Video afspelen via YouTube-knop
Würth
Bekijk alle 1.193 reviews
Würth heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Ik ga met plezier naar mijn werk. We hebben een gezellig team, waar de kracht zit in het samen werken. Werk en privé heeft een goede balans. Würth probeert mee te denken in oplossingen.
Geen dag spijt dat ik er gesolliciteerd heb 2 jaar geleden!
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
Ze werken met SAP
Money, money, money, daar gaat het om! Niks relatie opbouwen! Onderlinge strijd tussen 'collega's' breekt het bedrijf helemaal af!
Nemen iedereen aan. Leidingevende spannen samen. Onderbetaald.

Niemand heeft iets voor elkaar over. Iedereen werkt voor zichzelf.
Een erg leuk en leerzaam bedrijf, volop doorgroeimogelijkheden en ze houden je overal erg veel van op de hoogte qua mededelingen in het bedrijf. Ze zijn erg betrokken! Leuke collega's, personeelsvereniging € 4,00 per maand en doen hier ook 2 keer in het jaar leuke dingen mee. Je kan volop kansen krijgen en ook leuke bonusregelingen!
2 jaar gewerkt voor dit bedrijf maar gillend wegegaan. heb vanaf dag 1 bepaalde dingen benoemd wat betreft de grootte van het gebied waar niet naar geluisterd is en tijdens je exit gesprek (waar zogenaamd wel naar he geluisterd wordt) wordt er ineens geroepen dat je gelijk had. bepaalde mensen binnen en buiten hebben geen commercieel inzicht en werken je alleen maar tegen. een hoop burocratie en ieder jaar weer een fikse prijs/planningsverhoging. Van het salaris klopt ook niks, er is toegezegd dat ik 3500 netto zou verdienen in het gebied dat ik kreeg alleen ik heb het nooit gezien laat staan gekregen. Oh jawel, met vakantiegeld erbij. Het is een komen en gaan van nieuwe mensen in de buitendienst en dan wordt er gezegd dat dit is omdat wurth groeit. Nou in nederland niet denk ik! Ook wanneer je een nieuwe leidinggevende krijgt word je gebied weer schoongeveegd en kun je vanaf 0 beginnen. Daarnaast ook veel administratieve handelingen want een oplossing die voor handen ligt wordt eerst tegengewerkt etc. Directie heeft er een handje van allerlei onnodige dreigemails te sturen wanneer je achterloopt op je planning. en als je geen nieuwe klant hebt mag je vrijdag vanaf 14.00 uur tot 16.00 afspraken maken bij prospects. als er een moment van de week is dat mensen niet gebeld willen worden is het tijdens een vrijdagmiddag borrel wel.
Officiële reactie van Würth
3 maart 2020
Vervelend dat je dit zo ervaren hebt. Graag zouden we met je in contact treden om hier verder over te praten. Mocht je hier ook voor open staan, dan kun je contact met ons opnemen op telefoonnummer 073-6291655.
niets bijzonders, bestand zijn tegen Duitse autoriteit!
Heel veel geleerd. Goede opleiding, doorzettingsvermogen sterk ontwikkelt.
Pluspunten
Kwaliteitsproducten en een goed concept
Minpunten
Nooit genoeg
Lijkt mooier dan het werkelijk is. Complimenten worden niet gegeven en het meer is nooit genoeg.
Würth is een zeer groot en mooi bedrijf. Altijd een stapje voor op de concurrentie. De kracht van Würth is dat ze naast de kwaliteit die ze leveren altijd de klanten ontzorgen en meedenken met de klant. Bestellingen en facturatie via EDI is met bijna elk systeem van de klant mogelijk, dit zorgt weer voor enorme besparingen. Binnen Würth heerst er een gemoedelijke sfeer, je merkt eigenlijk niet dat je werkzaam bent bij een groot bedrijf wat over de gehele wereld actief is.
Werk nu sinds januari voor Würth. Ik heb het bedrijf leren kennen als een omgeving waarin hard gewerkt wordt. En hoe beter je het werk doet, hoe meer vrijheid je krijgt.

Er wordt een uitgebreide training verzorgd als je binnenkomt. Daardoor voel je je welkom, weet je wat er van je verwacht wordt en leer je het bedrijf goed kennen.

Het leukste aan het werk is de verantwoordelijkheid die je krijgt voor je eigen resultaten.
Pluspunten
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een goede werk/privé balans.
Ik werk nu ongeveer 1,5 jaar bij wurth in de buitendienst. Je krijgt veel vrijheid als je de afgesproken doelstellingen weet te behalen. Lukt het niet om de doelstellingen te behalen krijg je hiervoor de juiste ondersteuning en hulp middelen van je manager. Omdat je per gemiddeld 10 man 1 manager hebt zijn de lijntjes kort en heb je toch een hechtere band met je collega’s ookal werk je voor een groot bedrijf.

Weet je de doelstellingen te behalen merk je dit ook zeker terug in je salaris en natuurlijk je opbgebouwde commissie.

Geen dag is het zelfde iedere dag is weer een verrassing. Je krijgt bij Würth echt de kans klanten de juiste aandacht te geven waardoor je al snel wat strepen voor hebt op de concurrentie.

Ben je een doorzetter, hou je van sales en vind je het niet erg savond’s nog even in een offerte te duiken. Dan is Würth een zeer goede werkgever voor jou. En raad ik je aan eens tussen onze vacatures te kijken
Pluspunten
Vrijheid
Minpunten
Prestatie afhangkelijk
Sinds kort werk ik bij Würth, de eerste 2 introductiedagen waren erg informatief maar zeker niet te langdradig. Daarna op mijn eigen afdeling begonnen in een leuk en gezellig team, met ook hier de juiste coaching. Daarnaast zijn er erg veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden
Weet je van aanpakken? Dan liggen er binnen Würth enorm veel mogelijkheden. Een goede werkgever om voor te mogen werken met fijne collega's.
Hele fijne sfeer binnen het bedrijf.
Veel mogelijkheden om door te groeien.
Binnen Würth krijg je voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Je bent hier wel echt zelf voor verantwoordelijk.
De sfeer op mijn afdeling is goed.
Ik werk al heel wat jaren bij Würth. Waarom? Omdat geen dag hetzelfde is en ik blijf leren. De vrijheid in en de dynamiek van de functie spreekt me erg aan. De afwisseling in taken, het contact met mensen en uitvinden hoe je met een bepaalde manier van communiceren dingen voor elkaar krijgt. En natuurlijk werk ik in het leukste team! Elkaar helpen, hard werken als het nodig is, maar een geintje op zijn tijd is zeker aanwezig. Soms is het jammer dat we ad hoc zaken moeten oplossen. Het zou mooier zijn als we meer lange termijn oplossingen kunnen nastreven. Hier zit wel verbetering in vergeleken met het verleden. Nooit gedacht dat ik zo lang bij hetzelfde bedrijf zou werken. Zo zie je maar, als je ergens goed op je plek zit, vliegt de tijd voorbij.
Pluspunten
Afwisseling en vrijheid
Minpunten
Soms nog te veel ad hoc werkzaamheden
Harde sales waar in korte tijd veel resultaat wordt verwacht.
Pluspunten
auto van de zaak
Minpunten
weinig ondersteuning en begeleiding
Een grootbedrijf alleen voelt dat niet zo. Levering aan groot en kleine technische bedrijven op alle vlakken. Van hout tot garage's en ga zo maar door. Ruim 100.000 artikelen op voorraad van bouten en moeren tot PBM's
Pluspunten
Kan bijna alles leveren
Minpunten
zijn er niet
Dynamisch en ondernemend bedrijf. Goede doorgroei mogelijkheden en gedegen interne opleiding.
Grote organisatie met veel vrijheid voor eigen initiatieven. Echter, focus ligt vooral op de buitendienst.
slechte bedrijf van Nederland om te werken

je word binnengehaald gehaalt met de grootste beloften over beginsalaris en de groots mogelijke verhalen hoe fijn de klanten zijn die je gaat krijgen in jouw verkoop gebied.

niks van waar ik gieng van een salaris van 2200 netto naar 1350 euro netto heb daardoor mijn huis moeten verkopen.

want ik had mijn baan opgezegd en mijn nieuwe arbieds contract was nog steeds niet opgezet.

het is een komen en gaan van vrtw en managers je begint dus op een slechte basis dan heb je naar een jaar je verkoop gebied in orde dan komt weer een vrtw die manager word over jou ff stellen dat je teveel klanten heb en word je gebied 50

% kleiner zonder aanpassing van je jaar planning dus de nieuwe vrtw krijg een schoon verkoop gebied met een 0 planning en verdient dus slapend zijn bonissen en ik blijf zitten met een onjuiste planning.

kan hier een boek over schrijven aangezien ik meer dan 7 jr in dienst ben geweest met werkweken van meer dan 70 uur is geen uitzondering en dat komt door de vele administratieve handelingen die niet meer van deze tijd zijn.

je orders moet je op papeit bij de klant opschrijven en als je niet goed bent in artikelnummers kun je thuis eerst alles opzoeken in het werkboek en dan in de pc invoeren op dag dagelijkse basis enznezneznenzenzenz enz

wil je meer weten kun je altijd bellen.
Pluspunten
mooie lease auto en onkosten vergoeding
Minpunten
alles
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Würth. Onze community staat klaar om te antwoorden.