Warande Reviews

Nooit meer
Verzorgende IG (voormalige medewerker) –  Bilthoven20 januari 2020
10 jaar geleden was het een top bedrijf waar nu niks meer van over is door o.a. nieuw management. Geld is op wordt beweerd maar er is zat geld voor leidinggevende en vestigingsmanagers. Blijkbaar niet voor de mensen die er wonen en verzorgd moeten worden.
Slechte planning, personeel rent weg vanwege te hoge werkdruk, leidinggevende die geen leiding kunnen geven.
Pluspunten
Gezellige collega’s
Minpunten
Management, werkdruk, planning, altijd onderbezet
Gezellige werkplek
Voedingsassistent (huidige medewerker) –  Zeist11 november 2019
Bij Warande is het altijd feest, wij doen er alles aan om het onze cliënten en familie zo fijn mogelijk te maken.
Geen begeleiding, geen inspraak in uren, de afdeling is zwaar. Geen medeleven of luistert oor van de afdelingshoofd. En zeker een slechte planner!.
Helpende niveau 2 (voormalige medewerker) –  Zeist15 april 2019
Toen ik hier kwam werken werdt niets uit gelegd ik heb echt me best gedaan. Zonder hulp of ondersteuning van wie dan ook het
Is en was me wel beloofd en beloven daar is Warande (Eva mees) goed in, maar de uitwerking van beloften is een ander verhaal!

Jammer ik heb ontslag genomen omdat er beloftes werden gedaan die niet nagekomen werden. Het is onduidelijk als je als uitzendkracht of ZZP, hier komt werken en je moet maar zien of je er zelf uit komt. Ik nam heel veel van deze uitzendkrachten op sleep touw om zelf niet vast.telopen in de verzorging
Pluspunten
Minpunten
Zeer Slechte planner. Beloftes die vergeten worden kei hard werken zware afdeling.
Werken met ouderen is top!
Leerling verzorgende IG (huidige medewerker) –  Zeist29 november 2017
Ik ben net gestart met de VIG opleiding. Ik ben gevraagd door mijn leidinggevende. Een mooie kans.
Het is even puzzelen met werken en leren, maar dat komt goed. Goed contact met planner.

Ik werk in Zeist, heb fijne collega's. Werken met ouderen vind ik fijn. Hiervoor werkte ik in ziekenhuis, maar in de ouderenzorg heb je langer en intensiever contact met bewoners.

We krijgen ook scholing. We gaan werken met nieuw ECD.
Pluspunten
Scholing
Minpunten
Wisselende diensten in combi met school
leerzame werkomgeving
Woongroep assistent (voormalige medewerker) –  Zeist, UT22 oktober 2014
Heel veel geleerd tijdens mijn werkzaamheden

Omgaan met mensen met: Slikproblemen
Dementie
Spraak problemen
Agressie

Mensen motiveren om deel te nemen aan activiteiten, fysiotherapie en de gezamenlijke maaltijden.

Heel fijne organisatie met een leuk team mensen.

Het was even wennen om op een gesloten afdeling te werken, maar eenmaal gewent zulk dankbaar werk.
Pluspunten
Fijne collega, s, en volop trainingen
Minpunten
aankomende reorganisatie

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Warande. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Warande gesorteerd op locatie