Webhelp Nederland Reviews

Mogelijkheden om vanuit thuis te werken.
WFT Agent (huidige medewerker) –  Tilburg9 augustus 2019
Goede werkomgeving als je zelfstandig kan werken en veel ervaring hebt. Veel wisselingen van projecten. Te veel screenings oer project om verder te kunnen werken. Er wordt niet gelet op de ethische kant van nieuwe projecten of de klant erachter. Werknemers worden hier niet op voorbereid en je krijgt het gevoel als uitzendkracht een wegwerpporoduct te zijn. Herhaalde beloften dat je een contract zal krijgen bij Webhelp zelf worden vooruitgeschoven. Eerlijkheid is ver te zoeken. Het komt neer op hard werken en zelfstandig zijn op de werkvloer.
Pluspunten
Veel aandacht voor de medewerker door vele traktaties op de werkvloer.
Minpunten
Veel wisselende collega's en leidinggevenden. Hierdoor wordt het werktraject te vaak onderbroken, waardoor doorgroeimogelijkheden niet mogelijk zijn.
Geen aanrader !
Agent (voormalige medewerker) –  Groningen29 juli 2019
Deze belfabriek laat mensen voor een hongerloontje werken en zien mensen als een nummer. Hoge werkdruk en geen persoonlijke aandacht... Alles draait om targets halen zodat de hoge heren een bonus ontvangen.....
Pluspunten
GEEN
Minpunten
Hoge werkdruk en alles draait om de targets.
Leuke sfeer, goede ondersteuning en flexibel werk mogelijk.
Customer Service Medewerker (voormalige medewerker) –  Ede21 februari 2019
Ik heb 11 maanden met plezier bij Webhelp gewerkt. Er was een ontzettend leuke sfeer met alle collega's. Vanuit het management word je goed geholpen mocht je ergens mee zitten of als je meer coaching nodig hebt. De betaalde training die je krijgt is ook goed verzorgd zodat je gelijk aam de slag kan.
Pluspunten
Flexibele werktijden
Gaat om scoren
Call center Medewerkster (voormalige medewerker) –  Zoetermeer5 december 2018
Zou leuker zijn als je inzet meer beloond word op prestatie door verhoging van salaris of bonus.
Pluspunten
Minpunten
chagerijn van teamleidster en weinig geduld met uitleg Elize
Goede sfeer
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Ede6 juli 2018
Leuke en fijne collega's om mee samen te werken. Fijne sfeer.
Gezellige collega's
Service medewerker (voormalige medewerker) –  Ede15 februari 2018
Bij de klantenservice van webhelp had ik te maken met de klantvragen van Ziggo. In mijn geval een training gehad over de werkzaamheid van kabel Televisie. Klanten werden doorverbonden en was het aan mij om de klanten zo goed en snel mogelijk te woord te staan.
Ik heb weinig ontevreden klanten gehad en over het algemeen was het een leerzame ervaring.

Het management maakte af en toe beloften die niet waargemaakt werden. Daarnaast waren de werktijden onregelmatig.

Wel erg gezellige collega's, Al moet je wel tegen de drukte kunnen. Aangezien je met zon 40 man al kakelend op de werkvloer zit.

Het lastigste was boze klanten afgekoeld krijgen om vervolgens het ondervonden probleem te verhelpen.

Soms waren de gesprekken erg gezellig of lachwekkend.
Gezellige werkomgeving.
Callcenter agent (huidige medewerker) –  Ede2 januari 2018
Leuk om hier te werken, afwisseling, leuke collega's.
Hardwerkende club met passie voor ondernemerschap
Cliënt manager (huidige medewerker) –  Ede9 november 2017
Een goede werkomgeving om alle kneepjes van binnen Customer Care te ontwikkelen.
zeer goede informele sfeer op de werkvloer
Klantenservice medewerker (huidige medewerker) –  Groningen20 juni 2017
Een typische dag op het werk is: je komt binnen en zegt je collega's gedrag, je start de computer op en haalt wat drinken; je checkt of er nog belangrijke wijzingen hebben plaatsgevonden via interne programma's. Je start alle systemen die je nodig hebt om te bellen en vervolgens start je met bellen.

Omdat ik dagelijks vele verschillende soorten klanten spreek, heb ik vooral mijn communicatieve vaardigheden verbeterd en hoe je met verschillende type mensen omgaat. Of ze nu bijvoorbeeld snel tot de kern willen komen of juist alles wil weten. Of hoe je omgaat met klanten die bijvoorbeeld onzeker, boos of vaag overkomen.

Je werkt in teams en ik spreek dan ook vooral collega's van mijn eigen team. Vaak helpen we elkaar als we even iets niet weten of een moeilijke klankcase hebben. Of ik bespreek het met mijn teamleider.

Het moeilijkste is om elke klant tevreden te stellen, want soms vragen klant iets wat niet naar verwachting geboden kan worden. Het leukste van de baan is dat je merkt dat je steeds betere resultaten haalt omdat het beter lukt om in gesprek te gaan met klanten.
Pluspunten
coaching, prettige werksfeer
Minpunten
communicatie vanuit management, werkplekken
Een zeer gezellige werkveld met leuke collega's.
Klantadviseur (huidige medewerker) –  Bosch/ Siemens10 april 2017
Tot heden werk ik bij Webhelp en heb enorm naar mijn zin!
Zeker leuke colleg's en rustige en fijne werkomgeving.
Je moet wel weerstand hebben, i.v.m. vervelende klanten die bellen.
Pluspunten
Gebruik maken van mobiele telefoon is toegstaan.
Minpunten
Geen empathische vermogen kun je verwachten van je werkgevers, wanneer dat nodid is.
Prima
Callcenter agent (voormalige medewerker) –  Ede16 maart 2017
Van je collega's moet je het hebben, communicatie kan alleen veel beter.
leuk bedrijf voor deeltijdwerk, goed te combineren met studie
Contactcenter medewerker expert (huidige medewerker) –  Groningen19 januari 2017
een bedrijf met leuke collega's en prettige sfeer waar geen dag hetzelfde is
verschillende werkzaamheden en leuke doorgroei mogelijkheden
Pluspunten
je kunt doorgroeien
Minpunten
salaris
Webhelp moet je niet willen werken
klantadviseur Vodafone (huidige medewerker) –  Ede21 september 2016
Op het project Vodafone moet je niet willen werken slecht management . Medewerkers worden onder druk gezet en hierdoor erg veel verloop en verzuim. Slecht salaris voor de werkzaamheden die je moet verrichten daarbij komt dat het bij Vodafone een grote puinhoop is en jij moet alles maar weer recht praten.

Veel beloftes maar er wordt niets waar gemaakt . Mocht je hier gaan werken doe dat zeker niet via Timing dit is een detacheerder die niet te vertrouwen is.
Pluspunten
Minpunten
alles
Superleuke werkomgeving
Retentiemedewerker (huidige medewerker) –  Zoetermeer29 augustus 2016
Gezellige sfeer. toen ik hier pas kwam werker duurde het niet lang voordat ik een band met iedereen had. Er wordt naar je geluisterd en men denkt met je mee.
Pluspunten
goede bonusregeling
Minpunten
lage salaris
Callcenter: Je werk tussen collega's die als familie voelen
klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer25 augustus 2016
Top bedrijf, duidelijke richtinggevend. Visie en doel worden na gestreefd.

Geweldig werkplek, bied veel mogelijkheden, upgrade je naar een hoger niveau.
Pluspunten
je rooster zelf door geven
Minpunten
salaris
Veel geleerd, leuke werksfeer, doorgroei mogelijkheden
Energie adviseur / klantenservice medewerker (huidige medewerker) –  Groningen4 april 2016
Ik werk bij Webhelp met veel plezier, leuke collega's leuk project. Doorgroei mogelijkheden maar helaas is webhelp altijd afhankelijk van de urenvraag van de opdrachtgever.
Pluspunten
goed sfeer
Minpunten
afhankelijk van uren aanvraag opdrachtgever
Gezellige collega's
Callcenter agent (huidige medewerker) –  Groningen2 april 2016
Fijne werktijden en daarin is veel mogelijk
Veel gesprekstechnieken geleerd en luisteren naar wat de klant te vertellen heeft.
Pluspunten
Makkelijk bereikbaar
Minpunten
Salaris
Leerzaam en nuttig werk
Klantenservicemedewerker eindejaarswerk (huidige medewerker) –  Groningen18 maart 2016
Ik heb geleerd om klantgericht te zijn en om de vragen waarmee klanten bellen door doorvragen helder te krijgen.
Leuke sfeer en erkenning
inbound customer service specialist (huidige medewerker) –  Groningen, GR17 januari 2016
Werken in een callcenter wordt door velen gezien als minderwaardig. Niets is minder waar! Ook al ziet de klant je niet je bent wel het visitekaartje. Je kennis wordt dikwijls op de proef gesteld omdat de meeste klantenvragen niet standaard zijn. Inleven, meedenken, goede oplossingen bieden, de vraag je eigen maken, het is niet altijd gemakkelijk. Maar als een klant je bedankt voor je openheid, je kennis en service dan is je dag goed. Het moeilijkste zijn de weerstand gesprekken, dat is de grootste uitdaging.... soms lukt het om een klant inzicht te geven waarom iets niet zo is zoals de klant denkt het te moeten zijn. Het is een pittige baan maar kan veel voldoening brengen.
Pluspunten
Groepsgevoel, leuke thema dagen
Minpunten
Gesprekken en nawerktijd zijn tijdgebonden
Gezellig, relaxe, sociale bejegening
agent (huidige medewerker) –  Groningen20 november 2015
Webhelp is een moederlijk bedrijf, waar je uiteindelijk zelfstandig word! begeleiding en trainingen maken het bijna mogelijk dat het een baan is voor een ieder! echter wel moet je sociaal in hart en nieren zijn en jezelf voor uitdagingen stellen, Bij Webhelp vindt je makkelijk en gouw je weg en komen je talenten naar boven, groeit je interactie vermogen naar mensen toe je leert luisteren om te kunnen samenvatten en de klant van de juiste diensten te voorzien!!
Pluspunten
Gratis koffie, fruit en lekkernij

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Webhelp Nederland. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Webhelp Nederland gesorteerd op locatie