Waterschap Hollandse Delta Reviews

DIV afdeling
DIV-medewerker Documentair informatieverzorger (huidige medewerker) –  Zuid-Holland1 maart 2019
Modern waterschap waarbij de nadruk ligt op de verandering van analoge naar digitale werkomgeving.
Ben veel digitaal aan het archiveren omdat de fysieke inkomende stukken minder worden ontvangen.

De uitgaande post wordt momenteel nog wel fysiek verstuurd, waarbij er ook mogelijkheden zijn dat deze door bepaalde afdelingen digitaal gebied plaatsvindt.

Mijn aanvullende taken zijn het functioneel applicatiebeheer van Corsa voor het aanmaken nieuwe gebruikers en het autoriseren van bepaalde functionaliteiten. Daarnaast storingen oplossen, velden toevoegen, processen maken, vertrouwelijkheden aanmaken, dossiers aanmaken.
Bekend met Corsa productie 2016 versie 7.2 en CorsaNxt.

Wij gebruiken nog barcodes voor het scannen van inkomende, uitgaande en interne post. Deze barcodes draai ik zelf uit via het programma NiceLabel.

Ervaring met SharePoint, Cognos, Word, Excel, NiceLabel, WeTransfer en Outlook.

Ben ook backup voor collega op het gebied van Personeelszaken.
Vanwege de uitfasering van Corsa naar SharePoint is mijn functie boventallig verklaard per 02/07/2021
Pluspunten
kan mijn activiteiten voor het vinden naar een andere baan volledig besteden tijdens werktijden.
Zeer afwisselende functie
Planner/administrateur (huidige medewerker) –  Ridderkerk12 maart 2018
Spin in het web die om weet te gaan met werklui en niet vies is om keihard te werken!!
stage
Stagiair Traject /activiteiten bemonstering (voormalige medewerker) –  Maassluis31 januari 2017
ik heb daar stage gelopen niet echt mijn ding want je zit lang achter de computer
Echte overheid
Beleidsmedewerker (huidige medewerker) –  Ridderkerk13 november 2015
Weinig doorgroeimogelijkheden. Het is een afrekencultuur. Salaris is wel goed.
Prima werkklimaat
Adviseur Senior Consultant (voormalige medewerker) –  Ridderkerk17 december 2014
Besluitvorming(en) zijn traag. Teveel mensen moeten er hun zegje over doen. Beperkte carrière mogelijkheden.
Pluspunten
Flexibel werkplekken
Minpunten
Het nieuwe werken wordt niet gepromoot

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Waterschap Hollandse Delta. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Waterschap Hollandse Delta gesorteerd op locatie