Voordeeluitjes Reviews

Teamverband, samenwerking, vertrouwen, doorgroeien
Servicecenter (huidige medewerker) –  Lochem26 februari 2019
Bij Voordeeluitjes heb ik ervaren dat iedereen met elkaar samenwerkt vanuit elke afdeling. De lijnen binnen de organisatie zijn kort waardoor er een prettige communicatie is.
Elke dag is anders en verrassend.

Er is veel vertrouwen in medewerkers en er zijn doorgroei mogelijkheden binnen het bedrijf wat ook wordt gestimuleerd!

De flexibele werktijden en roosters op het service center ervaar ik als prettig. Dit biedt privé veel mogelijkheden!

Ook belangrijk te vermelden dat de werksfeer erg fijn is. Voordeeluitjes is warm bad waar waar ik in terecht ben gekomen.
Pluspunten
Werksfeer
Minpunten
Fijne flexibele werkomgeving met mooie uitdagingen
Account Manager (huidige medewerker) –  Lochem25 februari 2019
Werken bij Voordeeluitjes combineert het leuke (reiswereld) met de verkoop van de arrangementen en media (Sales). Hierdoor is het elke dag weer een uitdaging om beter te presteren. Het is een groeiende organisatie, waarin ook veel collega 's intern doorgroeien. Wat zeker waardevol is om te zien.

Dit doen we gezamenlijk met het gehele team, waarbij we ondersteund worden door het management en diverse statistieken. Belangrijkste is dat we samenwerkingen met partners aan gaan, omdat we alle partijen willen soigneren (hotel met boekingen en omzet, gasten / boekers met leuke aantrekkelijke arrangementen en wij zelf als onderdeel met ons verdienmodel hierin).

Daarnaast biedt de werkgever de flexibiliteit om waar nodig te schakelen, zodat werk en privé goed te combineren zijn.
Pluspunten
Flexibiliteit en veel uitdagingen
Minpunten
Geen op dit moment

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Voordeeluitjes. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Voordeeluitjes gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Voordeeluitjes gesorteerd op locatie