Wassink Autogroep

Wassink Autogroep Reviews

Groot verloop
Bij deze werkgever is veel verloop, beloven veel en komen niet na. Er zijn geen doorgroeimogelijkheden en er is geen binding aan het personeel. Mocht je een vaste functie zoeken, is het handig om nog verder te zoeken. Voor een tijdelijke functie tegenover wel een prima beloning, is het een okay bedrijf.
Pluspunten
Vergoeding
Minpunten
Lange werkdagen, veel verloop, tijdelijke contracten
Officiële reactie van Wassink Autogroep
18 juli 2019
Wat jammer dat je je werktijd bij Wassink Autogroep zo ervaren hebt. Sta je open voor contact met ons zodat we kunnen achterhalen wat er precies fout is gegaan? Zo kunnen wij zorgen dat we het in de toekomst beter doen. Mocht je hier voor open staan kun je contact met me opnemen via 088-9277733.

Vriendelijke groeten,

Jolien Boers

HR medewerker Wassink Autogroep
Veel mogelijkheden binnen groeiende organisatie
Het bedrijf is een grote organisatie en is in de afgelopen jaren hard gegroeid wat soms ook met horten en stoten ging. Al met al blij dat ik hier ben gaan werken en ook stappen heb kunnen maken in mijn functie en heb door mogen groeien. Al je zelf maar wilt dan krijg je de kansen ook vanuit deze werkgever. Met name op sales gebied zijn er veel mogelijkheden om door te groeien. Vanwege een verhuizing vertrokken maar zou er anders nog altijd werken.
Pluspunten
Vrijheid en ondernemersgeest
Minpunten
Soms groeit het bedrijf te snel
waardeloos
weinig leer mogelijkheden en hulp opdrachten die je niet kan doen
Officiële reactie van Wassink Autogroep
18 juli 2019
Wat jammer om te horen dat je bij ons niet alles uit je BBL-plek hebt kunnen halen! We zouden graag met je in contact komen om feedback te krijgen zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Als je daar voor open staat kun je contact met mij opnemen via 088-9277733.

Vriendelijke groeten,

Jolien Boers

HR medewerker Wassink Autogroep
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Wassink Autogroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,3
Reviews over Wassink Autogroep gesorteerd op functie