Webhelp Nederland Carrières en werk

Hoe is het om bij Webhelp Nederland te werken?

3,7Werk-Privé Balans
2,9Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
3,2Doorgroeimogelijkheden
3,1Management
4,1Bedrijfscultuur
3,0
Gezellige collega's
Geschreven door Service medewerker (voormalige medewerker) van Ede op 15 februari 2018
Bij de klantenservice van webhelp had ik te maken met de klantvragen van Ziggo. In mijn geval een training gehad over de werkzaamheid van kabel Televisie. Klanten werden doorverbonden en was het aan mij om de klanten zo goed en snel mogelijk te woord te staan.
Ik heb weinig ontevreden klanten gehad en over het algemeen was het een leerzame ervaring. - meer...

Het management maakte af en toe beloften die niet waargemaakt werden. Daarnaast waren de werktijden onregelmatig.

Wel erg gezellige collega's, Al moet je wel tegen de drukte kunnen. Aangezien je met zon 40 man al kakelend op de werkvloer z ... - minder
Pluspunten-
Minpunten-
Bekijk alle 21 reviews van Webhelp Nederland