Voordeeluitjes
Sinds 6 jaar maak ik deel uit van de Voordeeluitjes familie. Het is een bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden waarin medewerkers ook gestimuleerd en begeleid worden. Dit heb ik zelf mogen ervaren :).

Voordeeluitjes geeft medewerkers vrijheid en verantwoordelijkheid. Er zijn korte lijnen en er wordt veel samengewerkt. Tussen het harde werken door is er voldoende ruimte voor een geintje, leuke gesprekken en bedrijfsuitjes. Er wordt met regelmaat iets georganiseerd als zijnde deelname sportevenementen, barbecue, bedrijfsuitjes en zelfs 3 jaar geleden een ski-uitje.

Kortom, werken bij Voordeeluitjes is naast hard werken ook erg gezellig, warm en betrokken zijn bij het bedrijf.
Groeiend bedrijf. Er wordt echt gekeken naar de potentie van medewerkers waardoor doorgroeien of uitbouwen van je functie zeker mogelijk is.
Afwisselend werk, soms met druk van deadlines maar zeker ook tijd voor een grapje tussendoor.
Een ontzettend leuk bedrijf om voor te mogen werken. Na een fijne inwerkperiode had ik voldoende basis om aan de slag te kunnen. Elke dag leer ik met en van mijn collega's en wordt er samen hard gewerkt om de doelstellingen te behalen.
Ik werk er inmiddels ongeveer een half jaar en ga nog steeds elke dag met plezier naar mijn werk. We werken hard maar er is ook ruimte voor een grapje, wat maakt dat er een fijne informele sfeer hangt
Ik werk in een mooi en creatief team, waar we samen tot de mooiste oplossingen en ideeën komen. Binnen de organisatie krijg je echt kansen tot persoonlijke groei, je zult geen twee jaar stil staan. Buiten het werk om is hier ook ruimte voor gekkigheid (als je ervan houdt). En een jaarlijks teamuitje hoort er ook bij. De maandelijks een heerlijke lunch gaat er ook altijd wel in. En twee jaar terug zijn we met zijn allen wezen skiën. Zo worden er altijd wel leuke activiteiten georganiseerd. Kortom een gezellige werkomgeving, waar ik mij volledig in thuis voel.
Pluspunten
Maandelijkse lunch, diverse uitjes, pensioenopbouw, doorgroeimogelijkheden
Bij Voordeeluitjes heb ik ervaren dat iedereen met elkaar samenwerkt vanuit elke afdeling. De lijnen binnen de organisatie zijn kort waardoor er een prettige communicatie is.
Elke dag is anders en verrassend.

Er is veel vertrouwen in medewerkers en er zijn doorgroei mogelijkheden binnen het bedrijf wat ook wordt gestimuleerd!

De flexibele werktijden en roosters op het service center ervaar ik als prettig. Dit biedt privé veel mogelijkheden!

Ook belangrijk te vermelden dat de werksfeer erg fijn is. Voordeeluitjes is warm bad waar waar ik in terecht ben gekomen.
Pluspunten
Werksfeer
Minpunten
Werken bij Voordeeluitjes combineert het leuke (reiswereld) met de verkoop van de arrangementen en media (Sales). Hierdoor is het elke dag weer een uitdaging om beter te presteren. Het is een groeiende organisatie, waarin ook veel collega 's intern doorgroeien. Wat zeker waardevol is om te zien.

Dit doen we gezamenlijk met het gehele team, waarbij we ondersteund worden door het management en diverse statistieken. Belangrijkste is dat we samenwerkingen met partners aan gaan, omdat we alle partijen willen soigneren (hotel met boekingen en omzet, gasten / boekers met leuke aantrekkelijke arrangementen en wij zelf als onderdeel met ons verdienmodel hierin).

Daarnaast biedt de werkgever de flexibiliteit om waar nodig te schakelen, zodat werk en privé goed te combineren zijn.
Pluspunten
Flexibiliteit en veel uitdagingen
Minpunten
Geen op dit moment