Würth Nederland B.V. Reviews

Fijn bedrijf
Nederland (huidige medewerker) –  's Hertogenbosch17 juli 2019
Werk nu sinds januari voor Würth. Ik heb het bedrijf leren kennen als een omgeving waarin hard gewerkt wordt. En hoe beter je het werk doet, hoe meer vrijheid je krijgt.

Er wordt een uitgebreide training verzorgd als je binnenkomt. Daardoor voel je je welkom, weet je wat er van je verwacht wordt en leer je het bedrijf goed kennen.

Het leukste aan het werk is de verantwoordelijkheid die je krijgt voor je eigen resultaten.
Pluspunten
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een goede werk/privé balans.
Hard werken in het weekend genieten
Vertegenwoordiger buitendienst (huidige medewerker) –  Roosendaal17 juli 2019
Ik werk nu ongeveer 1,5 jaar bij wurth in de buitendienst. Je krijgt veel vrijheid als je de afgesproken doelstellingen weet te behalen. Lukt het niet om de doelstellingen te behalen krijg je hiervoor de juiste ondersteuning en hulp middelen van je manager. Omdat je per gemiddeld 10 man 1 manager hebt zijn de lijntjes kort en heb je toch een hechtere band met je collega’s ookal werk je voor een groot bedrijf.

Weet je de doelstellingen te behalen merk je dit ook zeker terug in je salaris en natuurlijk je opbgebouwde commissie.

Geen dag is het zelfde iedere dag is weer een verrassing. Je krijgt bij Würth echt de kans klanten de juiste aandacht te geven waardoor je al snel wat strepen voor hebt op de concurrentie.

Ben je een doorzetter, hou je van sales en vind je het niet erg savond’s nog even in een offerte te duiken. Dan is Würth een zeer goede werkgever voor jou. En raad ik je aan eens tussen onze vacatures te kijken
Pluspunten
Vrijheid
Minpunten
Prestatie afhangkelijk
Productief maar erg gezellig
WWC medewerker (huidige medewerker) –  Den Bosch17 juli 2019
Sinds kort werk ik bij Würth, de eerste 2 introductiedagen waren erg informatief maar zeker niet te langdradig. Daarna op mijn eigen afdeling begonnen in een leuk en gezellig team, met ook hier de juiste coaching. Daarnaast zijn er erg veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden
Organisatie met veel carrière mogelijkheden
Managementassistente/directiesecretaresse (huidige medewerker) –  Den Bosch16 juli 2019
Weet je van aanpakken? Dan liggen er binnen Würth enorm veel mogelijkheden. Een goede werkgever om voor te mogen werken met fijne collega's.
Heel fijn bedrijf om te werken.
WWC (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch16 juli 2019
Hele fijne sfeer binnen het bedrijf.
Veel mogelijkheden om door te groeien.
Prettige werkgever met ambitie
Vertegenwoordiger buitendienst (huidige medewerker) –  Utrecht16 juli 2019
Bedrijf met hoofdkantoor in Den Bosch en 28 locaties door het hele land. Een prettige werkgever waar je op kan bouwen.
Goede arbeidsvoorwaarden en altijd op tijd je loon.
Hier begonnen als een nobody en de kans gekregen te ontwikkelen als vertegenwoordiger.
Pluspunten
krijgt goeie scholing en begeleiding
Minpunten
Je krijgt een nieuwe auto als je start ;)
Familiebedrijf
HR Adviseur (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch12 juli 2019
Binnen Würth krijg je voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Je bent hier wel echt zelf voor verantwoordelijk.
De sfeer op mijn afdeling is goed.
Afwisselende functie binnen een dynamisch salesbedrijf
HR Adviseur (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch12 juli 2019
Ik werk al heel wat jaren bij Würth. Waarom? Omdat geen dag hetzelfde is en ik blijf leren. De vrijheid in en de dynamiek van de functie spreekt me erg aan. De afwisseling in taken, het contact met mensen en uitvinden hoe je met een bepaalde manier van communiceren dingen voor elkaar krijgt. En natuurlijk werk ik in het leukste team! Elkaar helpen, hard werken als het nodig is, maar een geintje op zijn tijd is zeker aanwezig. Soms is het jammer dat we ad hoc zaken moeten oplossen. Het zou mooier zijn als we meer lange termijn oplossingen kunnen nastreven. Hier zit wel verbetering in vergeleken met het verleden. Nooit gedacht dat ik zo lang bij hetzelfde bedrijf zou werken. Zo zie je maar, als je ergens goed op je plek zit, vliegt de tijd voorbij.
Pluspunten
Afwisseling en vrijheid
Minpunten
Soms nog te veel ad hoc werkzaamheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Würth Nederland B.V.. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7

Reviews over Würth Nederland B.V. gesorteerd op locatie