VolkerRail
Alles bij VolkerRail is wat je mag verwachten van een groot bedrijf. overal is aan gedacht in de organisatie en er zijn ruime mogelijkheden voor bijscholing.
ondanks de grootte van het bedrijf is er door de kleine teams waarin je werkt toch een gevoel dat je geen nummer ben.

Ook veiligheid hebben ze hoog in het vaandel staan en alles wat er nodig is om veilig te werken voorziet de organisatie in of hebben ze vaste partners voor.

Verder is er een meer dan uitstekende verlofdagen regeling met naast de wettelijke vrije dagen maar liefst 23 adv dagen !

al met al een goede tijd gehad en zou er in de toekomst nog wel een terug willen keren.
Pluspunten
auto v/d zaak, goede balans werk/vrije tijd
Minpunten
soms onduidelijk bij wie je moet zijn met bepaalde vragen
het moeilijkste zijn de nachtdiensten en de wachttijden voor dat de trein buiten dienst is.

de bedrijfdcultuur was ik het niet altijd mee eens, ik had het idee dat er best nog wel wat veranderd kon worden, voor mijn gevoel gooien te overal geld achteraan.
Minpunten
nachtdiensten
Geweldig bedrijf om te werken en fijne collega om mee te werken
Pluspunten
Alles werd goed geregeld
Minpunten
Veel weekende werken
Volkerrail is een mooi bedrijf en heb daar ook zeker plezier gehad.
Pluspunten
altijd alles goed geregeld.
Ik leer nog steeds elke dag bij VolkerRail. Vooral over alles wat te maken heeft met de diverse objecten. Het moeilijkste van de baan is dat het voor mij onmogelijk is de echte inhoud van het werk te leren kennen. Veel van mijn werkzaamheden hebben met storingsrapportage te maken, maar de inhoud van een storing, waardoor storingen ontstaan e.d. daar kun je als tijdelijk medewerker zonder technische achtergrond niet voldoende induiken om alles te begrijpen. Wat ik heel erg waardeer is de gemoedelijke sfeer en hulpvaardigheid van mijn collegea.
Pluspunten
hulpvaardig team
Bekijk meer reviews over VolkerRail