VolkerWessels
Zeer leuke en fijne directe collega's op mijn afdeling.
It’s never they same, always space to explore you. Good atmosphere, always space to grow and they are open for new ideas. And they give you the space to develop them.
Heb er 8 jaar met plezier gewerkt en ging graag naar mijn werki
goed bedrijf om te werken met gezellige collega's. Collega's zijn bereid om te helpen.
Leuke collega's! Balans tussen werk en prive is goed!
Pluspunten
Minpunten
Meetings deels in eigen tijd
VolkerWessels is een sociale organisatie met aandacht voor balans
in prive en werk. Innovatie en ondernemerschap worden onvoldoende gestimuleerd. Ondanks onder gemiddelde salarissen is er weinig personeelsverloop.
Pluspunten
Balans prive / werk
Minpunten
Onvoldoende innovatief en ondernemend
Wij zijn VolkerWessels Telecom. Wij ontwerpen, bouwen, beheren en onderhouden telecominfrastructuur die veelvoudige en complexe communicatiestromen mogelijk maakt. Door onze integrale aanpak en het aanbieden van end-to-end oplossingen ontzorgen we de markt en dragen we bij aan innovatie in de hele keten. We zijn kostenbewust, transparant en wendbaar. Samen met onze klanten werken we aan het beste resultaat, voor nu en in de toekomst. Veiligheid en kwaliteit staan daarbij altijd voorop.

Het netwerk is de basis

VolkerWessels Telecom gelooft dat de transitie naar de digitale samenleving niet kan zonder stabiele, betrouwbare en veilige infrastructuur. De basis, het netwerk, is immers dat waar alles op draait en dat wat totale (digitale) verbondenheid mogelijk maakt. In deze digitale samenleving staat de klant centraal. Daarbij zien we dat de grens tussen de zakelijke en consumentenmarkt verdwijnt. De klant is hoe dan ook kritisch, want de keuze is groot. Hij bepaalt zelf hoe hij wil worden bediend en wat hij daarvoor wenst te betalen. Dit brengt voor alle spelers in de telecommarkt een grote verantwoordelijkheid met zich mee.
Pluspunten
werkzaamheden
Minpunten
doorgroei mogelijkheden
Ik heb een zelfstandige functie waarbij ik veel contact heb met de werkmaatschappijen. De structuur van VolkerWessels is in het begin even lastig, maar de collega's nemen graag de tijd voor je om alles goed uit te leggen.

Er is genoeg ruimte om te ontdekken, te ontwikkelen en samen te werken. Je mag seminars of opleidingen volgen en intern is er een academy aanwezig waar je verschillende opleidingen kunt volgen die te maken hebben met je functie of organisatie.

De bedrijfscultuur kenmerkt zich als:

laagdrempelig, nuchter, ruimte voor ontwikkeling,ontplooiing en zelfsturing, decentraal, ondernemerschap & vakmanschap en kennisdeling.
Pluspunten
Ontwikkelingsmogelijkheden, doorgroeimogelijkheden, flexibel werken, leuke teamuitjes, goede koffie.
Het is een prettige werkgever en leuke collega's. Ik werkte daar in grote vrijheid en kreeg het volste vertrouwen van de leiding.
Pluspunten
goede sfeer
Minpunten
veel reistijd
Managementcultuur is duidelijk veranderd van een stimulerende naar meer het eigen belang van de manager.
Anders gezegd managers zorgen goed voor zichzelf.

Natuurlijk is dit en mag je het niet generaliseren maar het is wel een teken aan de wand.

Weinig of geen simulerende acties naar nieuwe medewerkers.

Nieuwe medewerker moet dus echt eigen iniatief tonen en nemen om verder door te stromen. (oudere medewerkers zitten vaak vastgebakken in hun oude cultuur waarbij elke verandering een strijd wordt of als verzwaring van hun taak wordt gezien)

Waar het meeste tijd en daardoor ook het moeilijkste was in de laatste functies was het op een lijn brengen van de medewerkers met de doelstelling van het werk voor ogen (kwaliteit-tijdigheid en financieel).

Ook is dit vaak het leukste geweest (voldoening) om in overleg toch tot een goede oplossing met elkaar te komen.
VolkerWessels Telecom is een prima bedrijf met legio mogelijkheden.
Pluspunten
zekerheid, goede carrieremogelijkheden, prima sfeer
Top baan, bedrijf had geen ervaring in dit vakgebied maar had geen oor voor een ervarings deskundige.
Geen 08:00 u tot 17:00 u baan.
Kan niet vertellen hoe het is om bij dit bedrijf te werken.omdat ik daar al geruime tijd niet meer in diest ben
Pluspunten
leuke collega, s
Minpunten
warme werkomgeving
Leuk bedrijf Veel geleerd over het Telecom wereld.
Echter zijn mijn collega's al aardig op leeftijd

waar door de zware werkzaam heden niet te doen zijn op uur productie.
Pluspunten
PBM's Altijd goed geregeld
Minpunten
Ze mogen meer investeren in leerling monteurs. huidige monteurs vergrijzen.
Een dynamisch bedrijf waar veranderingen en reorganisaties orde van de dag zijn. Werk is veelzijdig en collega's zijn vriendelijk. Is mij prima bevallen.
Grote organisatie die zich veelal heeft gericht op de aanleg van glasvezel door heel Nederland.
helaas door inkorting in het bedrijf moesten er mense weg elke dag wel weer ergens anders heen klante helpe met de probleemen
gezellige college"s storingen verhelpen
Pluspunten
veel werk
Minpunten
Het werk was prima te doen. Vrij simpel. Ik had geen doorgroeimogelijkheden en wil graag iets meer uitdaging.
VW Telecom is een aannemer waar het zakelijke, efficiënte een zeer grote leidraad is om als een betrouwbare partner te opereren.
Daarnaast is de gemoedelijkheid waarin alles besproken (kan worden) wordt een zeer aangename eigenschap van het bedrijf.

Eigen initiatief wordt zeer gewaardeerd.
Volker Wessels Telecom SSC te Drachten is een fijne plek om te werken. Jammer dat deze verplaatst wordt naar Amersfoort.
-nothing intersting
-easy work

-i've learned nothing actually i'm giving them my experience

-very bad managment