WE Fashion
Fijn bedrijf
26 jaar met plezier gewerkt,
Fijn bedrijf, goed geregeld voor personeel
Mooie bedrijfscultuur met open en eerlijke communicatie
Werken bij WE omschrijf ik als enorm leerzaam. Als je zelf leergierig bent leert het bedrijf je binnen mum van tijd om de beste versie van jezelf te worden. Ze doen er werkelijk alles aan door middel van gespreksvoering, online training en beoordelingsgesprekken om jou en je collega's zo snel mogelijk op een hoger niveau te tillen. Ook kan je tijdens meetings gewoon naar de CEO lopen om een vraag te stellen als deze daar tijd voor heeft. De organisatie is niet heel formeel en wil graag goed benaderbaar zijn.

De nadelen aan werken in de fysieke winkels zijn de werkzaamheden die dagelijks ad hok op je pad komen. Zo ook de bezuinigingen in urenbudget blijven een uitdaging. Met minimale bezetting het maximale uit je klanten en je winkel halen is een continu spel waarbij je altijd op scherp moet staan. Dit is topsport.

Salaris technisch moet je sterk in je schoenen staan en jezelf goed ontwikkeld hebben wil je een stap maken.

Qua ambitie is het uitdagend om vanuit een filiaalmanagement functie een retailmanager functie te gaan bekleden. Ze zullen proberen je uit te dagen met diverse nevenactiviteiten zoals clustermanagement, onboardingmanager etc. Of eventueel een overstap naar een grotere organisatie.
Niet aan te raden
Organisatorisch een ramp, veel slechte communicatie vanuit het hoofdkantoor, veel problemen in de winkels, flink te kort aan store managers en assistenten in alle winkels waardoor andere winkels moeten bijspringen, er wordt van alles beloofd en wordt niks van nagekomen
niet genoeg te doen
ik ben de drukte van dominos gewend. De hele tijd bezig zijn, handen uit de mouwen steken en ook echt iets doen. Bij WE was het echt meer staan alles een klein beetje netter zetten en heel soms een klant helpen maar voor de rest sta je een beetje rond te kijken wat ik erg jammer vond want ik had iets meer werk druk verwacht.
Productive but boring
We Fashion pays really well, but the work is boring. It's useful as a student job beside university because you can make money in short time but not as a proper, full time job.
Het was gewoon niet leu
Wees verstandig en ga hier niet werken! En anders wens ik je heel veel succes
professional en gedreven, resultaat gericht
professionele organisatie, met gedreven mensen en zeer resultaat gericht.
Pluspunten
doorgroei mogelijkheden
Minpunten
werkdruk
Ontzettend leuke plek om te werken
Hier heb ik mij echt kunnen ontwikkelen tot een professional. Het was ontzettend gezellig en interessant om als eerste baan te hebben. Helaas is het salaris echt zodanig onder de maat dat ik op zoek moest naar iets anders.
Gezellige en informele werkomgeving.
Leuke bijbaan naast mijn studie gehad. Informele sfeer en als je je jezelf goed laat zien dan kan je heel ver komen/doorgroeien in dit bedrijf.
Verkoop van kleren
Super bedrijf en leuke collega's. Het werk werd helaas eentonig. Het werd tijd voor een nieuwe uitdaging
Super leuk werk ervaring opgebouwd
Ik heb afgelopen 2 jaar veel geleerd bij de We fashion en elka dag na me zien gehad op werk.
leuke medewerkers
ochtend lekker rustig langzaam op de dag druk zodat je kan inkomen etc, pauzes kunnen wel beter ingepland worden
leerzame werkomgeving
erg leerzame werkomgeving, veel dynamiek binnen het bedrijf
Pluspunten
leerzaam
Minpunten
alles handmatig
Over het algemeen een leuk bedrijf met goede doorgroeimogelijkheden
Elke dag is anders, personeel word getraind om evt verder door te groeien
Pluspunten
Trainingen
Minpunten
Weekend werken
gezellige werk omgeving met leuke collega's
Mijn typische dag op het werk is : Dat verschild elke keer als ik er werk de ene dag is het druk en de andere dag heb je helemaal niks te doen.
Wat heb je geleed: Op de klanten af te stappen en veel met ze in contact komen hoe je een kledingstuk kunt verkopen aan ze.

Het moeilijkste van de baan: Je moet geduld hebben met bepaalde klanten alle retouren aannemen ook al vind je het moeilijk ook al is het en groot bedrag

Het leukste van de baan: Samen werken met leuke collega's af en toe even een grapje tussendoor
Pluspunten
goei samenwerking
Minpunten
meer overleggen over vaste werk dagen
Productieve gezellige sfeer
- Als weekendhulp prima begeleiding in alle omstandigheden.
Mooie organisatie om voor te werken, fijne cultuur, goede doorgroeimogelijkheden!
Ik heb in mijn loopbaan verschillende werkgevers gezien, maar WE maakt voor mij echt het verschil op het gebied van cultuur en ontwikkelingsmogelijkheden! Dagelijks wordt er in 6 landen met ruim 2000 medewerkers hard gewerkt aan de mooiste collecties en de beste service voor onze klanten. Iedere medewerker maakt onderdeel uit van deze ambitie en heeft impact. WE is een ambitieuze en gedreven organisatie.... er wordt veel van jou verwacht! Maar de inzet wordt beloond, op het gebied van werksfeer, ontwikkelingsmogelijkheden en doorgroeimogelijkeden. Tot slot ervaar ik het Europese hoofdkantoor in Utrecht als een fijne, moderne en open werkplek.
Pluspunten
Better Together cultuur, ontwikkelingsmogelijkheden vakinhoudelijk en persoonlijk!
creativiteit
Hard werken, werken in een groot team, uitvoeren van vastliggende concepten
Leuke collega’s, minder fijne werksfeer.
Ik heb bij WE fashion veel geleerd. Je had goeie doorgroeimogelijkheden. De werksfeer vond ik wat minder. Ik had leuke collega’s op zich, maar de manier waarop het bedrijft werd gerund sprak mij niet heel erg aan.
Pluspunten
Minpunten
Nauwelijks pauze
Love itt!
Wat een super leuk bedrijf, alleen jammer dat de doorgroeimogelijkheden wat minder zijn verder echt top.
Leerzame werkplek
Leuke leer en werkomgeving, gezellige collega's en ik vond het leuk om met mensen contact te hebben.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij WE Fashion. Onze community staat klaar om te antwoorden.