VUmc Reviews

19 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Werk-Privé Balans
Fijn ziekenhuis alleen helaas best veel reistijd
Medisch administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam28 augustus 2017
Ik ben werkzaam op poli Klinische genetica,
Interessante polikliniek, met fijne medewerkers

Geestelijke gezondheidszorg heeft ook mijn interesse.
Werk-Privé Balans
Zelfstandige functie binnen academische setting
hoofd zorgeenheid (huidige medewerker) –  Amsterdam4 juli 2017
Huidige werkplek bevalt prima; binnen management van de afdeling goede samenwerking. Verandercultuur kost wat moeite maar biedt daarom kansen en uitdagingen.
Pluspunten
Elke dag is er wat te leren
Minpunten
Logge organisatie ( ziekenhuisbreed)
Ik was stagiaire
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Amsterdam15 juni 2017
Heel groot team werkt daar, daardoor moeilijk om iedereen te leren kennen.
Werk-Privé Balans
Multidisciplinaire werkomgeving waar elkaar en de zorg naar een hoger niveau helpen centraal staat. Natuurlijk met ruimte voor gezelligheid!
Research Analist (voormalige medewerker) –  Amsterdam12 april 2017
Elke dag is weer anders binnen het VUmc. Altijd fijne collega's om me heen, over de jaren nieuwe en andere werkzaamheden op me genomen. Zelf mijn tijd mogen indelen, waarbij prioriteiten geven aan specifieke klussen een onderdeel is van de afwisseling.
Pluspunten
Uitdagende mulidisciplinaire werkomgeving.
Minpunten
Weinig kans tot doorgroei.
Werk-Privé Balans
Prettige werksfeer met dagelijkse verschillende incidenten.
Support Engineer (voormalige medewerker) –  Amsterdam Oud Zuid en Rivierenbuurt20 februari 2017
Met een groep van 12 mensen hielden wij de ICT afdeling van het VUmc onder controle.
Pluspunten
Goede werktijden, leuke collega's.
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Gezellige werkomgeving met flexibele werkuren
Banquetig medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam31 januari 2017
Voorbereiden van catering op gewenste tijden. Deze is op de dag zelf in overleg met de aanvrager.
Communicatie is hier belangrijk. Zowel met de organisatie als met collega's.
Pluspunten
Gratis lunch
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
zie review
Stagair (huidige medewerker) –  Amsterdam Zuid15 januari 2017
Leuk team, veel vrijheid, genoeg uitdaging. Een erg prettige stage waar ik veel geleerd heb.
Pluspunten
goedkope lunch?
Werk-Privé Balans
Prima werkgever en prettige sfeer.
Werkplekbeheerder ICT (huidige medewerker) –  Amsterdam4 november 2016
De dag begint met het bekijken van de mailbox, zijn er changes uitgevoerd? is de bereikbaarheidsdienst gebeld? Nieuw aangemaakte high impact verstoringen?

Vervolgens de lijst bekijken met de nieuw aangemaakte meldingen, uiteraard gesorteerd op impact en urgentie. Hier gebruiken wij het registratiesysteem Topdesk voor, hierin worden ook alle CI's verwerkt in de CMDB.

Daarna lopen wij (Werkplekbeheerders) alle meldingen langs op de diverse afdelingen binnen het VU en VUmc.
Werk-Privé Balans
Je raakt niet uitgekeken in dit vriendelijke ziekenhuis.
Verpleegkundige VUMC (huidige medewerker) –  Amsterdam22 april 2016
Ik vind het prettig werken in het VUMC; mijn collega's zijn over het algemeen zeer collegiaal en de werksfeer is prettig. Ik ga altijd met plezier naar mijn werk, omdat we kunnen lachen, maar ook serieus kunnen zijn. Ik vind het omgaan met de patiënten en het bezoek eromheen ook geweldig; daar kan ik van genieten. Het is vaak een uitdaging om het hen ook naar de zin te maken! Aangezien het een Academisch ziekenhuis is, maak je zeer veel verschillende zaken en leerzame momenten mee. Bijna elke dag kan je wel iets erbij leren.
Pluspunten
Het werken aan het bed
Minpunten
Het lijkt wel alsof de administratie steeds belangrijker wordt...
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 2Rapporteren
Prima Werkgever
Eerste ervaring Medisch Centrum (voormalige medewerker) –  Amsterdam8 maart 2016
Het is een groot bedrijf, daarom is de werksfeer vooral afhankelijk van de afdeling waar je werkt en je directe collega's. Verder zijn de arbeidsvoorwaarden prima.
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Technische sfeer, met eeb ruim denkend team
Controller / Technicus CC Energiebedrijf VU (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH23 maart 2015
Dat je niet altijd moet afgaan op je collega's en wat ze zeggen.
Maar zeker wel een luisterend oor voor ze moet zijn!
Je staat altijd voor een ieder klaar en andersom is nog maar de vraag!
het moelijkste van deze baan is het in stand hoduen van de machineparken van 30 jaar en ouder door diverse lekkages en storingen deze heftiger worden.
Wisseldiensten veel tijd voor thuis en het gezin, techniek en sleutelwerk
Pluspunten
Veel gratis cursussen
Minpunten
Gedreven mensen deze wegekenen worden door de oudere generaties
Was deze review nuttig?JaNee 3Rapporteren
Gezellige werkomgeving.
Logistiek Medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam5 maart 2015
Een typische werkdag in het VU, je hebt te maken met veel verschillende mensen en daardoor krijg je veel nieuwe contacten.

Wat ik geleerd heb in het VU is vooral met druk om te gaan. Er zijn veel verschillende werkzaamheden die ik heb mogen uitvoeren waar ik veel van geleerd heb.

Ik heb veel leuke collega's gehad.

Ik vond niks moeilijk maar kreeg wel uitdagingen door bijvoorbeeld op verschillende afdelingen ingeroosterd te worden.

Het leukste vond ik dus ook de diversiteit.
Pluspunten
Binnen de werkzaamheden was er veel vrijheid waardoor je ook veel verantwoordelijkheid kreeg.
Minpunten
Miscommunicatie wat wel eens voor kwam tussen collega's.
Was deze review nuttig?Ja 10Nee 3Rapporteren
Werk-Privé Balans
ben op zoek naar een dynamische baan in een ziekenhuis/zorginstelling, heb geen kinderen meer thuis, ben alle dagen beschikbaar, in bezit van auto.
medisch secretaresse radiotherapie (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuid6 november 2014
ik heb een fijn kontakt met mijn collega's en ook met mn leidinggevende.
er is ruimte voor zelfontplooiing, leer elke dag omdat de situatie van de patient anders kan zijn dan voorheen, daar mee omgaan, reageren op de situatie, verandering in taken is de laatste 2 jaar telkens aan de orde, gaat goed.
het leukste vind ik het regelen, vooral spoed dingen zo goed mogelijk af te handelen, en niet te vergeten voor de zieke patient dat voelt zeer goed. Inleven in patient maar ook gepaste afstand houden is belangrijk, zelf niet meenemen naar de privesituatie bij ernstig zieke patienten . Inleven/meeleven zoveel mogelijk alles te regelen voor de patient, maar niet thuis er beroerd van zijn , zeg maar.

het moeilijkst bij mijn baan, kontakt met ouder van zeer ziek kindje, kan mij voorstellen dat je als ouder alles op alles zet om je kind zoveel mogelijk te helpen in een nare situatie. is ook wel mijn kracht, dat ik ervoor ga.

volg op eigen initiatief ,/ maar met instemming van leidinggevende/ een assertiviteits cursus om met name prive/ vooral in de familiesfeer/ beter mijn gevoelens/gedachten richting een ander te kunnen uiten, dat is bijna afgerond en geeft een prima impuls om sommige dingen anders aan te pakken of tegenaan te kijken.
Pluspunten
voel mijzelf gewaardeerd en fijn op de werkvloer
Minpunten
de aangekondigde bezuinigingen geven onrust
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
leuke collega`s
Medisch administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Oogeheelkunde1 september 2014
Afspraken maken (telefonisch of direct contact)
Aanmelden patiënten
Afmelden patiënten
Status patiënten bijwerken en archiveren
Status patiënten klaar leggen voor de arts

Het leukste was contacten met de patiënten en collega's
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
mijn allereerste werkervaring in een ziekenhuis
Medisch Administratief Medewerker/receptioniste (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH26 augustus 2014
In dit ziekenhuis was mijn eerste werkplek op de afdeling van patienten : eten rondbrengen. Al gauw ben ik gastvrouw geworden en deze functie gecombineerd met portier/receptie werkzaamheden. Ontvangen van patiënten / artsen oproepen etc.
Hier heb ik het laatste jaar de kans gekregen om de NAMS opleiding te mogen gaan doen.
na 5 jaar bleek het ziekenhuis op de nominatie te staan om zijn deuren te sluiten. Tot de laatste dag ben ik met een klein clubje achter gebleven en met deze club van 7 mensen heb ik tot de dag van vandaag eens in de 2 maanden een eetafspraak. (ja echt waar 27 jaar )
Werk-Privé Balans
Leergierig? Hier moet je zijn!
Leerling verpleegkunde MBO 4 BBL (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH3 juni 2014
Het VUmc is een ontzettend mooie plek om leer-/werkervaring op te doen. Als MBO student verpleegkundige, werd ik na tien weken school meteen in de praktijk neergezet en door een werkbegeleider meegenomen. Je leert al gauw de fijne kneepjes van het vak en je krijgt te maken met interessante, droevige, fijne, mooie, angstige momenten. Dit alles leert je om te kunnen schakelen en te kunnen reageren op de patiënt en zijn of haar situaties, zoals een verpleegkundige dit hoort te doen. Je leert je eigen werkstijl te ontwikkelen en je leert met feedback om te gaan en jezelf tegen te komen.
Was deze review nuttig?Ja 11Nee 5Rapporteren
leerzame periode geweest
Leidinggevende Medische Administratie (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH25 juni 2013
Mijn functie was een nieuwe functie voor de afdeling. Het werken op een drukke dynamische afdeling vind ik heel aantrekkelijk. Communicatie was niet het sterkste punt van de afdeling, waardoor niet altijd duidelijk was wie waarvoor verantwoordelijk was.
Werk-Privé Balans
samenhorigheid op de afdeling, samen staan voor de patiënt
doktersassistente poli Cardiologie (huidige medewerker) –  amsterdam2 mei 2013
er is geen dag het zelfde, afwisselend werk.
Ik heb veel geleerd en gegroeid in mijn werk.
Met de directie en leiding heb je weinig contact, je mag veel dingen (in overleg) zelf regelen.
Leuke en gezellige collega's die met je lachen en met je huilen en waar nodig is steunen zowel op het werk als prive
Het moeilijkste aan de baan is dat er een personeels tekort is en het leukste is dat we het toch samen redden en klaar staan voor de patiënt
Minpunten
60% reiskosten vergoeding
Was deze review nuttig?Ja 21Nee 14Rapporteren

2 sterren
1 ster

Waarderingen op categorie

4,1

Reviews over VUmc gesorteerd op locatie