VvAA
14 jaar met heel veel plezier gewerkt
Juridisch secretaresse was mij op het lijf geschreven. Alle zorg uit handen nemen zodat de juristen/advocaten zich konden focussen op hun clienten. De volgende stap naar de hoofddirectie/PA-niveau was te zwaar.
Pluspunten
goede bedrijfscultuur
Minpunten
imkrimpen via afspiegelingsbeginsel
Chaotische sfeer en constant wankelen zonder visie of koers
De sfeer bij VvAA is chaotisch te noemen: constant wankelen en van koers veranderen. Daarnaast heerst er vanuit de top een onwetende houding over werknemers op de vloer. De connectie tussen beide is totaal verloren. managers zijn vooral bezig met hun eigen carrière in plaats van dat ze zorg hebben voor de toekomst van de organisatie.

De onvrede onder werknemers hierover is groot waardoor en veel cynisme heerst. In de tijd dat ik bij VvAA werk is er telkens binnen 2 maanden van koers en visie veranderd. Ook is het verloop groot: mensen worden met willekeur aangenomen. Vacatures worden uitgezet zonder na te denken over het nut van deze fte’s op langere termijn. Daarom worden tijdelijke contract vaak niet verlengd terwijl er wel een vaste aanstelling was toegezegd.

Visieloos is echt een woord dat bij VvAA past. het bedrijf bestaat nu bijna 100 jaar. Ik ben zeer benieuwd of ze dat überhaupt halen. Kortom: bezint voor ge begint.
Geen visie, hoog verloop op managementniveau. Geen duidelijke carrière perspectieven
Er gebeurt daar te veel in te weinig tijd. Gebrek aan visie en veel onduidelijkheid binnen de organisatie
Pluspunten
Gunstige ligging
Minpunten
Continu veranderen zonder dat het beter wordt. Integendeel
Grote organisatie, beetje log maar wel leuke collega's
Lang geleden gewerkt. Was leuk, doorgroei toen niet mogelijk helaas.
Goed bedrijf met veel potentie
In het verleden altijd gericht op het opstellen van jaarrekeningen en aangiften Inkomstenbelasting. Het bedrijf is een slag aan het maken van 'standaard' jaarrekeningen en aangiften werk naar de adviseur in de breedste zin van het woord.

Deze omslag zorgt voor veel veranderingen in korte tijd, welke het bedrijf niet altijd ten goede komen. Daarnaast is er veel druk om steeds sneller en goedkoper te werken, wat de kwaliteit het kind van de rekening maakt.
Pluspunten
heel leuke klanten
Minpunten
management weinig begaan met medewerkers
assistent belastingadviseur
Het verwerken van een administratie tot een jaarrekening en of aangifte inkomstenbelasting.
Ik ben een "mensen"mens. Een kwalitietsgericht en flexibel persoon met een grote mate van dienstbaarheid.
Mijn kracht ligt in het optimaal bedienen van de klant. Ik voel mij thuis in een professionele omgeving waarin ik met mijn ervaring , overtuigingskracht en commerciële capaciteiten het resultaat nimmer uit het oog verlies. Daarbij zal mijn focus altijd gericht zijn op het klantbelang.

Zo waren mijn laatste werkzaamheden telefonisch adviseren van de leden van de VvAA. Hierbij was de commercie heel belangrijk. Via de telefoon, chat, Twitter en mail je verkoopdoelstelling ( jaartarget) proberen te halen. Dit heb ik met glans gehaald. Met trots kan ik zeggen dat ik de beste verkoper was van de afdeling.

Heel leerzaam was het feedback aan elkaar geven. Elkaar aanspreken op ongewenst en gewenst gedrag en van elkaar leren. Voor 2016 is niet meer je persoonlijke doelstelling van belang maar je teamdoelstelling. Je doet het uiteindelijk met elkaar.

Wat mij het meeste voldoening geeft is het adviseren en dienend zijn voor de klant. Net dat stapje meer zetten voor de klant.

Een grote mate van dienstbaarheid en gaan voor de kwaliteit is mij eigen.
Goede werkgever met goede arbeidsvoorwaarden
Heb altijd gewerkt met een redelijk klein team op een kantoor in Leiden. Helaas werd het kantoor gesloten (om efficiënter te werken vanuit ons hoofdkantoor) en moest het gehele team naar ons hoofdkantoor in Utrecht. Daar heerst een wat onpersoonlijke sfeer, mede te wijten aan het feit dat ik dat niet gewend was. Gelukkig kreeg ik de mogelijkheid om een dag thuis te werken. Wat dat betreft kwam de VvAA mij goed tegemoet.

Helaas volgde na een jaar opnieuw een reorganisatie en kwam mijn functie te vervallen.
Gezellig kantoor met leuke collega's
Een typische dag op het werk was in- en uitgaande post en telefoonverkeer. Bestellen van voorraden ed. Organiseren van vergaderingen in- en extern.

Leuke collega's.
Pluspunten
geen files richting Alkmaar
Minpunten
oud meubilair
Goed en professioneel bedrijf
VvAA is een goed bedrijf om bij te werken. Professioneel en voor de aangesloten relaties is dit een all-round bedrijf. Van verzekeringen tot advies
Pluspunten
Meedenken in het verbeteren van de processen
Minpunten
doorgroeimogelijkheden zijn minder
Gezellige collega's, veel vrijheden
Om 8 uur start mijn dag. We kunnen zelf ons werk indelen want we werken met een planning en budgetten. Thuiswerken is ook een optie.
Pluspunten
Vrijheid van indelen werkzaamheden en werktijd
Minpunten
geen radio
Is een heel leuk bedrijf om voor te werken
Dit bedrijf heb ik meegemaakt van 1997 tot 2009 en heb ht hier altijd goed naar mijn zin gehad.
Het was echter niet mogelijk om de richting de ik op woilde in de gaan
Pluspunten
Goed salairis/ lkeuke collega's
Minpunten
vrij strak geleid
Stel een vraag over solliciteren of werken bij VvAA. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,5
Reviews over VvAA gesorteerd op locatie