totaal niet professioneel zijn. Serieus écht niet professioneel, ik heb er wel eens een op een tafel zien rammen al schreeuwend tegen een werknemer ‘ weet jij wel wie ik ben???’ Oh man ik kan een boek schrijven over Webhelp.
Ookal heb je alles op norm, je cijfers je targets je tijden alles, er is geen mens die het waardeert. Je zult nooit horen dat je het goed doet, ze komen alleen weer zeuren wanneer je weer iets verkeerd hebt gedaan. Als je één minuut, ja echt één minuut te laat bent, moet je een kwartier(!) doorwerken!!! Dit wijzigen ze zomaar in je rooster zonder overleg, en denk maar niet dat je dan dus een half uur extra werkt. Want die ene minuut te laat, telt voor een kwartier. Dus je werkt
  meer... 29 minuten extra terwijl je er 15 krijgt uit betaald. Echt bizar. Het salaris is ook om te janken.  minder
Pluspunten
Geen pluspunten
Minpunten
Wat niet?
Webhelp
Klantenservice medewerkster project NS & coach (voormalige medewerker) –  Groningen2 september 2018
Te groot, een callcenter waar mensen werken voor het geld en niet voor de sfeer en of het werk.
leuke collega's. Angstcultuur
Medewerker klantenservice (voormalige medewerker) –  Groningen1 september 2018
Webhelp NS Groningen is een afdeling waar je de rillingen over de rug lopen als het gaat om het management. Ik heb nog nooit zulke lompe, incompetente, liegende managers meegemaakt. Schofferen van werknemers is hun middlename. Daarnaast hebben ze 0 visie, komen afspraken niet na en de werkplekken zijn ronduit smerig. Ik raad iedereen af bij Webhelp NS te gaan werken.
Pluspunten
de directe collega's
Minpunten
Incompetente, lompe managers
Dit is de laatste bedrijf waar je wilt gaan werken
Agent (voormalige medewerker) –  Ede15 april 2018
Bij de introductie beloven ze dat je feedback zou gaan krijgen, dat je van managers en medewerkers kan leren. helaas is het tegenovergesteld. Ik heb nog nooit een voortgangs- / functioneringsgesprek gehad. Mijn manager had mij ontslagen omdat ik niet de herkansing had gehaald, Ik heb duidelijk aangegeven waarom ik de herkansing niet kan halen ivm vakantie. Managers hebben weinig tot geen begrip voor de situatie. Salaris is slecht in verhouding met wat voor werkzaamheden je moet doen. Je krijgt weleens de hele dag alleen maar boze klanten en dan heb je nog ook nog 'managers' op de vloer die ook weinig tot geen begrip hebben. Vind het jammer dat het zwart- wit wordt gekeken. Dit bedrijf kent geen communicatie en ook geen feedback. Wanneer je feedback geeft,dan is het exit voor jou. enige wat je bent is een nummer. Helaas vanuit mijn ervaring; draait het alleen maar om geld,en niet om mensen.
Pluspunten
Minpunten
communicatie, loze beloftes, werkdruk hoog, salaris te laag
Webhelp
Klantenservice medewerker KPN (voormalige medewerker) –  Zoetermeer29 maart 2018
Leuke collega's - perfecte bijbaan - makkelijk te combineren met studie.
Amateuristisch
Agent (voormalige medewerker) –  Groningen26 december 2017
Dit bedrijf is een rotte appel binnen de klantcontactbranche. Leidinggevenden zijn niet capabel. De arbeidsvoorwaarden zijn ronduit slecht. Ik begrijp dat mensen blij zijn met een baan maar kijk rond en je vindt snel iets beters. Ik heb er twee projecten mogen doen maar ik ben er weggegaan omdat leidinggevenden liegen en het kantoorpand te smerig voor woorden was.
Pluspunten
Leuke directe collega's
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden en de hygiëne
Kansloze baan als medewerker klantenservice
Medewerker klantenservice (voormalige medewerker) –  Tilburg18 augustus 2017
Met een hoop lof word je binnen gehaald, maar als snel blijkt dat je een nummer bent. Saaie projecten van een beleggingsproduct en elke dag hetzelfde. Er heerst vriendjespolitiek, merendeel van de agents spelen een kaartspel op de computer en mogen ze je niet dan word je zo ontslagen. Alles kunnen ze controleren, van gesprekken tot wat je aan het doen bent op je computer. Ronduit belachelijk! Het ergste was ook dat je niet eens een fatsoenlijke kantine hebt en je eten in een kantoor moet opeten. Iedereen die daar al een tijdje werkt denkt belangrijk te zijn. Mij hebben ze echt niet menselijk behandeld. Ben blij dat ik er weg ben. Tevens is het salaris echt weinig voor het geen wat je moet doen.
Pluspunten
Gratis WFT basis certificaat behalen.
Minpunten
Saai en eentonig werk.
Heel fijn menselijk bedrijf
Klantenservice medewerker Nuon (huidige medewerker) –  Groningen31 juli 2017
Webhelp is een fijn bedrijf om te werken, veel vrijheid (als je je verantwoordelijkheden neemt), erg persoonlijk en ze willen je overal mee helpen waar nodig. Goede doorgroei mogelijkheden.
Gezellige maar productieve werksfeer
Call Agent Outbound (voormalige medewerker) –  Groningen12 juli 2017
Erg flexibel bedrijf, zelf nog groeiend maar met erg veel potentie een van de beste callcenters van Nederland te worden
Pluspunten
Gratis fruit, koffie en thee
Minpunten
Voor mij persoonlijk: het reizen en een kantine die maar tot 14u open is
productieve omgeving en zeer leerzaam
telefonisch klanten adviseur (voormalige medewerker) –  Leeuwarden12 april 2017
gezellig team en goede werksfeer , kan een hoop in overleg
Pluspunten
goede doorgroei mogelijkheden
Minpunten
veel kapiteins op 1 schip
Prettige werksfeer
Retentiemedewerker klantcontact (voormalige medewerker) –  Zoetermeer12 april 2017
Collega's en trainers zijn erg behulpzaam. Helpen je hier erg.
Chaotisch bedrijf waar het hollen of stilstaan is.
Agent (huidige medewerker) –  Tilburg20 februari 2017
Weinig structuur en veel onzekerheid. Het bedrijf is afhankelijk van binnengehaalde projecten die sterk wisselen.
Soms gewoon een week vrij (onbetaald uiteraard) omdat er niet genoeg werk is.
Sfeer onder de collega's is o.h.a. wel goed, hoewel er te weinig tijd is voor sociale contacten met elkaar.
Pluspunten
Gratis vers fruit en Cup-a-Soup
Minpunten
Onstabiel
Gezellige werksfeer
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer19 februari 2017
Het was gezellig om er te werken, alleen qua begeleiding viel het een beetje tegen, als je een maal werkt, wordt je een beetje aan je lot overgelaten, geen calibratie, geen bijtrainen.
Klantadviseur Webhelp
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Zoetermeer28 november 2016
Waardering voor het krijgen van de baan en een aantal vaste uren in de week te werk.

Het moeilijkste van de baan: Het continu bellen, met maximaal gemiddeld 4 seconden tussen elk gesprek.
Nog nooit zo'n slechte werkgever gehad VOdafone project
Callcenter agent inbound Vodafone (voormalige medewerker) –  EDE31 augustus 2016
Hier moet je zo snel mogelijk wegwezen daar dit een bedrijf is wat geeft om mensen. Is alleen target gestuurd slechte arbeidsvoorwaarden en slechte beloning. Indien je 3 manden op target bent kun je 2% toeslag krijgen op je salaris indien je 3 maanden niet op target zit ben je het weer kwijt met andere woorden gewoon slavernij. Zeer slechte sfeer project VF en zeer slecht management die je alleen bedreigd indien je dit niet doet nemen we afscheid . geen tijd na een aantal vrije dagen om de mail door te nemen en daarna je veroodelen dat had je kunnen weten.
Pluspunten
Minpunten
alles
Mijn werk.
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) –  Tilburg9 augustus 2016
Zeer flexibele baan, je mag je eigen inplannen hoe je dat wilt. Alleen is er een verplichting om 2 avonden te werken.
Ook heb ik twee verschillende cursussen gehad over de verzekeringsmaatschappij, ik heb er veel van geleerd.
Collega's onderling zijn gezellig en een goede samenwerking we helpen elkaar graag
Pluspunten
leuke sfeer
Minpunten
slechte organisatie
Hier moet je niet willen werken
Klantadviseur (voormalige medewerker) –  Ede5 juli 2016
Heb gewerkt op het project Vodafone slechte sfeer, slecht management die geen enkel idee hebben hoe zij een groep moeten aansturen.

De middelen die je moet gebruiken zijn enorm aan storingen onderhevig.

Het management geeft geen sturing daar zij zelf afhankelijk zijn wat de opdrachtgever wil(Vodafone).

Werkdruk enorm hoog door het grote verloop hierdoor is er niet te voldoen aan de eis van de opdrachtgever.
Pluspunten
geen enkele
Minpunten
slecht salaris
sfeervolle werkomgeving
Callcentermedewerker (inbound) (voormalige medewerker) –  Groningen17 mei 2016
leuke, gezellige leerzame werkomgeving
veel afwisseling en ook tijd voor teamuitjes
Pluspunten
teambuilding
Minpunten
te weinig collega s in de lijn op drukke tijden
project
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Groningen3 mei 2016
leuke collega's

goede voorbereiding gehad voor je aan de slag ging
en daarna veel feedback gekregen
Uitbetaaling
Agent (voormalige medewerker) –  Ede25 april 2016
Als je goed uit betaald wilt krijgen moet je hier zeker niet gaan werken! Twee weken gewerkt en na sws twee maanden nog geen geld er achter aan gegaan en ze maken er een heel gedoe van zodat jij ermee stopt ! K.t bedrijf!
Pluspunten
Niks
Minpunten
Uitbetaling

Stel een vraag over solliciteren of werken bij WEBHELP. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over WEBHELP gesorteerd op locatie