VolkerWessels Telecom Reviews

8 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 9 reviews
Goede en collegiale ervaring
Facilitair Medewerker VolkerWessels Telecom-NS (huidige medewerker) –  Lieren, GE28 juli 2015
Goede werksfeer en een hoge mate van zelfstandig werken.
Goede contact met de directeur en management.

Goede verstandhouding met collega's

Veel loop en tilwerk. (geen lift in het gebouw)

Zelfstandig bestellingen doen bij de leveranciers.
Pluspunten
nvt
Minpunten
nvt
professionaliteit en kwaliteit
"Magazijn, project & inkoop medewerker" (voormalige medewerker) –  Sittard12 december 2014
Afspraken maken met klanten, plannen van de werkzaamheden, monitoren van projecten, aansturen van personeel, afspraken maken met Gemeenten, opleveren van projecten
ALL round telecom monteur (voormalige medewerker) –  Zwijndrecht21 oktober 2014
Nieuwe kennis opgedaan, meer ervaring kunnen opbouwen.
Zeker een bedrijf dat kwaliteit levert. Leukste van het baan is, dat je dagelijks nieuwe mensen(klanten) tegenkomt. Een heel afwisselende baan, en met 1x per maand een bedrijfsmeeting.
Uitvoerder Hoogbouw
Uitvoerder Hoogbouw FttH (voormalige medewerker) –  Hardinxveld-Giessendam1 september 2014
Begonnen als assistent-uitvoerder op het project Alphen aan den Rijn. Enkele maanden later het project Hardinxveld-Giessendam, Zederik, Lingewaal en Geldermalsen opgestart. Als uitvoerder hoogbouw was ik verantwoordelijk voor:

* Het schouwen van Hoogbouw / Duplex en tevens het maken van de installatiedocumenten.
* Opname meer / minder werk en financiële afhandeling met onderaannemer.
* Kosten/tijd besparend werken door zo efficiënt mogelijk te plannen en uit te voeren.
* Onderhouden van contacten met Woningbouw, VVE, onderaannemers en bewoners.
* Toezien op de dagelijkse werkzaamheden ten aanzien van de uitvoering op het project.
* Dagelijks bijhouden van de administratie van het project zoals productiestaten en opleveringsverklaringen.
* Zorg dragen dat de werkzaamheden conform de (PVE) kwaliteits-, (KAM) veiligheidsnormen worden uitgevoerd.
Geweldig bedrijf om voor te werken
IT Service-monteur / OSM Monteur KPN / Patcher pop (voormalige medewerker) –  Zwijndrecht4 juni 2014
Voor Volkerwessels werken was zeer aangenaamd,

goede werk sfeer,
leuk bedrijg
Antenne bouwer (voormalige medewerker) –  Lieren, GE3 oktober 2013
volkerwessels telcom is een bedrijf dat zich bezig houd met telecom verbindingen , het plaasten van telecom verbindingen , en het onderhouden hier van
het is een leuke baan geen 9 tot 5 mentaliteit "
leuke collega's/directie
Prettige werk periode Volkerwessels Telecom
Telecom Engineer (voormalige medewerker) –  Dordrecht, Houten, Duivendrecht19 mei 2013
Mijn werkdagen bestonden voornamelijk uit het engineeren van projecten, na-engineeren van de projecten die buiten gereed waren.
Het bekijken of werkmappen compleet waren en indien nodig het aanvullen van gegevens zoals een MOOR / KLIC melding.

Ik heb voor ik op kantoor kwam in een maand een basisopleiding gekregen om het vak van telecom engineer te kunnen uitoefenen.

Heb altijd leuke collega's gehad waarmee je kon lachen maar ook als ik wat niet snapte het aan hun kon vragen

Zie meer reviews over VolkerWessels Telecom

Stel een vraag over solliciteren of werken bij VolkerWessels Telecom. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over VolkerWessels Telecom gesorteerd op locatie