Review over Vomar van een medewerker

Bekijk alle reviews over Vomar

Goed voor als bijbaan
Vakkenvuller/Caissière (voormalige medewerker) –  Beverwijk14 januari 2019
Ik heb voor een lange tijd gewerkt bij de Vomar in Beverwijk. Dit beviel me wel, het is een goed baantje om mee te beginnen.

Andere reviews over Vomar van medewerkers

Okay werkomgeving, Saai
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Haarlem14 september 2019
Het was en een okay werkomgeving. Het werk vond ik saai. Niet veel contact met andere medewerkers.
Eerste baan en gelijk vreselijke ervaring
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Amsterdam5 juni 2019
Ik heb een halfjaar bij de Vomar gewerkt, het was mijn eerste baan en ben daarna ook erg bang geweest dat ik weer bij zo'n bedrijf terecht zou komen. Ik had gesolliciteerd bij een nieuw filiaal als vakkenvuller, vervolgens werd ik alleen maar gezet op het brood. Prima, maar waarom heb ik dan gesolliciteerd als vakkenvuller?

Ook het team was onprettig, ik was student en er werd verwacht dat ik 12 uur per week minstens zou werken, van het hele team overigens want anders kon je maar weg gaan. Elke avond moest ik twaalf broodbakken schoon vegen en stofzuigen, geen enkele hulp niks, management kraakt je ook af als je het niet goed doet. Je moet dik overwerken en dan raakt iedereen enorm boos op je terwijl ze jou ook niet even komen.

Totaal niet collegiaal, als je een supermarkt baantje wil raad ik Vomar niet aan.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Geen goeie regels, management arrogant, niet collegiaal

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vomar. Onze community staat klaar om te antwoorden.