Vomar Reviews

95 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 98 reviews
Ga naar Deen Distributie, daar is het tenminste gezellig.
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Kersenboogerd26 januari 2019
Ik heb hier ongeveer 7 maanden gewerkt als vakkenvuller. Ik heb dit zelf ervaren als een erg slechte werkeraring, wat vooral komt door slecht management.

Als eerste werd ik maar twee uur per week ingeroosterd, wat de moeite eigenlijk niet waard is. Ik kon hierdoor ook niet veel leren. Maar dat is het minst erge aan deze winkel. De gangpaden zijn ook heel erg smal in dit filiaal, waardoor je als vakkenvuller al snel de boel blokkeert, zonder dat dit de bedoeling is.

Ik kreeg ook steeds dezelfde soort karren, namelijk thee, koek, snoep, koffie en ontbijttroep. Het probleem hiermee is dat ik dus steeds terug moest naar de ingang van de winkel omdat die ontbijtspullen niet bij de rest van die genoemde dingen ligt. Hierdoor was ik veel tijd kwijt en dat was erg frustrerend.

Ook zag ik elke keer dat ik vakken moest vullen dat een groot deel van dat vak niet in het goede vak zat, waardoor ik alles moest verplaatsen en dus veel tijd kwijt was. Dit is ook zeer frustrerend.

Ook moesten we de dozen, waarin de producten verpakt zijn, openmaken zonder enige hulpmiddelen. Mesjes waren niet toegestaan en werden zelfs gezien als wapen. I kid you not. Hierdoor kreeg ik erg veel papiersneetjes van het karton, ook niet leuk.

Verder stond het andere personeel constant te kletsen en de andere vakkenvullers gooiden al het karton op de grond, waar niemand iets over zei. Mij werd expliciet verteld dat het karton in karretjes moest. Ik heb zelf hartstikke mijn best gedaan, nawelijks gekletst, maar ik voelde mij totaal niet gewaardeerd door de leidinggevenden en collega's. Dit kwam vooral
  meer... door een collega genaamd Emilio, die mij alleen maar stond te vertellen dat ik "sneller moest werken".

Ook vind ik de gestelde eis van één minuut om een doos open te maken, het juiste vak vinden, alles in het vak leggen, de doos in je karretje doen, echt veel te streng. Ik haalde dit target ook niet, mede vanwege de punten die ik hiervoor heb verteld. Hierdoor moest ik ook vaak overwerken. Nog een punt van frustratie.

Het management van deze zaak vind ik ook maar flauwekul. Mij werd nauwelijks wat verteld over hoe ik wat moest doen. Als er vragen gesteld werden door klanten, wist ik vaak het antwoord niet, omdat ik én maar twee uur per week daar werkte, én omdat mij niets werd verteld door de leidinggevenden. Het feit dat ik slechts twee uur per week daar werkte betekent dat ik niet kon onthouden waar alle producten zich bevonden.

Al deze frustratie leidde op een gegeven moment tot een woedeaanval. Ik heb niemand wat gedaan hoor, ik werd alleen maar boos. Gelukkig werd ik daarna compleet uitgeroosterd, waardoor ik door mijn 2-urencontract nog steeds voor niets werd uitbetaald, zolang het contract nog liep.
Was een gezellige werkomgeving
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Bos8 januari 2019
Verdiende ook wel lekker, maar was jong toen ik er werkte.
leuke sfeer
kassamedewerker detailhandel (voormalige medewerker) –  Utrecht (provincie)29 november 2018
Ik heb een leuke ervaring gehad bij Vomar . Ik heb geleerd om flexibel te werken niet alleen achter de kassa maar alles eromheen te doen. En de managers waren super lief deden het werk prima. Verder werkten er allerlei soorten culturen bij de Vomar. Ik vond niks moeilijk het was best gemakkelijk allemaal. Het leukste van alles vond ik achter de service balie staan , dat was echt leuk!
Oke
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Almere26 november 2018
Werk zoals je kunt verwachten in een supermarkt. Managers zijn teveel gefocust op winst/klantwaarde/reputatie en minder op het personeel
Ongeorganiseerde werkomgeving
Kassamedewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam ijburg13 november 2018
Hele leuke en gezellige werk plek, maar vanwege de werknemers die momenteel in dienst zijn is het vaak dan ook ongeorganiseerd en een zooitje.
Het was een vreselijke ervaring.
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Maarssen2 november 2018
Het was een vreselijke ervaring om hier te werken vanwege de leiding in de winkel. Je wordt vaak niet gewaardeerd en gebruikt alsof je niks bent.
Pluspunten
Minpunten
Veel overwerken, geen waardering
Collega's als familie
Kassamedewerkster en Broodafdeling (voormalige medewerker) –  Rivierenwijk22 oktober 2018
Omdat deze vomar zich bevond in een "probleemwijk" heb ik goed geleerd met moeilijke klanten om te gaan. (denk aan dronkenschap onder invloed van drugs) verder altijd met plezier gewerkt, en mijn collega's zijn als familie geworden door de jaren heen.
Pluspunten
kortingsbonnen voor voedsel
Minpunten
vervelende klanten
Gezellige werkomgeven, leuke collega's alleen af en toe te onserieus.
Allround medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost16 oktober 2018
Hele leuke winkel alleen het overwerk werd te veel voor mij, en ben ik gestopt bij dit bedrijf.
Pluspunten
Gratis maaltijden.
Minpunten
Tot heel laat overwerken 1x zelfs tot 1 uur in de nacht tijdens kerst.
Collega's gezellig, leidinggevende wat minder
Vakkenvuller Versafdeling (voormalige medewerker) –  Castricum15 oktober 2018
Een typische dag op het werk was dat ik vroeg aan mijn leidinggevende wat ik moest doen en dan ging ik gewoon vakkenvullen.
Met je collega's kon je vaak wel eventjes praten en het is tijdens je pauze ook zeker niet dat iedereen stil is. Wat ik wel jammer vond was de leidinggevende. Ze keken erg op je neer en hadden zeker hun favoriete medewerkers. Nu heb ik begrepen dat iedereen die er werkte inmiddels bij een ander filiaal zit dus in Castricum zit je (hoop ik) weer goed :)
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Lastige leidinggevende
Slecht
vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Amsterdam15 september 2018
Gaotische werkplek waarin je zelf moet zorgen voor bepaalde regelmaten. Geen\weinig hulp van collega's.
leuk bedrijf
Kassa en Vers-medewerker (voormalige medewerker) –  Heerhugowaard23 augustus 2018
leuk bedrijf, leuke collega's, normale werkdagen, verdiende goed
Soms leuk maar meestal vervelend
Vakkenvuller/kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Almere18 augustus 2018
Duurde ontzettend lang om door te kunnen groeien en meer posities te kunnen bezitten. De sfeer was er ook niet goed aan toe en overwerken was dan ook de standaard.

Nieuwe werknemers van maar 14 en 15 jaar werden niet goed opgeleid en toch voor het blok gezet als ze hun werk niet af hadden en iedereen op ze moest wachten.
Pluspunten
Na veel moeite doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Veel overwerken en slecht ingewerkt
Vaak een strenge en opdringerige werkomgeving met leuke en gezellige collega's.
VAKKENVULLER EN KASSIÈRE VOMAR (huidige medewerker) –  Haarlem15 augustus 2018
Vaak een strenge en opdringerige werkomgeving met leuke en gezellige collega's.
een zakelijke werksfeer
Caissière (voormalige medewerker) –  IJmuiden15 juli 2018
Het is een erg zakelijk bedrijf met veel jongeren in dienst waardoor het snel chaotisch kan worden, maar ondanks de chaotische planning is het erg gezellig maar ook zakelijk.

Je leert veel over hoe je met mensen omgaat, hoe je klanten te woord staat, en hoe je zo oplossingsgericht mogelijk probeert te denken bij het geval van een klacht of probleem.
Pluspunten
makkelijk goed verdient werk
Minpunten
chaotische planning
Caissière/Dagverantwoordelijk (voormalige medewerker) –  Almere25 juni 2018
Heb goede communicatie met mijn filiaalmanager en teamleiders, daardoor gaat het werk ook altijd vlotjes. Ook heb ik leuke collega's om mee te werken.
Redelijke bijbaan
Cassiere (voormalige medewerker) –  Almere21 juni 2018
Leuk team, leuke leidinggevende, problematische manager en salaris.
Pluspunten
Geweldig team
Minpunten
Ze proberen veel gebruik van je te maken
Gezellige werkomgeving en leuke collega's
Teamleider afdeling Vers (huidige medewerker) –  Alkmaar20 juni 2018
Het is een leuke werkomgeving, en dat zeker in amsterdam zuidoost
Minpunten vind ik zelf is dat ik er al 3 maanden werk en je als nieuweling maar in het diepe word gegooid en er niet goed word begeleid.
Pluspunten
gezellige collega's
Minpunten
weining aandacht voor nieuw personeel
gezellig maar chaotisch
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Haarlem15 juni 2018
soms erg druk en chaotisch en soms is er niks te doen. Leuk voor een bijbaantje maar door groeien is niet echt mogelijk.
gezellige werkomgeving
Vakkenvuller en medewerker broodafdeling (voormalige medewerker) –  Purmerend9 mei 2018
was heel gezellig team prettige werkomgeving leuke opdrachten
Goede werksfeer voor jongeren
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Purmerend12 april 2018
Geschikte werkplek voor jongeren als eerste baan, veel contact met leeftijd genoten.
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vomar. Onze community staat klaar om te antwoorden.